Herr Krol is altijd erg duidelijk wat dat betreftquote:
En bedankt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo... ik kan al die Naat smoelcaps niet alleen maken hoor zaterdag
Ahhhhhhhh jij bent ook heel goed daarin Fritz... maar Muerte is de koning van de Naat smoelcaps vind ikquote:
Ach gossie. Vergeten ze jou nou zomaarquote:
Gatver, je lijkt net Henk nuquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh jij bent ook heel goed daarin Fritz... maar Muerte is de koning van de Naat smoelcaps vind ik![]()
Voor iedere dag een andere kleur toch. Of iets dergelijksquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Wat zou het idee achter de kleuren van de mailtjes zijn?
Geen idee, ik denk gewoon voor het overzicht ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Zeg... je kan een hoop tegen me zeggen... maar niet dat ik een Henk K. benquote:
Ach, ben ik zo langzamerhand wel aangewend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie. Vergeten ze jou nou zomaar
Vroeg ik me eigelijk ook al afquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
Muerte jij maakt de leukste caps dus jij mag blijven zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn plaats in de capkelder zitten zaterdagmiddag.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Ach, ben ik zo langzamerhand wel aangewend.
Ik ben nog niet zo bekend bij het FOK publiek.![]()
Jawel hoor Fritzi... je niet achtergesteld voelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij mij wel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:16 schreef frizti het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |