Waar zat je in dan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef melke het volgende:
Ik ben eruit, ik vind er niets aan! Vinden jullie HBB wel leuk?
Ik heb 'm wel gezien, maar heeft kennelijk niet veel indruk gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die doet mee ja... maar dit is de evil terminator... arnie is de beschermende terminator
http://www.moviemeter.nl/film/2423
Bandbreedte in Limburg is bar slecht vandaag bij @home en chello had ook al problemen las ik ergensquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
In mijn herinnering is het hier weleens drukker
Van Chantal hoefde ze Blue tooch niet te veilen? Ze moest en dag lang ermee rondwandelen in ruil voor een donatiequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef cuall het volgende:
Viola krijgt nu de mails voor haarzelf en ze heeft de mail van Chantal![]()
![]()
Viola....Bleu....nee die ga ik niet veilen en propt de mail in elkaar![]()
Edit... stiekem je post bijwerken hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef cuall het volgende:
Viola krijgt nu de mails voor haarzelf en ze heeft de mail van ChantalC![]()
![]()
Viola....Bleu....nee die ga ik niet veilen en propt de mail in elkaar![]()
Mij ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben het helemaal met Melke eens, HBB is niet echt leuk meer om te kijken. Doe mij maar weer een gewone BB.
Nee toch? of welquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van Chantal hoefde ze Blue tooch niet te veilen? Ze moest en dag lang ermee rondwandelen in ruil voor een donatie![]()
Gelukkig welquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef melke het volgende:
Is Bart zn scheermes kwijt?
Bij boulevard wisten ze te melden dat er het komend weekend word besloten of de stekker eruit gaat. Mijn verwachting is dat dit idd gaat gebeuren dus.. op naar BB6quote:
Ik dacht laat ik het nog ff vet maken, mag dat niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Edit... stiekem je post bijwerken hè
Dat klopt, ermee rondwandelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van Chantal hoefde ze Blue tooch niet te veilen? Ze moest en dag lang ermee rondwandelen in ruil voor een donatie![]()
Zozo... dat zijn geen halve woorden die ze daar zeggen. Zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Bij boulevard wisten ze te melden dat er het komend weekend word besloten of de stekker eruit gaat. Mijn verwachting is dat dit idd gaat gebeuren dus.. op naar BB6
Mailtje van ChantalC:quote:
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!quote:
Mooie nette en lieve mail zeg. Dat ben ik niet gewend van Chantalquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mailtje van ChantalC:
Lieve Viola,
Ik volg Hotel Big Brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van Love & Marriage met die geweldige beer, Blue. Wat een schatje is dat! Wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
Daar heb ik wat op gevonden. Als jij nou een dag met Blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor Mappa Mondo.
Deal?
Groetjes,
Chantal
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben het helemaal met Melke eens, HBB is niet echt leuk meer om te kijken. Doe mij maar weer een gewone BB.
quote:
Er stond nog wat onderquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooie nette en lieve mail zeg. Dat ben ik niet gewend van Chantal![]()
Jammer dat Viola hem gelijk weggooide... de bitsch
Uhm... doelde eigenlijk op Bart, heb die neusgaten nu wel genoeg kunen bekijkenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
quote:Lieve Viola,
Ik volg Hotel Big Brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van Love & Marriage met die geweldige beer, Blue. Wat een schatje is dat! Wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
Daar heb ik wat op gevonden. Als jij nou een dag met Blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor Mappa Mondo.
Deal?
Groetjes,
Chantal![]()
leuke donatie is ruim interpreteerbaar
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... doelde eigenlijk op Bart, heb die neusgaten nu wel genoeg kunen bekijken
Mar WB lieverd![]()
![]()
quote:
Dan was het denk ik niet het mailtje van ChantalC, Viola las hem en zei gelijk Blue...veilen ,Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mailtje van ChantalC:
Lieve Viola,
Deal?
Groetjes,
Chantal
Wat dan? Dat Viola haar kop eens moest houden?quote:
Die blijft nog wel eventjes hoorquote:
En wanneer komt Fransje nou, zit al hele tijd te wachten. Komt ook pas vrijdag zekerquote:
Jaja, Bongetje is weer thuisquote:
Lange Frans en Baas B ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wanneer komt Fransje nou, zit al hele tijd te wachten. Komt ook pas vrijdag zeker![]()
Ik heb haar niet meer gezien... dus zal wel op bed liggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef cuall het volgende:
Is Monique echt ziek???
Oh, ze houdt haar eigen inzameling ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb haar niet meer gezien... dus zal wel op bed liggen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Foreverblue het volgende:
Viola gaat er zelf aan rommelen... zeg maar dag tegen de TV dan
[afbeelding]
Ja, zo moeilijk is het toch niet he, zo'n ABquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef cuall het volgende:
Op die manier appeltaart bakken, nou dan kan zelfs ik het.............denk ik![]()
![]()
Zal wel een speciale gelockte TV zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is het toch niet he, zo'n AB![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Foreverblue het volgende:
Viola gaat er zelf aan rommelen... zeg maar dag tegen de TV dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi Talithaquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, ze houdt haar eigen inzameling ?
Nee precies. Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: de film is al 10 minuten bezig... en om kwart over 9 heb ik een interview
Hallo? Dan kan je toch geen film kijken?
En ze weten zelf niet helemaal hoe het werkt geloof ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Foreverblue het volgende:
Er is iets mis met de bedrading aan de kant van de regie.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Talitha het volgende:
Wat een fijne reacties allemaal![]()
![]()
![]()
Ja, uitgestudeerd en uitgetentamend.
Het ging minder slecht dan ik had gedacht![]()
Mooiquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Zo, lekker relaxe dan, kopje koffie ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:43 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Neuh... dan was ik nu volkomen stil gevallen. Had ik eerst op straat de polonaise gaan lopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef Inca het volgende:
[..]
Mooi is ze der koffer al aan het pakken?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef cuall het volgende:
Henk komt zich er nu ook mee bemoeien.
hahahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... dan was ik nu volkomen stil gevallen. Had ik eerst op straat de polonaise gaan lopen![]()
Zoals ik hierboven al zei: niet persé goed, maar wel minder slecht dan ik gedacht had.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi!!!Je bent vrolijk! Goed gegaan?
![]()
![]()
![]()
Bij ons staat op de keukendeurquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... dan was ik nu volkomen stil gevallen. Had ik eerst op straat de polonaise gaan lopen![]()
Ze krijgen de TV aan als de film is afgelopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef cuall het volgende:
Het lijkt wel een slapstick Viola en Henk doen de tv aan![]()
![]()
Ben benieuwd als ze het uitzenden wat de voice-over zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef cuall het volgende:
Het lijkt wel een slapstick Viola en Henk doen de tv aan![]()
![]()
koppie thee graag, zonder suikerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, lekker relaxe dan, kopje koffie ?Oh, uhhh kan ik wat suiker van je lenen ?
![]()
Jammie!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei: niet persé goed, maar wel minder slecht dan ik gedacht had.
En ik heb het achter de rug, dus dan ben ik sowieso al extra vrolijk. Hier: krijg je een extravan mij
.
Typisch een persoontje dat zou vragen "Waar zit de any key"quote:
Misschien staat ie op het Kinderslotquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:48 schreef Inca het volgende:
Ze mogen geen film bekijken dat krijg je altijd in een waarschuwing bij een film te zien![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Typisch een persoontje dat zou vragen "Waar zit de any key"![]()
Over ongeveer 3 maanden 2 stuks (of 3 als ik deze niet gehaald heb)quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Jammie!Wanneer is je volgende tentamen?
![]()
Principe kwestie. Ik ben zuunig en ga geen 25 cent betalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:51 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je weer alles ondergepist dan?
Nee van mijn vrouw, zonder puntjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van John ? Zitten wel rare puntjes op die appeltaarten![]()
Jeppiequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef cuall het volgende:
Monique is er weer, ze was misselijk. Ze wil geen bouillon want dat onttrek zout aan je![]()
![]()
Je zag utquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom verander je die complete post nou? Schijthuis!!!![]()
Met liefde gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee van mijn vrouw, zonder puntjes
Hoi WAquote:
Angellllllllllllllllllllllllquote:
die zijn vast geregeld door de nieuwe managerinquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Heb weer even bijgelezen dus ben weer op de hoogte.
Dit kwam ik op de site van menno tegen
Komende zaterdag is het zover.. alle ex-bewoners van BB5 gaan terug het huis in!!! Helaas voor jullie.. het is maar voor een middagje. Wij gaan komende zaterdag (28 januari) rond 13.30 uur het huis in. Hoe laat weet ik nog niet precies, maar dat zal niet veel schelen met deze tijd. Dus zaterdag allemaal kijken, want alle bewoners gaan mooie herinneringen boven halen, dus dat wordt erg leuk en gezellig!
Bron www.bbmenno.nl
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Dus zaterdag allemaal kijken, want alle bewoners gaan mooie herinneringen boven halen, dus dat wordt erg leuk en gezellig!
Bron www.bbmenno.nl
Ach, het viel jou ook al op. Moet je ff teruglezen . .quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met Monique gebeurt ze liep zo slecht.
Hoi allemaal![]()
Komende zaterdag is het zover.. alle ex-bewoners van BB5 gaan terug het huis in!!! Helaas voor jullie.. het is maar voor een middagje. Wij gaan komende zaterdag (28 januari) rond 13.30 uur het huis in. Hoe laat weet ik nog niet precies, maar dat zal niet veel schelen met deze tijd. Dus zaterdag allemaal kijken, want alle bewoners gaan mooie herinneringen boven halen, dus dat wordt erg leuk en gezellig!
Bron www.bbmenno.nl
Ik kan wel zien dat jij geen kok bentquote:
Leuuuuuk... kijk er nu al naar uit. Als de streams maar niet op de tuin gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Bron www.bbmenno.nl
Hoi allemaal![]()
Bron www.bbmenno.nl
FB ik schop je wel de capkelder uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuuuuuk... kijk er nu al naar uit. Als de streams maar niet op de tuin gaan.
Het is een erg gewild model, dus ik denk 't wel!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef PH52 het volgende:
Jeetje, die Monique ziet er ook uit als een afgeragde stoephoer, zou ze veel binnengehaald hebben ?
Je mag wel op mijn plaats in de capkelder zitten zaterdagmiddag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
regenworm zit om 13:00 in de capkelder.
Ja ik eigelijk ook,jammer dat ze het op een middag doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik herinner me alleen roddel en achterklap. Heb zaterdagmiddag iets anders te doen, denk ik![]()
Ha Rooie![]()
hahaha echt niet... je komt er geen eens in...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB ik schop je wel de capkelder uit.![]()
![]()
Hallo... ik kan al die Naat smoelcaps niet alleen maken hoor zaterdagquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn plaats in de capkelder zitten zaterdagmiddag.![]()
Dan doe je toch gewoon de gordijnen dicht!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik eigelijk ook,jammer dat ze het op een middag doen.
In de avond kan je veel leuker kijken.
Ja en kids vast in bed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon de gordijnen dicht!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
Alle oude emails zijn weggemieterd aldus Henk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... ik kan al die Naat smoelcaps niet alleen maken hoor zaterdag
Herr Krol is altijd erg duidelijk wat dat betreftquote:
En bedankt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... ik kan al die Naat smoelcaps niet alleen maken hoor zaterdag
Ahhhhhhhh jij bent ook heel goed daarin Fritz... maar Muerte is de koning van de Naat smoelcaps vind ikquote:
Ach gossie. Vergeten ze jou nou zomaarquote:
Gatver, je lijkt net Henk nuquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh jij bent ook heel goed daarin Fritz... maar Muerte is de koning van de Naat smoelcaps vind ik![]()
Voor iedere dag een andere kleur toch. Of iets dergelijksquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Wat zou het idee achter de kleuren van de mailtjes zijn?
Geen idee, ik denk gewoon voor het overzicht ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Zeg... je kan een hoop tegen me zeggen... maar niet dat ik een Henk K. benquote:
Ach, ben ik zo langzamerhand wel aangewend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Vergeten ze jou nou zomaar
Vroeg ik me eigelijk ook al afquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Muerte jij maakt de leukste caps dus jij mag blijven zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn plaats in de capkelder zitten zaterdagmiddag.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Ach, ben ik zo langzamerhand wel aangewend.
Ik ben nog niet zo bekend bij het FOK publiek.![]()
Jawel hoor Fritzi... je niet achtergesteld voelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij mij wel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Vertel us wat over jezelf, heb je een leven, hobby's . . vertel . . .quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Als ex-barman heb ik de sleutel van de deur.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hahaha echt niet... je komt er geen eens in...
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoodsquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Muerte jij maakt de leukste caps dus jij mag blijven zitten.
FB moet gewoon een middagje boodschappen voor Viola doen.![]()
![]()
![]()
Neeeeee.. niet met Viola, dat gun ik niemand.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, maar ik ben nog niet zo lang aktief op fok vandaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou de slachtofferrol aannemen
![]()
Ofwel... ik maak geen leuke caps?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo het er nu uitziet gaat Henk vrijdag de sleutel inleverenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef MissJ. het volgende:
Zo even gespeeld met mijn fantasie nu over naar het nieuws. Weten we al wie de dame is die vrijdag komt managen na Henk.
Als ik een leven had zat ik hier niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vertel us wat over jezelf, heb je een leven, hobby's . . vertel . . .![]()
Wel langer dan ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben nog niet zo lang aktief op fok vandaar.
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark roomquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoods![]()
Helemaal geen vrienden, dat is Henkie II geworden in plaats van regenwormquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ofwel... ik maak geen leuke caps?![]()
Jij bent echt vrienden aan het maken hier![]()
Amen, bondigste samenvatting ooit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Als ik een leven had zat ik hier niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark room![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... Snappie komt spannende spelletjes spelen in de Capkelder... aka Dark room![]()
![]()
Een kort avondje, van 21:00-22:00uur en dat was het, verder helemaal niets meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Is er nu al weer iets geregeld voor morgen.
Henk schud het zo uit zijn mouw.
bewoners weten van niks.
een franse avond
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Athalon het volgende:
We maken geen Caps voor de lol hoormaar omdat we ons strontvervelen
![]()
![]()
Whahahaha... Just call my name... and I'll be therequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Be there!! Don't say I didn't warn you.![]()
Vergeet je niet om caps te maken?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf erbij. Achter het CS kom je leukere types tegenquote:
Jij misschien... maar ik niet hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef Athalon het volgende:
We maken geen Caps voor de lol hoormaar omdat we ons strontvervelen
![]()
![]()
Ik bind hem helemaal vast zet de stream geluid hardquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FB gaat helemaal nergens heen. Bind hem vast aan de stoel desnoods![]()
Ga jij maar boodschappen doen voor Viola![]()
Maar henk schud het weer zo uit zijn mouw en bewoners weten van niks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een kort avondje, van 21:00-22:00uur en dat was het, verder helemaal niets meer
Daarvoor moet jij er zaterdag zijn natuurlijk... ik kan niet alles teglijkquote:
Henk de 1ste - My Heroquote:[
"het is niet het beste die er is, fluistert Henk, ach het is een sympathieke aardige man.
Ik zal blij zijn als Henkie K. vrijdag opgeFLIKKERd is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
Henk, tegen Frank.
"Ik wil nog wel wat voor morgen. er is nu niks en dan is er onvoldoende materiaal om uit te zenden
Nu komt er een Franse recital, die neemt dan alles voor zijn rekening en zorgt voor gasten."
Hij had nog iets over niks betalen, maar hoe dat zat???
"het is niet het beste die er is, fluistert Henk, ach het is een sympathieke aardige man.
Hoe neerbuigend"
Zo weer zo'n aktie die Henk hun gewoon door de strot duwt, echt lekker overleg heeft hij![]()
Hij geeft Frank gewoon opdracht om dingen te regelen. voldongen feit. Henk heeft gesproken.![]()
![]()
Dat is Krolquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar henk schud het weer zo uit zijn mouw en bewoners weten van niks.
Vrienden moet je die dan hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ofwel... ik maak geen leuke caps?![]()
Jij bent echt vrienden aan het maken hier![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij misschien... maar ik niet hoor...
En jij kan het weten ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Achter het CS kom je leukere types tegen![]()
![]()
JOS BRINKquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is Krol![]()
Heerlijk hoe hij de dingen zegt (qua humor dan)
Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt
Ik tel de uren al afquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als Henkie K. vrijdag opgeFLIKKERd is.
Je hebt mij nodig om je "bezigheden" in de darkroom te cappen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij er zaterdag zijn natuurlijk... ik kan niet alles teglijk
Zou ook best een kandidaat kunnen worden als manager jaquote:
Whahahaha jij wilde caps hebben zei je netquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je hebt mij nodig om je "bezigheden" in de darkroom te cappen?You pervert!
![]()
Succes ermeequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef frizti het volgende:
Ben even weg, heb trek in een broodje bapao.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Succes ermee
ik ben ook ff weg... tot later allemaal
eet smakelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef frizti het volgende:
is me niet geheel duidelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waardoor is het taart serveren vervroegd ?
ofzo ? kan ik zeker het hele archief doorspitten. Ik denk het nietquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef frizti het volgende:
Dat zou waar kunnen zijn, maar je loopt blijkbaar ook het risico jou tegen het lijf te lopen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
Mag niet van de jongens en meisjes, ze komen liever niet in de publiciteitquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
ofzo ? kan ik zeker het hele archief doorspitten. Ik denk het niet![]()
Misschien kun je een korte samenvatting geven ?
Ik zal 'm inkoppen: en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
Ach, maakt het uit. Als je maar taart krijgtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is me niet geheel duidelijk.
Ik denk dat de herhaling van Idols niet boeiend genoeg is
Daar merk je niks vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou waar kunnen zijn, maar je loopt blijkbaar ook het risico jou tegen het lijf te lopen!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
Oh nu hoor ik de taarten bakker wel héél moeilijk dingen zeggen over even erin gooien op 250 graden en dan de oven daarna weer op 180![]()
het licht is bij mij uitgegaan. Ik koop mijn appeltaartje wel hoor
![]()
Dat heet bakken en garenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
Oh nu hoor ik de taarten bakker wel héél moeilijk dingen zeggen over even erin gooien op 250 graden en dan de oven daarna weer op 180![]()
![]()
Vertel me dan maar hoe het zit met dat glaasje melk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mag niet van de jongens en meisjes, ze komen liever niet in de publiciteit![]()
Een hulp voor het bakken van de Taarten, ik geloof het bedrijf "Gefelicitaart" oidquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Wie is die gozer bij John?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hulp voor het bakken van de Taarten, ik geloof het bedrijf "Gefelicitaart" oid
Dank je, ik zag Cualls post alquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hulp voor het bakken van de Taarten, ik geloof het bedrijf "Gefelicitaart" oid
Is veel makkelijke en ook erg lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
![]()
dat zei ie daarstraks ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
![]()
Maar zelfgemaakt is wel errug lekker. Vooral als ie nog warm isquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je, ik zag Cualls post al![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is veel makkelijke en ook erg lekker
Minder slecht dan ik verwacht had. Misschien ga ik het toch wel reddenquote:
Dan koop ik hem en zet hem thuis nog even in de oven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar zelfgemaakt is wel errug lekker. Vooral als ie nog warm is.
Nee, ik doe aan imagebuilding, onder invloed van manager Henkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vertel me dan maar hoe het zit met dat glaasje melk.
Ben je nog in de groei.
Ik zal voor je duimen iigquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Minder slecht dan ik verwacht had. Misschien ga ik het toch wel redden![]()
En jij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |