Waar zat je in dan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef melke het volgende:
Ik ben eruit, ik vind er niets aan! Vinden jullie HBB wel leuk?
Ik heb 'm wel gezien, maar heeft kennelijk niet veel indruk gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die doet mee ja... maar dit is de evil terminator... arnie is de beschermende terminator
http://www.moviemeter.nl/film/2423
Bandbreedte in Limburg is bar slecht vandaag bij @home en chello had ook al problemen las ik ergensquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
In mijn herinnering is het hier weleens drukker
Van Chantal hoefde ze Blue tooch niet te veilen? Ze moest en dag lang ermee rondwandelen in ruil voor een donatiequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef cuall het volgende:
Viola krijgt nu de mails voor haarzelf en ze heeft de mail van Chantal![]()
![]()
Viola....Bleu....nee die ga ik niet veilen en propt de mail in elkaar![]()
Edit... stiekem je post bijwerken hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:22 schreef cuall het volgende:
Viola krijgt nu de mails voor haarzelf en ze heeft de mail van ChantalC![]()
![]()
Viola....Bleu....nee die ga ik niet veilen en propt de mail in elkaar![]()
Mij ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben het helemaal met Melke eens, HBB is niet echt leuk meer om te kijken. Doe mij maar weer een gewone BB.
Nee toch? of welquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van Chantal hoefde ze Blue tooch niet te veilen? Ze moest en dag lang ermee rondwandelen in ruil voor een donatie![]()
Gelukkig welquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:25 schreef melke het volgende:
Is Bart zn scheermes kwijt?
Bij boulevard wisten ze te melden dat er het komend weekend word besloten of de stekker eruit gaat. Mijn verwachting is dat dit idd gaat gebeuren dus.. op naar BB6quote:
Ik dacht laat ik het nog ff vet maken, mag dat niet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Edit... stiekem je post bijwerken hè
Dat klopt, ermee rondwandelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van Chantal hoefde ze Blue tooch niet te veilen? Ze moest en dag lang ermee rondwandelen in ruil voor een donatie![]()
Zozo... dat zijn geen halve woorden die ze daar zeggen. Zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Bij boulevard wisten ze te melden dat er het komend weekend word besloten of de stekker eruit gaat. Mijn verwachting is dat dit idd gaat gebeuren dus.. op naar BB6
Mailtje van ChantalC:quote:
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!quote:
Mooie nette en lieve mail zeg. Dat ben ik niet gewend van Chantalquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mailtje van ChantalC:
Lieve Viola,
Ik volg Hotel Big Brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van Love & Marriage met die geweldige beer, Blue. Wat een schatje is dat! Wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
Daar heb ik wat op gevonden. Als jij nou een dag met Blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor Mappa Mondo.
Deal?
Groetjes,
Chantal
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:24 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben het helemaal met Melke eens, HBB is niet echt leuk meer om te kijken. Doe mij maar weer een gewone BB.
quote:
Er stond nog wat onderquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooie nette en lieve mail zeg. Dat ben ik niet gewend van Chantal![]()
Jammer dat Viola hem gelijk weggooide... de bitsch
Uhm... doelde eigenlijk op Bart, heb die neusgaten nu wel genoeg kunen bekijkenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Mailtje aan Viola:
quote:Lieve Viola,
Ik volg Hotel Big Brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van Love & Marriage met die geweldige beer, Blue. Wat een schatje is dat! Wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
Daar heb ik wat op gevonden. Als jij nou een dag met Blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor Mappa Mondo.
Deal?
Groetjes,
Chantal![]()
leuke donatie is ruim interpreteerbaar
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... doelde eigenlijk op Bart, heb die neusgaten nu wel genoeg kunen bekijken
Mar WB lieverd![]()
![]()
quote:
Dan was het denk ik niet het mailtje van ChantalC, Viola las hem en zei gelijk Blue...veilen ,Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mailtje van ChantalC:
Lieve Viola,
Deal?
Groetjes,
Chantal
Wat dan? Dat Viola haar kop eens moest houden?quote:
Die blijft nog wel eventjes hoorquote:
En wanneer komt Fransje nou, zit al hele tijd te wachten. Komt ook pas vrijdag zekerquote:
Jaja, Bongetje is weer thuisquote:
Lange Frans en Baas B ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wanneer komt Fransje nou, zit al hele tijd te wachten. Komt ook pas vrijdag zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |