Ik heb tot nu toe voornamelijk Henk gehoord en zodra iemand iets zegt, trekt Henk het gesprek direct naar zich toe en gaat verder in zijn straatje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Fiool niet te horen is nu he
(zit op werkie, no striemie)
Ontslag nemen en een andere baas zoeken waar het wel mogelijk isquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan momenteel geen streams meer kijken.![]()
Henk is geloof ik een beetje boos dat John te laat is voor de vergadering, hij heeft al een paar keer gezegd dat John nog steeds buiten staat voor de Telegraaf, dat was niet de afspraak.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef cuall het volgende:
besluit 6; John maakt 20 appeltaarten,( nou de manier hoe hij over John praat is erg respectvol)en besluit dat hij nu 21 moet maken 1 voor de ouders morgen
John heeft géén inspraak
Ik zal het wel even bundelen straks, en proberen de kleuringquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall lieverd, kan je de laatste besluiten en het vervolg van de vergadering ook even in de SV plaatsen? Kan momenteel geen streams meer kijken.![]()
whahahaha... moet ik mezelf inruilen voor een andere baas dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ontslag nemen en een andere baas zoeken waar het wel mogelijk is![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Henk is geloof ik een beetje boos dat John te laat is voor de vergadering, hij heeft al een paar keer gezegd dat John nog steeds buiten staat voor de Telegraaf, dat was niet de afspraak.
Ben benieuwd of hij er iets van gaat zeggen, moet ie vooral doen, John had gisteren al een beetje genoeg van het strakke beleid.
Gisteren gehoord hoe John Hummie noemde?
"zoals gisteren met die oude toverheks wil ik niet nog een keer meemaken"![]()
Henk laat het andere wel zeggen,zelf durft hij niks.
Gisteren wilde hij niet tegen bart zeggen dat hij moest stoppen.
moest via een briefje
Je bent geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zal het wel even bundelen straks, en proberen de kleuringeruit te halen
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whahahaha... moet ik mezelf inruilen voor een andere baas dus![]()
Vraag me nu alleen wel af of ik dan mezelf moet ontslaan of ontslag bij mezelf aan moet vragenquote:
Bluffer. Vraag het gewoon aan je manquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me nu alleen wel af of ik dan mezelf moet ontslaan of ontslag bij mezelf aan moet vragen![]()
Was zeker een van die nichtenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
Er was gisteren een V.I.P. tafel die wel wijn kregen en de andere gasten niet?
Aan die V.I.P. tafel zaten zeker de vriendjes van Krol.
Ja ik hoor dat nu ook voor het eerstquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
De vriendjes van Monique kregen patat, of zijn ze heel de tent rondgeweest met die paar bordjes ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Wat hoor ik nu?
*meldtquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ie niet meer terugkomt weten we dat ie er geen had![]()
\quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
De vriendjes van Monique kregen patat, of zijn ze heel de tent rondgeweest met die paar bordjes ?
Nou mijn advies is om dan maar ff zonder streams te werkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me nu alleen wel af of ik dan mezelf moet ontslaan of ontslag bij mezelf aan moet vragen![]()
Sielig, ja, dat heb ik een paar keer gehoord. Ik had niet gezien dat ze ook allemaal gekregen hadden. Maar goed, je ken nie alles sienquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
\
Iedereen heeft patat gehad.
Monique vond het zielig dat ze nog niet gegeten hadden.
ja, ik heb een zwemdiplomaquote:
Is ook zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sielig, ja, dat heb ik een paar keer gehoord. Ik had niet gezien dat ze ook allemaal gekregen hadden. Maar goed, je ken nie alles sien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |