Ik denk het niet want vergeet niet dat Gert eruit gestapt is deze week.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeeeeel ietsje maar, want kon in de vorige al niet meer posten.
Maar ik wilde daar dus zggen, dat ik hoop dat Viola eruit gaat vrijdag, maar ik bang ben dat het Frank of Bonnie gaat worden.
Dat zou jammer zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk het niet want vergeet niet dat Gert eruit gestapt is deze week.
Waarschijnlijk geen stemming, maar gewoon een nieuwe bn-er (als ze nog kunnen vinden) erin.
Zullen ze Viola ook euthenasie voorlichten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zijn de artsen, voor een voorlichting
Geen gek ideequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen ze Viola ook euthenasie voorlichten?
bart komt soms erg arrogant overquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag Bart niet, maar nu had hij wel 2 goede vragen
Mogguh wijffiequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:46 schreef cuall het volgende:
Viola zegt "er is iemand niet helemaal lekker"
John: "dat kun je toch niet zeggen oven een collega"![]()
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen cuallquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:46 schreef cuall het volgende:
Viola zegt "er is iemand niet helemaal lekker"
John: "dat kun je toch niet zeggen oven een collega"![]()
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:35 schreef Snaptnix het volgende:
eeejjjjjjj rose.
eejjjjjjjjj SN en Cuallquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mogguh wijffie![]()
![]()
Lekker bakkie erbij![]()
Ik ken wel het V.O.C. en de W.O.C, Michell Angelo maar de erst noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit van gehoortquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:04 schreef Peter6000 het volgende:
Henk heeft een prijs gewonnen voor emancipatie![]()
De Bob-Angelo penning, van het COC
Ja, maar hij wil géén reclame voor zichzelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:05 schreef D.Rose het volgende:
Henk zet zichzelf weer eens op de voorgrond
Hij krijgt een onderscheiding
KORTE - AFSTAND - SCHIETENquote:
Ja, dan moet ie wel gelijk even Henk ver weg goochelenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef cuall het volgende:
Broer Klok, wil wel gaan voor een Magic Night![]()
Lijkt mij wel wat![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger met de avondvierdaagse een penning gehad![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Nou is dat alles?!?!?! Ik heb nog een diploma voor het goed onderhouden van mijn schooltuintje....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
loserquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef frizti het volgende:
Ik heb alleen een zwemdiploma.
Ons volgende Bash slachtofferquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een soort Monique-moeheid
Erger me aan dat zeurderige toontje
lamer.quote:
Ik herken dat wel Peter, haar geneuzel over gezond eten, de droge lucht en het licht, beginnen mij ook wel een beetje te storen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een soort Monique-moeheid
Erger me aan dat zeurderige toontje
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta vrijwel altijd alleen in mijn meningen, dus vermoedelijk niet
De plannen van Henkie Penkie zijn op zichzelf niet slecht voor een goed doel, maar hebben helemaal niks te maken met het runnen van een hotel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef cuall het volgende:
Henk: Er zijn chique mensen die niet hier ontvangen kunnen worden, in het Spant kun je die mensen de eer en het respect geven die ze verdienen.![]()
Ik zeg niks![]()
![]()
![]()
Viola is er nog steedsquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ons volgende Bash slachtofferof nee
![]()
Helaas wel, maar we horen gelukkig even niet.quote:
Ja, Henk wil de strekking van het Hotel veranderen in EBB:quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef frizti het volgende:
[..]
De plannen van Henkie Penkie zijn op zichzelf niet slecht voor een goed doel, maar hebben helemaal niks te maken met het runnen van een hotel.
Alles draait bij hem om bobo's en zelfverrijking.
Dan maar ff een foto. Stel voor dat we haar missen......quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Helaas wel, maar we horen gelukkig even niet.![]()
Oke, dan stellen we het even uitquote:
Joh? Hebben ze die wel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Bart wil hun marketingapparaat in aktie zetten
Gewoon meer Bingo avonden organiseren dan komen de mensen vanzelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Bart wil hun marketingapparaat in aktie zetten
Als ie niet meer terugkomt weten we dat ie er geen hadquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zou die wel een zwemdilpoma hebben ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahaa
Bart: "kan je niet voor onze neus Viola Holt laten verdwijnen"
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
Hai Chantalquote:
Zwem zwem zwem hap! AU!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef PH52 het volgende:
ik zie hem![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/haai.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |