Nou nog een JostiFlip in die taarten bouwen en hopplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja inderdaad...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eerste deel was zoooooooo stomvervelend dat ik dacht: VERDRINK dan ook allemaal maar! Na de pauze was het wel weer sielug. Maar veel te lang.
Dat klinkt wel erg heftig en zwaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Oh shit ik scrollde in het het open/close supermodpowerscherm![]()
![]()
Ik dacht alquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Foutje moet kunnen, ik strooi ook maar eenbeetje liefde erin dan voor iedereenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Rill!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en we zitten een plan te smeden in de chat om jou je grote muil te snoeren![]()
![]()
Ik zag het omdat je usericon soms traag laad, en ik kom ook vaak bij Tweakersquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb daar een account ja... hoezo dat?
O o o... Bluezz weer in de bochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:32 schreef Bluezz het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Rill!!!!!!
Dat wacht ik maar niet af, ik kijk wel link uit.![]()
Truste.![]()
![]()
Mama die heet Rutger van gefelicitaart.nlquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Kinders hoe heet de taartenbakker?
Truste Gertquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Rill!!!!!!
Dat wacht ik maar niet af, ik kijk wel link uit.![]()
Truste.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou nog een JostiFlip in die taarten bouwen en hopplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Klopt.... Tweakers heeft problemen vanavond. De frontpage is ook niet bereikbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het omdat je usericon soms traag laad, en ik kom ook vaak bij Tweakers
Dat is vrij uniek, meestal draait het daar als een tierelierquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt.... Tweakers heeft problemen vanavond. De frontpage is ook niet bereikbaar.
Mag ik uw envelopje vullenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:35 schreef SuperMOM het volgende:
Mama die heet Rutger van gefelicitaart.nlen bedankt voor het schrikeffect
![]()
Ik dacht eerst: misschien vonden ze -begrijpelijk- de TT toch te stom.quote:
[Henk Krol modus]quote:
Ik krijg jou nog welquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: misschien vonden ze -begrijpelijk- de TT toch te stom.
Maar toen ik zag dat Bluez de laatste post had gedaan, was alles duidelijk. (y)
even nog wat vrienden maken voor het slapen gaan.![]()
![]()
Ja precies... das ook de reden dat ik daar mijn avater heb staan... maar geeft niet. Hij doet het nog steeds, ook al laad hij soms traag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is vrij uniek, meestal draait het daar als een tierelier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |