Ik denk het niet want vergeet niet dat Gert eruit gestapt is deze week.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeeeeel ietsje maar, want kon in de vorige al niet meer posten.
Maar ik wilde daar dus zggen, dat ik hoop dat Viola eruit gaat vrijdag, maar ik bang ben dat het Frank of Bonnie gaat worden.
Dat zou jammer zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk het niet want vergeet niet dat Gert eruit gestapt is deze week.
Waarschijnlijk geen stemming, maar gewoon een nieuwe bn-er (als ze nog kunnen vinden) erin.
Zullen ze Viola ook euthenasie voorlichten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zijn de artsen, voor een voorlichting
Geen gek ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen ze Viola ook euthenasie voorlichten?
bart komt soms erg arrogant overquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag Bart niet, maar nu had hij wel 2 goede vragen
Mogguh wijffiequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:46 schreef cuall het volgende:
Viola zegt "er is iemand niet helemaal lekker"
John: "dat kun je toch niet zeggen oven een collega"![]()
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen cuallquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:46 schreef cuall het volgende:
Viola zegt "er is iemand niet helemaal lekker"
John: "dat kun je toch niet zeggen oven een collega"![]()
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:35 schreef Snaptnix het volgende:
eeejjjjjjj rose.
eejjjjjjjjj SN en Cuallquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mogguh wijffie![]()
![]()
Lekker bakkie erbij![]()
Ik ken wel het V.O.C. en de W.O.C, Michell Angelo maar de erst noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit van gehoortquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:04 schreef Peter6000 het volgende:
Henk heeft een prijs gewonnen voor emancipatie![]()
De Bob-Angelo penning, van het COC
Ja, maar hij wil géén reclame voor zichzelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:05 schreef D.Rose het volgende:
Henk zet zichzelf weer eens op de voorgrond
Hij krijgt een onderscheiding
KORTE - AFSTAND - SCHIETENquote:
Ja, dan moet ie wel gelijk even Henk ver weg goochelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef cuall het volgende:
Broer Klok, wil wel gaan voor een Magic Night![]()
Lijkt mij wel wat![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger met de avondvierdaagse een penning gehad![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Nou is dat alles?!?!?! Ik heb nog een diploma voor het goed onderhouden van mijn schooltuintje....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
loserquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef frizti het volgende:
Ik heb alleen een zwemdiploma.
Ons volgende Bash slachtofferquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een soort Monique-moeheid
Erger me aan dat zeurderige toontje
lamer.quote:
Ik herken dat wel Peter, haar geneuzel over gezond eten, de droge lucht en het licht, beginnen mij ook wel een beetje te storen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een soort Monique-moeheid
Erger me aan dat zeurderige toontje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta vrijwel altijd alleen in mijn meningen, dus vermoedelijk niet
De plannen van Henkie Penkie zijn op zichzelf niet slecht voor een goed doel, maar hebben helemaal niks te maken met het runnen van een hotel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef cuall het volgende:
Henk: Er zijn chique mensen die niet hier ontvangen kunnen worden, in het Spant kun je die mensen de eer en het respect geven die ze verdienen.![]()
Ik zeg niks![]()
![]()
![]()
Viola is er nog steedsquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ons volgende Bash slachtofferof nee
![]()
Helaas wel, maar we horen gelukkig even niet.quote:
Ja, Henk wil de strekking van het Hotel veranderen in EBB:quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef frizti het volgende:
[..]
De plannen van Henkie Penkie zijn op zichzelf niet slecht voor een goed doel, maar hebben helemaal niks te maken met het runnen van een hotel.
Alles draait bij hem om bobo's en zelfverrijking.
Dan maar ff een foto. Stel voor dat we haar missen......quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Helaas wel, maar we horen gelukkig even niet.![]()
Oke, dan stellen we het even uitquote:
Joh? Hebben ze die wel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Bart wil hun marketingapparaat in aktie zetten
Gewoon meer Bingo avonden organiseren dan komen de mensen vanzelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Bart wil hun marketingapparaat in aktie zetten
Als ie niet meer terugkomt weten we dat ie er geen hadquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zou die wel een zwemdilpoma hebben ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahaa
Bart: "kan je niet voor onze neus Viola Holt laten verdwijnen"
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
Hai Chantalquote:
Zwem zwem zwem hap! AU!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef PH52 het volgende:
ik zie hem![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/haai.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben net op thee overgestapt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Snaptnix het volgende:
Hai Chantal![]()
![]()
Ook voor jou een lekker bakkie![]()
Ja, het wordt zo langzamerhand eerder antireclamequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef ChantalC het volgende:
Ja Henk nu weten het wel van die tientjesactie... Zeiksnol!
Volgens mij is hij nog in staat om als hij vrijdag het huis uitloopt om nog even in de camera die actie te noemen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef cuall het volgende:
Ja, het wordt zo langzamerhand eerder antireclame![]()
Gaat niet zo hard er is pas 5.300 euro opgehaald.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef ChantalC het volgende:
Ja Henk nu weten het wel van die tientjesactie... Zeiksnol!
Benieuwd of Talpa een rookboete krijgt, kost ze toch al gauw ¤ 10.000 (hoop ik)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef cuall het volgende:
Frank geeft nu heel duidelijk aan dat hij niet meer wil dat er in dat kantoor gerookt wordt. Viola wil dat niet, want ze is verslaafd. Henk houdt zich op de vlakte, wat een eikel van een manager, dit zijn nou dingen waar hij gewoon een besluit over moet nemen. Hij zal wel bang zijn voor Viola.
Frank je mag haar neer hoeken op de amsterdamse manier.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Athalon het volgende:
Frank is boos op onze schoorsteen Viola
[afbeelding]
Zolang die naam van Henk er staat ga ik nergens op klikkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog in staat om als hij vrijdag het huis uitloopt om nog even in de camera die actie te noemen...
![]()
![]()
![]()
Kijk alleen maar op de site om de tussenstand te weten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Zolang die naam van Henk er staat ga ik nergens op klikken![]()
![]()
Die roept Henk iedere 5 min wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef regenworm het volgende:
Kijk alleen maar op de site om de tussenstand te weten.
Misschien een parallel site zonder henk zijn naamquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijk alleen maar op de site om de tussenstand te weten.
Lijkt me lachen als al die artiesten die avond toevallig een concert samen met Gert hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef cuall het volgende:
Wel sneu dat Frank nu die opdracht heeft gekregen om de Hollandse avond te regelen.
Je hebt grote kans dat veel artiesten niet willen komen.
..........en zonder zijn smoelwerkquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
Misschien een parrallel site zonder henk zijn naam![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
Misschien een parallel site zonder henk zijn naam![]()
En dat Gert binnenloopt met een cheque van E50.000 als opbrengstquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als al die artiesten die avond toevallig een concert samen met Gert hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat Gert binnenloopt met een cheque van E50.000 als opbrengst
byequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen iedereen. Ik kom even snel manu succes wensen met zijn tentamen vanavond:
Die 3,6 gaat vast lukken![]()
![]()
.
(Als hij er nu niet is, dan wil iemand het misschien straks aan hem doorgeven ?)
En ik log meteen weer uit, want anders blijf ik hangen.
(totaal gebrek aan zelfdiscipline en ik moet studeren)
Tot later![]()
![]()
![]()
Hoi en doei Talithaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen iedereen. Ik kom even snel manu succes wensen met zijn tentamen vanavond:
![]()
.
(Als hij er nu niet is, dan wil iemand het misschien straks aan hem doorgeven ?)
Tot later![]()
![]()
![]()
Attagirl!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef Talitha het volgende:
![]()
.
Tot later![]()
![]()
![]()
Cualllllllllllllllquote:
Haiiiiiiiiiiiii FBquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
Dat kantoor is wel helemaal op de geaardheid van Henk ingericht valt me zo op
[afbeelding]
BEW trouwens
quote:
Hoi rooie3quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef rooie3 het volgende:
hallo allemaal![]()
Komt Fransje helpen las ik
Heb het al aangepast schat... zag het laterquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu beetje fout hoor lieverd
Hai rooiequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef rooie3 het volgende:
hallo allemaal![]()
Komt Fransje helpen las ik
Hij moet zijn Stoma dicht blijven drukkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef cuall het volgende:
Henk vraagt weer aan anderen of ze een colaatje voor hem kunnen halen![]()
mankeert hij wat aan zijn handen![]()
Hij probeert Bart te versieren...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
Henk zegt tegen Bart: Op internet is het heel goed ontvangen wat je gisteravond hebt gedaan.... toppie toppie toppie
Geloof er niks van,hij is gewoon een mislukkelingquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
vergadering
Henk geeft aan dat hij in het begin met een droef gezicht aan gekeken werd, toen hij dit ging doen,dit past niet bij jou![]()
Hij doet dingen die niet bij hem passen..............nou Henk wat ben jij een topper![]()
Henk had ook zijn vriendjes uitgenodigd en die zouden wel even geven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef cuall het volgende:
Henk, over de Bingo, nu moesten we smeken of de mensen wilden komen
Hooooooooooooooo!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen een horizontale programmering houden... dinsdagavond bingo avond, zaterdagavond dinee avond.
Misschien een comedyavond![]()
Toevalligheid is troefquote:
Wat denk jijquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef cuall het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Henk deze keer ook naar de anderen gaat luisteren, of dat hij alleen maar gaat bepalen![]()
Dan is Henk allang weer weg neem ik aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hooooooooooooooo!![]()
Henk en Jurgen Rayman gaan niet samen!
Nog twee dagen dan vieren we feestquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef cuall het volgende:
1. keiharde afspraak wat we met elkaar hebben afgesproken![]()
............ik heb alleen Henk gehoord![]()
Dat is de muis heeft een kusje van Henk gehad , nu is die omgetoverdquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is deze man? Die heb ik nog nooit gezien![]()
[afbeelding]
Mijn voorgevoel zegt dat de volgende Big Boss nog erger is dan Henk...quote:
besluit 2. één persoon moet verantwoordelijk zijn voor de hotelkamerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef cuall het volgende:
1. keiharde afspraak wat we met elkaar hebben afgesproken![]()
............ik heb alleen Henk gehoord![]()
besluit 3. het heilige boek, daar moeten alleen de dingen die vast staan in komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef cuall het volgende:
[..]
besluit 2. één persoon moet verantwoordelijk zijn voor de hotelkamer
........ik hoor weer alléén Henk![]()
Zou best kunnen maar ik hoop het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt dat de volgende Big Boss nog erger is dan Henk...![]()
![]()
Alternatieve vaginamonologen? De Henkmonologen?quote:
Kan het nog erger danquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt dat de volgende Big Boss nog erger is dan Henk...![]()
![]()
Niet alleen Henk (80%) maar ook van Endemol. (20%)quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:35 schreef cuall het volgende:
Och heden nu wil Henk zijn straatje schoon vegen over zijn gedrag ten opzichte van Gert![]()
![]()
![]()
Het was gewoon jou schuld hoor Henk![]()
![]()
![]()
Hai Bluezzquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Haaai allemaallllll,
ik lees net de streams bij, lees ik over de afspraak van het zwarte boek van Henkie.
Alle losse ideeen moeten daarin, als er niets in staat bestaat het niet, als mijn initialen erachter staan gaat het naar de redaktie.
Dit moet toch al vanaf het begin bestaan, zo'n boek, hoe hou je anders overzicht met zoveel ideeen?
Als er nu eens een Henk hater komt als Big Boss die alles gewoon van tafel veegt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef cuall het volgende:
besluit 5; de valentijns dag wordt de 12e opgenomen en wordt de 14e uitgezonden
wederom een dictatoriaal besluit van Henk![]()
Je gaat hier toch niet vertellen dat Henk een goed idee had ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Haaai allemaallllll,
ik lees net de streams bij, lees ik over de afspraak van het zwarte boek van Henkie.
Alle losse ideeen moeten daarin, als er niets in staat bestaat het niet, als mijn initialen erachter staan gaat het naar de redaktie.
Dit moet toch al vanaf het begin bestaan, zo'n boek, hoe hou je anders overzicht met zoveel ideeen?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef PH52 het volgende:
Je gaat hier toch niet vertellen dat Henk een goed idee had ?
Je gaat me toch niet vertellen dat Fiool niet te horen is nu hequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
Zo.........en nu wil Henk eindelijk weten wat de anderen te vertellen hebben......en ik hoor weer alleen Henk![]()
cuall lieverd, kan je de laatste besluiten en het vervolg van de vergadering ook even in de SV plaatsen? Kan momenteel geen streams meer kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef cuall het volgende:
besluit 7 we moeten een lijst maken voor de kijkers met de succesverhalen en de bedragen.We moeten een balk maken zodat de kijker goed kan zien wat we hebben gedaan
Ga je aanmelden om het op te sporen, tenslotte beschik je over de juiste papieren ( K.A.S.-diploma)quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Athalon het volgende:
Henk voelt zich bezwaart dat het geld bij hem op zijn rekening komt, nu we lezen het wel weer over een paar maanden waar het geld gebleven is in opsporing verzocht
Ik heb tot nu toe voornamelijk Henk gehoord en zodra iemand iets zegt, trekt Henk het gesprek direct naar zich toe en gaat verder in zijn straatje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Fiool niet te horen is nu he
(zit op werkie, no striemie)
Ontslag nemen en een andere baas zoeken waar het wel mogelijk isquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan momenteel geen streams meer kijken.![]()
Henk is geloof ik een beetje boos dat John te laat is voor de vergadering, hij heeft al een paar keer gezegd dat John nog steeds buiten staat voor de Telegraaf, dat was niet de afspraak.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef cuall het volgende:
besluit 6; John maakt 20 appeltaarten,( nou de manier hoe hij over John praat is erg respectvol)en besluit dat hij nu 21 moet maken 1 voor de ouders morgen
John heeft géén inspraak
Ik zal het wel even bundelen straks, en proberen de kleuringquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall lieverd, kan je de laatste besluiten en het vervolg van de vergadering ook even in de SV plaatsen? Kan momenteel geen streams meer kijken.![]()
whahahaha... moet ik mezelf inruilen voor een andere baas dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ontslag nemen en een andere baas zoeken waar het wel mogelijk is![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Henk is geloof ik een beetje boos dat John te laat is voor de vergadering, hij heeft al een paar keer gezegd dat John nog steeds buiten staat voor de Telegraaf, dat was niet de afspraak.
Ben benieuwd of hij er iets van gaat zeggen, moet ie vooral doen, John had gisteren al een beetje genoeg van het strakke beleid.
Gisteren gehoord hoe John Hummie noemde?
"zoals gisteren met die oude toverheks wil ik niet nog een keer meemaken"![]()
Henk laat het andere wel zeggen,zelf durft hij niks.
Gisteren wilde hij niet tegen bart zeggen dat hij moest stoppen.
moest via een briefje
Je bent geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zal het wel even bundelen straks, en proberen de kleuringeruit te halen
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whahahaha... moet ik mezelf inruilen voor een andere baas dus![]()
Vraag me nu alleen wel af of ik dan mezelf moet ontslaan of ontslag bij mezelf aan moet vragenquote:
Bluffer. Vraag het gewoon aan je manquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me nu alleen wel af of ik dan mezelf moet ontslaan of ontslag bij mezelf aan moet vragen![]()
Was zeker een van die nichtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
Er was gisteren een V.I.P. tafel die wel wijn kregen en de andere gasten niet?
Aan die V.I.P. tafel zaten zeker de vriendjes van Krol.
Ja ik hoor dat nu ook voor het eerstquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
De vriendjes van Monique kregen patat, of zijn ze heel de tent rondgeweest met die paar bordjes ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
*meldtquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ie niet meer terugkomt weten we dat ie er geen had![]()
\quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
De vriendjes van Monique kregen patat, of zijn ze heel de tent rondgeweest met die paar bordjes ?
Nou mijn advies is om dan maar ff zonder streams te werkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me nu alleen wel af of ik dan mezelf moet ontslaan of ontslag bij mezelf aan moet vragen![]()
Sielig, ja, dat heb ik een paar keer gehoord. Ik had niet gezien dat ze ook allemaal gekregen hadden. Maar goed, je ken nie alles sienquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
\
Iedereen heeft patat gehad.
Monique vond het zielig dat ze nog niet gegeten hadden.
ja, ik heb een zwemdiplomaquote:
Is ook zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sielig, ja, dat heb ik een paar keer gehoord. Ik had niet gezien dat ze ook allemaal gekregen hadden. Maar goed, je ken nie alles sien![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Athalon het volgende:
Zal ik ff een mooie grote poster van Viola maken die jullie op de deur kunnen hangen![]()
![]()
eeeejjjjjquote:
eentje voor op het dartbord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Athalon het volgende:
Zal ik ff een mooie grote poster van Viola maken die jullie op de deur kunnen hangen![]()
![]()
Zei hij dat echt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef nachtzuster het volgende:
Gisteren gehoord hoe John Hummie noemde?
"zoals gisteren met die oude toverheks wil ik niet nog een keer meemaken"![]()
Volgens mij is Monique gewoon rond gelopen,quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
De vriendjes van Monique kregen patat, of zijn ze heel de tent rondgeweest met die paar bordjes ?
ff checkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef trpetine het volgende:
http://www.i-questo.com/resizer/
Is dit niet wat??
ma - bingoquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef regenworm het volgende:
Kunnen we als Fokkers niet een programma naar Gekke Henkie sturen.
Nee,quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
ma - bingo
di - bingo
wo - bingo
do - bingo
vr - bingo
za - bingo
zo - bingo
Zoiets?![]()
De Firma "List en Bedrog"quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef Sjet het volgende:
Tsjonge zeg...... wat voor uitzendbureau zit er bij de regie.....![]()
Ah, daar was je dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef cuall het volgende:
luitjes, ik ben even weg, is er iemand die de streamverslagen bij houdt en het van mij over neemt![]()
![]()
Baal als een stekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo wijffie![]()
, hoi Sjet
![]()
alles goed?
Ow dat is jammerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Baal als een stekkerIk zou vanmiddag met mijn hond vanmiddag zijn eerste schapentraining doen...... maar de weervoorspellingen zijn zo slecht dat het me geen goed idee leek om vanuit het Noorden naar Lelystad te rijden.
![]()
Maar ja, balen is het wel.
En hoe'st met jou?![]()
heb je bordercollies zeker hé Sjet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Baal als een stekkerIk zou vanmiddag met mijn hond vanmiddag zijn eerste schapentraining doen...... maar de weervoorspellingen zijn zo slecht dat het me geen goed idee leek om vanuit het Noorden naar Lelystad te rijden.
![]()
En hoe'st met jou?![]()
Jij trekt het BB-concept wel hééél ver door. Hoe weet jij nou of ik lurkquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef demins het volgende:
[..]
Attagirl!!Jij ook succes vanavond!! Ik weet dat je lurkt...
Je wilt er een schaap van makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
En hoe'st met jou?![]()
Die kl**tzak heeft Spinvis lopen afkraken, dus van mij mag hij wegblijvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:10 schreef Snaptnix het volgende:
Frans Bauer vervangt Gert in Big Brother Hotel
Niemand minder dan Frans Bauer gaat Gert vervangen. Frans verblijft echter niet vijf weken in het hotel. Frans gaat de andere bewoners helpen om gasten binnen te halen. Dit doet de hij d.m.v. optredens in het hotel te verzorgen.
Bron: RTL4
Zie je wel! Je leest zelfs terug!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij trekt het BB-concept wel hééél ver door. Hoe weet jij nou of ik lurk![]()
(waar heb je die camera geinstalleerd ? dan kan ik even naar je lachen)
Ik was heel braaf meteen uitgelogd en weg.
En nee, ik ben nu ook niet aan het lurken. Mijn blik bleef toevallig op het FOK-forum hangen.
Je moest eens weten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:09 schreef demins het volgende:
Je wilt er een schaap van makenWat kunnen ze toch veel tegenwoordig!
Helaas, maar voorlopig heeft ze wel haar vinnen tussen de deuren gekregenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef White_Pearl het volgende:
Tjonge Tjonge ze komt uitblazen in huis ter duin pffff zeikwijf die holt![]()
Dat is ook werken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart met zijn zogenaamde 18 urige werkdag, werkt toch in een betrekkelijk laag tempo
pfuhhhquote:
Je bestudeert het Fok! forum?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Talitha het volgende:
Ik ben op dit moment heel hard aan het studeren![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart met zijn zogenaamde 18 urige werkdag, werkt toch in een betrekkelijk laag tempo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
heb je bordercollies zeker hé Sjet?
Ja pa!quote:
TeamLiefquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
Frans Bauer in HBB?? Dat levert geheid extra kijkers op... en leuke streams lijkt me
Bovendien meteen minder gezeur over elite
quote:
1. dan kan je er beter geen schaap van maken. Konijnen doen het sneller...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Sjet het volgende:
Eentje hoor, hoop dat het in de toekomst nog meer worden![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Helaas, maar voorlopig heeft ze wel haar vinnen tussen de deuren gekregen![]()
Je wil 'm ook nog eens klonen? Wacht toch even tot het een schaap is, daar hebben ze meer ervaring mee dan met honden!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nog een terrier, maar die is bang voor de schapen![]()
Heb jij wel de juiste leeftijd om voor vader te mogen spelen ?quote:
Goeiemiddag TLquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
Frans Bauer in HBB?? Dat levert geheid extra kijkers op... en leuke streams lijkt me
Hij heeft al bijna de opa-leeftijd...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Talitha het volgende:
Heb jij wel de juiste leeftijd om voor vader te mogen spelen ?![]()
Zijn echt schatten bordercollies, en een terrier die bang is voor schapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nog een terrier, maar die is bang voor de schapen![]()
Got the message... ga wel wat anders doen dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
He ChantalC en Demins, wat zijn jullie grappig vandaag![]()
Don't worry!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb jij wel de juiste leeftijd om voor vader te mogen spelen ?![]()
Hi Teamleadquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemiddag TL![]()
Vind het wel leuk Fransje in HBB. Je kan best lachen met die vent, en die avonden zijn inderdaad dan niet echt voor de elite. Wel een heel groot voordeel
Ja,quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Teamleadhad je even over het hoofd gezien
En ze spreken elkaar ook lekker tegen. Van de één moet je er zo snel mogelijk een schaap van maken en de ander zegt beter van nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
Hij is verder ook niet heel bang uitgevallen hoor maar zo'n kudde schapen vind 'ie toch wel imposant.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zijn echt schatten bordercollies, en een terrier die bang is voor schapenmeestal
zijn terriers niet zo bang aangelegd, maar ja kan natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze spreken elkaar ook lekker tegen. Van de één moet je er zo snel mogelijk een schaap van maken en de ander zegt beter van nietDaar heeft Sjet niks aan hè
. Beetje afstemmen graag voor jullie advies geven
.
Dat gaat leuk worden met Viola. Fransje en zijn publiek zijn natuurlijk veel te min voor deze adellijke dame. Heb er zin anquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Tis dat de muziek van die man zo vreselijk is, anders zou ik fan zijn van Frans
Ik verheug me er nu al op
Komt misschien door het winderige en frisse weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef Sjet het volgende:
Nou....quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Got the message... ga wel wat anders doen dan...
Tjuuuuuuuuus!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |