Whahahaha.... wat zei je... die heb ik al?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Komt er een kale collega binnen met een muts op, dus ik plaag hem ermee. Zegt ie: Zal ik JOUW kop kaalscheren, heb je ook een muts nodig!![]()
Naar NSE kijk ik niet meer nadat ze Gert Timmerman hebben afgefikt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh die lult maar een eind weg![]()
NSE bedoel je toch![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Even naar de uitzending kijken van vanavond
Hoi Diz, ja ik ben triest, Yolande is met wat anders bezig en nu kan ik niet chatten met haarquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hey Henk en Yolande![]()
![]()
![]()
Dat we een triest leven hebben![]()
Ik keek toch al niet... maar na Gert-gate al helemaal nooit meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Naar NSE kijk ik niet meer nadat ze Gert Timmerman hebben afgefikt.
Groot gelijk ik heb er nog nooit naar gekekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zal 'm onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha.... wat zei je... die heb ik al?![]()
oh dan hebben jullie dus nog wel een leven *jaloers kijkt*quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Diz, ja ik ben triest, Yolande is met wat anders bezig en nu kan ik niet chatten met haar![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zal 'm onthouden voor de volgende keer![]()
GVD, ik heb gezegd dat als je via fok praat met je partner moet je wel een triest leven hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij niks.
Volgens Frizti wel.
Ja, ik had bij de NSB gekund![]()
NSE was anders wel harder voor HBB dan Boulevard. En Gert liet daar zijn stapel mails zien, was een half pak A4tjes en de mijne zat er ook bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij PRECIES wat ik zei.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
GVD, ik heb gezegd dat als je via fok praat met je partner moet je wel een triest leven hebben.
Als je me quote, dan wel korrekt svp.![]()
![]()
En weet je we werken ook nog met elkaar bij dezelfde baas en dezelfde dienstenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
oh dan hebben jullie dus nog wel een leven *jaloers kijkt*![]()
Hmmm, misschien moet ik toch maar eens een nieuwe bril kopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij PRECIES wat ik zei.
Nou zeg je hoeft het niet in te wrijven hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En weet je we werken ook nog met elkaar bij dezelfde baas en dezelfde diensten![]()
![]()
Top, ik zou dat zelf nooit kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En weet je we werken ook nog met elkaar bij dezelfde baas en dezelfde diensten![]()
![]()
Oh, dus als ik Yolande quote op Fok heb ik een zielig levenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
GVD, ik heb gezegd dat als je via fok praat met je partner moet je wel een triest leven hebben.
Als je me quote, dan wel korrekt svp.![]()
![]()
Laat maar gaan Henk, het was een losse flodder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, dus als ik Yolande quote op Fok heb ik een zielig leven![]()
quote:
Dennis dr uit???quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Manu82 het volgende:
dikke tyfus bende kutzooi gvd nu wordt het hier ook een vet saaie kutzooi bijna
Dat zeg ik niet, als je alleen nog maar via FOK met elkaar zou praten bedoelde ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, dus als ik Yolande quote op Fok heb ik een zielig leven![]()
Er zit een knop op... zet hem uit en je leven wordt ineens een stuk vrolijkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Manu82 het volgende:
dikke tyfus bende kutzooi gvd nu wordt het hier ook een vet saaie kutzooi bijna
Kom je dan bij mij in CULquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben wel blij met die taartbak les, heb notities gemaakt en ga van het weekend helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps ik begin nu echt domme dingen te doen. Het wordt tijd dat ik naar bed ga.
Sorry Wicked, die reactie moest niet bij jou post![]()
Ik ga naar bed![]()
![]()
Oh, sowwyquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou zeg je hoeft het niet in te wrijven hoor![]()
zegt de capkoning............quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er zit een knop op... zet hem uit en je leven wordt ineens een stuk vrolijker![]()
Ga maar lekker onder de wol Cuall... slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga naar bed![]()
![]()
Je hoort mij op dit moment niet vloeken en tierenquote:
Ja, weet ik was alleen ff aan het stangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat maar gaan Henk, het was een losse flodder.
Geen tijd, want taart bakken kost uren en uren tijd merk ik net, je moet eerst de oven leren kennen en pas bij de 6e taart of zo lukt het goed, dus dan ben je wel ff zoetquote:
dag frizti...tot sientjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, als je alleen nog maar via FOK met elkaar zou praten bedoelde ik.
Laat maar, ik heb mijn dag niet.
Je had mij ook mooi tukquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, weet ik was alleen ff aan het stangen![]()
Nee joh, was een geintje, ik weet beter, en heel goed hoe mijn leven in elkaar zitquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, als je alleen nog maar via FOK met elkaar zou praten bedoelde ik.
Laat maar, ik heb mijn dag niet.
Slaap lekker Cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga naar bed![]()
![]()
Is dat zo bijzonder dan, ik MSN met de ega en zoon, de ega zit beneden in de kamer, ik zit boven en mijn zoon zit in de andere kamerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Henk toch!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, weet ik was alleen ff aan het stangen![]()
ja, maar het was gewoon echt leuk met George en Dennis, die zaten de boel daar tenminste een beetje op te fucken en nu zijn ze er beide uit en is alleen Pete er nog in om een beetje te rellen, en voor de rest een labiele excomiek, een mietje en een of andere slet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hoort mij op dit moment niet vloeken en tieren
Alleen als de streams er weer eens uitliggen
Ik ga nergens heen, want ik heb geen leven.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar het was gewoon echt leuk met George en Dennis, die zaten de boel daar tenminste een beetje op te fucken en nu zijn ze er beide uit en is alleen Pete er nog in om een beetje te rellen, en voor de rest een labiele excomiek, een mietje en een of andere slet.
Aha daar is dat MSN gebeuren dus voorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef Athalon het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan, ik MSN met de ega en zoon, de ega zit beneden in de kamer, ik zit boven en mijn zoon zit in de andere kamerZo kan ik tenminste in mijn vieze regenjas pron kijken zonder de anderen te storen
![]()
Dus net HBBquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar het was gewoon echt leuk met George en Dennis, die zaten de boel daar tenminste een beetje op te fucken en nu zijn ze er beide uit en is alleen Pete er nog in om een beetje te rellen, en voor de rest een labiele excomiek, een mietje en een of andere slet.
Hoi Coos alles goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk toch!!!![]()
Mijn film (desperado - Antonio Banderas) begint weer.![]()
Namelijk: de hele avond met je wijf beppen via de pjoeter?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef henk.jansen het volgende:
ik weet beter, en heel goed hoe mijn leven in elkaar zit![]()
![]()
Das flink balen dan ja. Op de 1 of andere manier gaan de leukste er altijd als eerste uit. Zag je ook met Linda in BB5... vanaf dat moment werd het zo saai als de nete.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
thnxxxxMaar zie zijn lekkere bekkie niet zo?
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
thnxxxxMaar zie zijn lekkere bekkie niet zo?
![]()
Ja en we zitten een plan te smeden in de chat om jou je grote muil te snoerenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Namelijk: de hele avond met je wijf beppen via de pjoeter?
Je telt de taartenbakker meequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wel 3 lekkere kerels aan tafel zoEn ze weten alle 3 alles van de wereld
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef Athalon het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan, ik MSN met de ega en zoon, de ega zit beneden in de kamer, ik zit boven en mijn zoon zit in de andere kamerZo kan ik tenminste in mijn vieze regenjas pron kijken zonder de anderen te storen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en we zitten een plan te smeden in de chat om jou je grote muil te snoeren![]()
![]()
Ikke wel, heb hem niet close gezien maar op afstand is ie wel smakelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je telt de taartenbakker mee![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je telt de taartenbakker mee![]()
Dat kan nooit kwaad Bongquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 strooit even wat extra liefde in het topic:
Bedankt, want ik lig op ramkoersquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
Iceberg... right ahead!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedankt, want ik lig op ramkoers![]()
* Dizzy-lizzy heeft het niet nodigquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
en dan plaats ik wel even een muurtje vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Thx BONGquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
En zo is datquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Thx BONGdat kunnen we wel gebruiken
daarvan is er nooit teveel.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |