Zeg!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even een amerikaanse comedy met lachband kijken.
epica is ook coolquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
Epica.. die vond ik goed ( kon nie op de naam komen)
WT en epica live gezien op Pinkpop.. epica was beter
Ik ben NIET down!quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!Jerney!!!
Je bent down!!!Wat is er toch allemaal?!
maar after forever is coolerquote:
neem ik wel wat rammstein, soad, nigthwish en theatre of tragedy meequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar andere cd's hoor
ik tel 2xquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo
(Dit keer zonder, enigzins voel ik nu de drang om lief gevonden te worden en punten te krijgen
)
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neem ik wel wat rammstein, soad, nigthwish en theatre of tragedy mee
Wil je dan wel als de wiedeweerga smilyes gaan gebruiken?!quote:
trouwen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
met jou kan ik prateniemand met smaak hier
![]()
![]()
Doe ik eens een poging om niet als 17 jarig hyperactief depressief zielig aanhankelijk jochie te worden gezien, moet t weer anders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je dan wel als de wiedeweerga smilyes gaan gebruiken?!
Ik heb een taak voor jou. Jij moet vóór middernacht minstens de helft van de smileys onder in het reageervenster hebben gebruikt.
dromquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je nou slaapsokken had gezegd
alhoewel slaat ook nergens op
"Truste"
alice in chains, children of bodom, cradle of filth, nirvana, die ook nog toevallig, slipknot, en die stroming ook?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dan houd ik iig mijn mond want daar word ik somber vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alice in chains, children of bodom, cradle of filth, nirvana, die ook nog toevallig, slipknot, en die stroming ook?
Hey, mijn mede-allochtoon, hoe is het met jequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als je nou slaapsokken had gezegd
alhoewel slaat ook nergens op
"Truste"
ik heb ook nog kinderen voor kinderen liggenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan houd ik iig mijn mond want daar word ik somber van
Theatre of tragedy? Sinds wanneer inspireer ik band-namen?
je woont in een kelder met zwarte kleding en de kap uit je icon?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
alice in chains, children of bodom, cradle of filth, nirvana, die ook nog toevallig, slipknot, en die stroming ook?
komende zaterdag? dan is me vriend toch nie in de buurtquote:
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe ik eens een poging om niet als 17 jarig hyperactief depressief zielig aanhankelijk jochie te worden gezien, moet t weer anders.
Je mag een jochie zijn en ook hyperactiefquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe ik eens een poging om niet als 17 jarig hyperactief depressief zielig aanhankelijk jochie te worden gezien, moet t weer anders.
ik woon op de bovenste verdieping, heb nu een blauwe spijkerbroek, geel shirt, en paars vest aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
je woont in een kelder met zwarte kleding en de kap uit je icon?
jajaaatruste
nee maar volgens peter moet ik aan mn beeldvorming werken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Alsof ik representatef ben voor de gemiddelde 26-jarige volwassen kerel.
Hahahahhahaaquote:
Negeert mij nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey, mijn mede-allochtoon, hoe is het met je
(![]()
)
dealquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
komende zaterdag? dan is me vriend toch nie in de buurt![]()
gedrag je als een schizoquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee maar volgens peter moet ik aan mn beeldvorming werken.
Wil natuurlijk wel dat ik bij zn achter de schermen msn roddelgesprekjes goed voor de dag kom.
M'n broertje is niet helemaal zoals het hoortquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb ook nog kinderen voor kinderen liggen
hou je van zwarte tulpen? (ook ff aan beeldvorming doen hequote:
kom eet je biebaboeba bord nou leegquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
M'n broertje is niet helemaal zoals het hoort
hij is namelijk geestelijk gestoord
dan doe ik een zwarte jurk aanquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hou je van zwarte tulpen? (ook ff aan beeldvorming doen he)
Hee heb jij het alquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom eet je biebaboeba bord nou leeg
daar heb je weer zo'n 2e hands jas zo'n 2e hands jas
dan kom ik met kistjes, zwarte broek, zwart leren shirt, en lange leren jasquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dan doe ik een zwarte jurk aanen dan van die gothic ogeschaduw
dreamsearcher, mer die zit nu in de ardennenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:44 schreef BB_Koning het volgende:
Komt er iemand uit Rotterdam?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:01 schreef Arcee het volgende:Totals van woensdag 25 januari 2006 - 00:00 uur
447. (453) 15247 2707 157 CrazyDutchPunk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor dinsdag 24 januari 2006 (00:00 - 23:59)
8. 157 CrazyDutchPunk
en dan ipv ringen omdoen elkaars polsen doorsnijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:43 schreef Burner82 het volgende:
en dan ja zeggen, op een liedje van staind
ja, scars foreverquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en dan ipv ringen omdoen elkaars polsen doorsnijden
Ik kijk Courting Alex.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:54 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, iedereen slaapt weer eens achter zn pc![]()
Die moet je zeker met explorer kijken? Met opera werkt 'ie nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:55 schreef Manias het volgende:
http://history.cookiethievery.com/050304/ LOL
hehe trustequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, scars forever
maar k ga pitten, morgen vroeg is hij er wel weerenige voordeel dat ik heb, is dat ik weer terug naar bed kan
Doeg enzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe truste
ik ga ook dag menschen
doe dat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga googlen om te weten waar je het oevr hebt![]()
Ik héb daar een tatoequote:Op woensdag 25 januari 2006 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Zo'n geile tattoo...
Ik zou wel op de plaats van t kleintje een doorzichtige ster willen, dus alleen de omlijsting.
Yup .quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
Dharma van Dharma and Greg!!![]()
(In Courting Alex dus)
Wat voor?quote:
Wat betekenen ze?quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een paar van dit soort tekens![]()
http://www.proel.org/mundo/hindi.gif
OK .quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is gewoon het alfabet, maar dan in een andere taal![]()
Jahquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:30 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo
(Dit keer zonder, enigzins voel ik nu de drang om lief gevonden te worden en punten te krijgen
)
Neee! Oh!!quote:
Wees blij dat ik alleen maar hier tussen zit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:38 schreef Ang3l het volgende:
He kut, zit SAJ ertussen. had ik bijna 5 op een rij
Oh jij komt ook ff speciaal hier heen om tussen de posts van Ang3l te gaan zittten?quote:
Uiteraard. Moet toch een beetje lol in m'n leven hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jij komt ook ff speciaal hier heen om tussen de posts van Ang3l te gaan zittten?
Goed puntquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Uiteraard. Moet toch een beetje lol in m'n leven hebben?
Dat is helemaal correct.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:50 schreef Cairon het volgende:
Het is weer woensdag
Klopt.quote:
Je mag niet liegen van je mammie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:55 schreef Cairon het volgende:
hey SAJ, je bent dan wel lelijk, maar toch offer ik mezelf op om sex met je te hebben.
nou zullen we dan maar?
Dat was ik gisterenavond al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klopt.
Ben het nu alweer zat voor vandaar.
Vond ik ook wel een goed punt![]()
Je hebt gelijk... ik heb helemaal geen zin om me op te offeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je mammie.
Proactief zat zijn. Geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was ik gisterenavond al.
O.a. ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik heb helemaal geen zin om me op te offeren.
Dan moet je dus niet hier gaan zitten, anders ben je straks helemaal de lul.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:52 schreef Ryan_R het volgende:
Mogguh!!!
Nou moet ik nog een opzet gaan typen die ik vandaag in moet leveren. Ik kan toch zo goed plannen![]()
Oja, 9 februari naar [afbeelding]
Stoer.. Belle is goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:52 schreef Ryan_R het volgende:
Mogguh!!!
Nou moet ik nog een opzet gaan typen die ik vandaag in moet leveren. Ik kan toch zo goed plannen![]()
ja pa, ik ga al lezenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet hier gaan zitten, anders ben je straks helemaal de lul.
Dat ligt eraan, van welk middel je gebruik maakt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:58 schreef Semisane het volgende:
De GVB was weer op z'n best vanmorgen, ik heb er toch bijna een uur overgedaan.
Maar nee, ik ben vrij vandaag.. als straf omdat ik as. zaterdag moet werkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen.
Dat gene wat de GVB hilarisch genoeg de "Metro" durft te noemen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, van welk middel je gebruik maakt.
Penny Jager?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef davidov het volgende:
Halihalohalohadelie, hallo ik ben een jager
Een jager ben ik graag, halihalohadelie
De RET snapt het wel.. de Rotterdamse metro is ook echt een metro. En het stukje waar ze gelijkvloersrijden en kruisen met wegen en dus overgangen hebben daar heet het sneltramquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat gene wat de GVB hilarisch genoeg de "Metro" durft te noemen.Het zijn gewoon heel lelijke trams die een heel klein stukje onder de grond gaan.....een trein die in een tunnel rijd noem je toch ook geen metro?
Ook best grappig is dat ze die lelijke karren die dan voor de metro doorgaan, ook nog wel eens een trein durven noemen."Deze "trein" gaat naar Gaasperplas" Trein...
![]()
![]()
Google kan er niks mee.. wat is het?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef davidov het volgende:
Halihalohalohadelie, hallo ik ben een jager
Een jager ben ik graag, halihalohadelie
De jacht: het legt zo mooi je oerinstincten blootquote:
Hmm, minder. Je hebt helemaal niks aan een vrije dag op woensdag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar nee, ik ben vrij vandaag.. als straf omdat ik as. zaterdag moet werken
HF, dat is het.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Google kan er niks mee.. wat is het?
Hoi trouwens
Vrije dagen zijn alleen tof asl ze je weekend verlengen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hmm, minder. Je hebt helemaal niks aan een vrije dag op woensdag.
Precies, in jouw geval zou de maandag wel lekker zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vrije dagen zijn alleen tof asl ze je weekend verlengen..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:52 schreef Ryan_R het volgende:
Mogguh!!!
Ah je hebt eindelijk een keer je buik op de foto gezet?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:23 schreef creno het volgende:
eerst nog wat lekkers het topic ingooien !
[afbeelding]
Met vrijdag zou ik ook genoegen nemen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Precies, in jouw geval zou de maandag wel lekker zijn.
slecht weer?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:41 schreef Vlarp het volgende:
Wie heeft dat vreselijke klote weer aangevraagd?
Sinds ik zie met wat voor nare zut jullie door anderen worden bekogeld.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:00 schreef Cybart het volgende:
Moguh
SAJ sinds wanneer ben jij zo'n plaatjesposter geworden
Beetje jong hehquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Sommige mensen staat dat zoot zwembroeken wel goed.
een soort van heropvoeding dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sinds ik zie met wat voor nare zut jullie door anderen worden bekogeld.
Vervelend hé als niemand met je wil neuken, dan ga je al snel wartaal uitslaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Cairon het volgende:
pedo
Als er haar op zit dan mag het.. en daarbij, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Cairon het volgende:
pedo
wat een onzin!quote:
M'n paspoort werd zojuist vernietigd voor m'n ogen omdat die vandaag verliepquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je oude al versleten dan?
Ben ik niet zo goed in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:32 schreef Cybart het volgende:
mag ik dansen
mag ik dansen
mag ik dansen met jou
Ik kreeg er 1 van mijn verzekeringsmaatschappij.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef Waxxer het volgende:
My god.... ik krijg opeens allemaal acceptgiro's enzo, ivm verhuizing en meer dingen
Naja, hahai
Het werd bij mij via de automagisch incasso afgeschreven, 108,25 euro.. kassaquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van mijn verzekeringsmaatschappij.....Ik denk dat ik goedkoper moet gaan wonen op deze manier...kosten beginnen de pan uit te rijzen....en wat krijg ik er voor terug? Ik ga gewoon 6 keer per jaar een dagje in het ziekenhuis liggen om de kosten er uit te krijgen.
![]()
idd die kutzorgverzekering, waterafrekening, telefoonrekening, huur van 10 dg voor dir huis, theatersport.... pfff en nog een paar, hoop dat ik het rondkrijgquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van mijn verzekeringsmaatschappij.....Ik denk dat ik goedkoper moet gaan wonen op deze manier...kosten beginnen de pan uit te rijzen....en wat krijg ik er voor terug? Ik ga gewoon 6 keer per jaar een dagje in het ziekenhuis liggen om de kosten er uit te krijgen.
![]()
Ik vraag me echt af waar dat geld allemaal naartoe gaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het werd bij mij via de automagisch incasso afgeschreven, 108,25 euro.. kassa
Ik bedenk me alleen dat dat ook inflatiecorrectie is..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Oeh!!
Ik zie dat m'n loon wel weer met 67 euro netto omhoog is gegaan in vergelijking met december
Ik wil niet meer met de taxi naar huis.. is héél duur!quote:
Daar kan je mooi je rijbewijs voor halen!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met de taxi naar huis.. is héél duur!
Ik sta gewoon meer dan 500 euro in de plus!![]()
Helaas.. er ligt al een acceptgiro van de IBG.. of ik even 213 euro wil overmaken..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Daar kan je mooi je rijbewijs voor halen!!
Ik heb dan ook een vast inkomen.. en reiskostenvergoeding..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Waxxer het volgende:
In de plús?!500?
Those were the days...
![]()
Jajajajajajaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een vast inkomen.. en reiskostenvergoeding..
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef Adelante het volgende:
topic killer SAJ
those good old days...
Bijbaan(tje)?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Waxxer het volgende:
Jajajajajaja
ik ben op dit moment in onderhandeling qua baan
[qoute]
.....tje
Ja, alleen het is voor één dag in de week en dat vind ik eigenlijk te weinig, want stel ik kom opeens iets tegen dat méér is, weet je wel. Dat ik dan alweer weg ga bij dat ene.quote:
Wie!? Wat!? Waar!?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef Waxxer het volgende:
OMG een wolkenkrabber van 260 meter in Utrecht?!
So!? Ik bedoel.. begin klein, daarna groter gaan denken..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, alleen het is voor één dag in de week en dat vind ik eigenlijk te weinig, want stel ik kom opeens iets tegen dat méér is, weet je wel. Dat ik dan alweer weg ga bij dat ene.
Mja idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
So!? Ik bedoel.. begin klein, daarna groter gaan denken..
Wat een afzichtelijk dingquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:29 schreef Waxxer het volgende:
Anders verneuk je de binnenstad van Utrecht even
[afbeelding]
*emmer ijswater over Waxxer heengooi*quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja idd.
Maar ik wil een topfunctie en alles
Modern is de mode hé?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding
Utrecht heeft zo'n mooi historisch centrum (op Hoog Caterijne na), moet er dan perse weer zo'n betonkolos in worden gezet?
Ik ga jou even vertellen wat het is, momentquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*emmer ijswater over Waxxer heengooi*
Het is een bijbaantje!!!!
Deze moet in de nieuwe Vinex wijk Leidsche Rijn komen te staan, dus aan de andere kant van A2quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding
Utrecht heeft zo'n mooi historisch centrum (op Hoog Caterijne na), moet er dan perse weer zo'n betonkolos in worden gezet?
Alleen die zwembroeken blijf ik fout vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje jong heh
Overigens wel erg fijn om naar te kijken
Niet onaardig idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Alleen die zwembroeken blijf ik fout vinden
deze is beter
[afbeelding]
Schaapjequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zo en nu heb ik er genoeg van.
anders ik welquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zo en nu heb ik er genoeg van.
Dan neem ik toch gewoon weer een pauze van een maand of 6?quote:
pauzes zijn goed, moment voor bezinningquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan neem ik toch gewoon weer een pauze van een maand of 6?
Alweerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan neem ik toch gewoon weer een pauze van een maand of 6?
Heeft die nieuwe batterijen voor je wekker dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Jerruh het volgende:
mogguh.
ik ben wederom finaal door de wekker geslapen...
*nog maar weer es naar de dokter gaat*
Ik doe dat de laatste tijd ook vaak sinds ik in een groot bed slaap. Zou 't een soort winterslaap zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Jerruh het volgende:
mogguh.
ik ben wederom finaal door de wekker geslapen...
*nog maar weer es naar de dokter gaat*
Ik ga toch nooit naar de Ikea, hoeveel pauzes ik ook inlas.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
pauzes zijn goed, moment voor bezinning![]()
Same here...maar ja, ik heb ook niet echt afspraken waar ik op tijd moet zijn ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik doe dat de laatste tijd ook vaak sinds ik in een groot bed slaap. Zou 't een soort winterslaap zijn
Ik verdien geen geld aan jullie en jullie geven me geen plezier, dus waarom zou ik dan blijven?quote:
ook niet het wekelijks neuken met je vent?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Same here...maar ja, ik heb ook niet echt afspraken waar ik op tijd moet zijn ofzo![]()
Heerlen is vast ook niet in je richting, zweedse balletjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga toch nooit naar de Ikea, hoeveel pauzes ik ook inlas.
typisch toch dat je geld en plezier zo aan elkaar koppeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik verdien geen geld aan jullie en jullie geven me geen plezier, dus waarom zou ik dan blijven?
bij gebrek aan een beter alternatiefquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verdien geen geld aan jullie en jullie geven me geen plezier, dus waarom zou ik dan blijven?
ja het is te erg... en aangezien het een hoogslaper is, is de drempel om er uit te komen nog hogerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik doe dat de laatste tijd ook vaak sinds ik in een groot bed slaap. Zou 't een soort winterslaap zijn
Zelfs de bijlmer is bij mij uit de buurt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heerlen is vast ook niet in je richting, zweedse balletjes
We gaan niet allemaal naar de hoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
typisch toch dat je geld en plezier zo aan elkaar koppelt
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft die nieuwe batterijen voor je wekker dan?
[saj mode off]
Zet de wekker beneden neer en ook je telefoon met wekker. dan MOET je naar beneden om 'm uit te zettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het is te erg... en aangezien het een hoogslaper is, is de drempel om er uit te komen nog hoger.
LUI!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Same here...maar ja, ik heb ook niet echt afspraken waar ik op tijd moet zijn ofzo![]()
Nee, voor mannen hebben ze gigolo's!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We gaan niet allemaal naar de hoeren.
Een hoogslaperquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het is te erg... en aangezien het een hoogslaper is, is de drempel om er uit te komen nog hoger.
slaap ik gewoon doorheenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zet de wekker beneden neer en ook je telefoon met wekker. dan MOET je naar beneden om 'm uit te zetten
[..]
LUI!!!!
waarom je slaap rekken als het toch niet lekker is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Jerruh het volgende:
SAJ is grappiger, zelfs met dezelfde grap.
(nee ik hbe last van exceem, slaap slecht en lang)
doe jij nog eens snel een 2 nominatie toevoegen a.u.b.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef Cairon het volgende:
stomme kut homoows
doet mijn lichaam...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom je slaap rekken als het toch niet lekker is?![]()
Hoe groot de kamer ook is, een rotzooi wordt 't op 1 of andere manier ALTIJDquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
slaap ik gewoon doorheen
en ik heb er gister avond een enorme puinzooi van gemaakt hier... 12 m2 en dan nog een teringzooi maken...
ja inderdaad!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hoe groot de kamer ook is, een rotzooi wordt 't op 1 of andere manier ALTIJD
Met een hoogslaper valt 't toch wel mee? Ik heb een kamer van 9m2.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja inderdaad!
twee weken geleden echt de grootste schoonmaak van mijn leven gehad, en nu kan ik niet eens meer 2 passen zetten...
alhoewle, kon ik eerst ook niet, 12 m2.
kijk dat is beterrrr, ik heb me nu ingeschreven voor een studio van 35 m2, dus hopelijk word ik es uitgeloot hahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Met een hoogslaper valt 't toch wel mee? Ik heb een kamer van 9m2.
nou, ok die had ik, want me broer is uit huis
Hoe groot schat je de kans?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk dat is beterrrr, ik heb me nu ingeschreven voor een studio van 35 m2, dus hopelijk word ik es uitgeloot haha
tis loting, met ongeveer 50 studios, en 250 ingeschreven dus 1/5 :pquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe groot schat je de kans?
En in een beetje leuke buurt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis loting, met ongeveer 50 studios, en 250 ingeschreven dus 1/5 :p
hartje eindhoven, achetr stratumseind, nieuwbouw, vlak onder de hoogbouw van de smalle haven en in een hele goeie buurt jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En in een beetje leuke buurt?
Van wat ik weet van Eindhoven is dat idd niet slecht wonen. Nu maar hopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hartje eindhoven, achetr stratumseind, nieuwbouw, vlak onder de hoogbouw van de smalle haven en in een hele goeie buurt ja
I hope so... ik wil wel es wat ruimer gaan levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van wat ik weet van Eindhoven is dat idd niet slecht wonen. Nu maar hopen.
Mooi, nu CB en Cairon nog aan de vent en dan is iedereen gelukkig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I hope so... ik wil wel es wat ruimer gaan leven.
@sunjammer: uhuh!!! vond ik ook!
En ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mooi, nu CB en Cairon nog aan de vent en dan is iedereen gelukkig.
Ja, maar jij loopt er niet over te azijnpissen.quote:
Ik hou van je! Maar dat wist je al...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar jij loopt er niet over te azijnpissen.
Maar ook jou gun ik het beste toe...oh nee ik ben al bezet..het 2 na beste dan.
Die zijn savonds schat. Daar hoef ik niet vroeg mijn bed voor uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ook niet het wekelijks neuken met je vent?
Je zal toch niet op tijd komen.
Wat zijn jullie saai, alleen maar in bed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die zijn savonds schat. Daar hoef ik niet vroeg mijn bed voor uit![]()
Geen colleges meer, dan krijg je dat vanzelf, en mijn werk is pas na 6 uur dus.... Dat is eigenlijk niet lui, maar praktischquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou van je! Maar dat wist je al...
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gastquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zal dit buiten de policy vallen?
Dank je, dank je, dank je!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zal dit buiten de policy vallen?
Of iemand die weet waar je die Jef Stryker replica kan kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gast
ja en dan ga ik fruitmandjes sturen als je ziek bent, en aan je denken als ik in de trein zit en en en...OEEEH1!!!quote:
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gast
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
"ha ha" ik heb me niet goed ingeschreven voor mijn tentamens en nu kan ik niks maken
Je had een 20+ vriendje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.
Nu weet je past wat je mist hé?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind die banaan wel erg confronterend zo op de woensdagmiddag...
jep.. zal mn mentor leuk vinden.. net afgesproken dat ik beter m'n best zou doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En nu moet je wéér drie maanden wachten?!
Ik ben niet zo goed op de hoogte van je liefdesleven, neem me niet kwalijkquote:
Ik ben alleen nooit ziekquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en dan ga ik fruitmandjes sturen als je ziek bent, en aan je denken als ik in de trein zit en en en...OEEEH1!!!.
Líefdequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu weet je past wat je mist hé?
loop ik in de supermarkt staan, zie ik de ontharingsproducten van veet en dan zwijmel ik...... toen ik the house of wax(xer) keek, deed het mijn hart sneller kloppen....ik....ik....... WROAAAHHH!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben alleen nooit ziekDe laatste keer is 16 jaar geleden, twee dagen griep.
Vraag me niet hoe dat kan, maarja.
En dan is het een en al ooohhh Waxxer in je hoofd en bij alles denk je aan Waxxer Waxxer Waxxer
Ik zeg niks meer over mezelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep.. zal mn mentor leuk vinden.. net afgesproken dat ik beter m'n best zou doen
Nou, ik heb geen wax-strips in huis hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
loop ik in de supermarkt staan, zie ik de ontharingsproducten van veet en dan zwijmel ik...... toen ik the house of wax(xer) keek, deed het mijn hart sneller kloppen....ik....ik....... WROAAAHHH!!
neeeeeee, niet een andere nick! ik zie je al rondlopen zonder waxxer, maar dan met de nickname Paspop_from_the_east ofzo...dat werkt niet! hendrikje is waxxer is de grote citroenmalloot is stressyzwolle1979quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen wax-strips in huis hoorVolgens mij moet ik ontzettend een andere nick nemen
Wie geht's?quote:
Ik bedoel er verder niks meequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.
Hee daar, hoiquote:
Kipjewokje, aangenaam.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor aan ome Stuart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |