Geloof er niks van,hij is gewoon een mislukkelingquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:21 schreef cuall het volgende:
vergadering
Henk geeft aan dat hij in het begin met een droef gezicht aan gekeken werd, toen hij dit ging doen,dit past niet bij jou![]()
Hij doet dingen die niet bij hem passen..............nou Henk wat ben jij een topper![]()
Henk had ook zijn vriendjes uitgenodigd en die zouden wel even geven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef cuall het volgende:
Henk, over de Bingo, nu moesten we smeken of de mensen wilden komen
Hooooooooooooooo!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen een horizontale programmering houden... dinsdagavond bingo avond, zaterdagavond dinee avond.
Misschien een comedyavond![]()
Toevalligheid is troefquote:
Wat denk jijquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef cuall het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Henk deze keer ook naar de anderen gaat luisteren, of dat hij alleen maar gaat bepalen![]()
Dan is Henk allang weer weg neem ik aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hooooooooooooooo!![]()
Henk en Jurgen Rayman gaan niet samen!
Nog twee dagen dan vieren we feestquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef cuall het volgende:
1. keiharde afspraak wat we met elkaar hebben afgesproken![]()
............ik heb alleen Henk gehoord![]()
Dat is de muis heeft een kusje van Henk gehad , nu is die omgetoverdquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is deze man? Die heb ik nog nooit gezien![]()
[afbeelding]
Mijn voorgevoel zegt dat de volgende Big Boss nog erger is dan Henk...quote:
besluit 2. één persoon moet verantwoordelijk zijn voor de hotelkamerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:27 schreef cuall het volgende:
1. keiharde afspraak wat we met elkaar hebben afgesproken![]()
............ik heb alleen Henk gehoord![]()
besluit 3. het heilige boek, daar moeten alleen de dingen die vast staan in komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef cuall het volgende:
[..]
besluit 2. één persoon moet verantwoordelijk zijn voor de hotelkamer
........ik hoor weer alléén Henk![]()
Zou best kunnen maar ik hoop het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt dat de volgende Big Boss nog erger is dan Henk...![]()
![]()
Alternatieve vaginamonologen? De Henkmonologen?quote:
Kan het nog erger danquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt dat de volgende Big Boss nog erger is dan Henk...![]()
![]()
Niet alleen Henk (80%) maar ook van Endemol. (20%)quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:35 schreef cuall het volgende:
Och heden nu wil Henk zijn straatje schoon vegen over zijn gedrag ten opzichte van Gert![]()
![]()
![]()
Het was gewoon jou schuld hoor Henk![]()
![]()
![]()
Hai Bluezzquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Haaai allemaallllll,
ik lees net de streams bij, lees ik over de afspraak van het zwarte boek van Henkie.
Alle losse ideeen moeten daarin, als er niets in staat bestaat het niet, als mijn initialen erachter staan gaat het naar de redaktie.
Dit moet toch al vanaf het begin bestaan, zo'n boek, hoe hou je anders overzicht met zoveel ideeen?
Als er nu eens een Henk hater komt als Big Boss die alles gewoon van tafel veegt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef cuall het volgende:
besluit 5; de valentijns dag wordt de 12e opgenomen en wordt de 14e uitgezonden
wederom een dictatoriaal besluit van Henk![]()
Je gaat hier toch niet vertellen dat Henk een goed idee had ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Haaai allemaallllll,
ik lees net de streams bij, lees ik over de afspraak van het zwarte boek van Henkie.
Alle losse ideeen moeten daarin, als er niets in staat bestaat het niet, als mijn initialen erachter staan gaat het naar de redaktie.
Dit moet toch al vanaf het begin bestaan, zo'n boek, hoe hou je anders overzicht met zoveel ideeen?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef PH52 het volgende:
Je gaat hier toch niet vertellen dat Henk een goed idee had ?
Je gaat me toch niet vertellen dat Fiool niet te horen is nu hequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:44 schreef cuall het volgende:
Zo.........en nu wil Henk eindelijk weten wat de anderen te vertellen hebben......en ik hoor weer alleen Henk![]()
cuall lieverd, kan je de laatste besluiten en het vervolg van de vergadering ook even in de SV plaatsen? Kan momenteel geen streams meer kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef cuall het volgende:
besluit 7 we moeten een lijst maken voor de kijkers met de succesverhalen en de bedragen.We moeten een balk maken zodat de kijker goed kan zien wat we hebben gedaan
Ga je aanmelden om het op te sporen, tenslotte beschik je over de juiste papieren ( K.A.S.-diploma)quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Athalon het volgende:
Henk voelt zich bezwaart dat het geld bij hem op zijn rekening komt, nu we lezen het wel weer over een paar maanden waar het geld gebleven is in opsporing verzocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |