Geen colleges meer, dan krijg je dat vanzelf, en mijn werk is pas na 6 uur dus.... Dat is eigenlijk niet lui, maar praktischquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou van je! Maar dat wist je al...
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gastquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zal dit buiten de policy vallen?
Dank je, dank je, dank je!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zal dit buiten de policy vallen?
Of iemand die weet waar je die Jef Stryker replica kan kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gast
ja en dan ga ik fruitmandjes sturen als je ziek bent, en aan je denken als ik in de trein zit en en en...OEEEH1!!!quote:
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gast
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
"ha ha" ik heb me niet goed ingeschreven voor mijn tentamens en nu kan ik niks maken
Je had een 20+ vriendje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.
Nu weet je past wat je mist hé?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind die banaan wel erg confronterend zo op de woensdagmiddag...
jep.. zal mn mentor leuk vinden.. net afgesproken dat ik beter m'n best zou doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En nu moet je wéér drie maanden wachten?!
Ik ben niet zo goed op de hoogte van je liefdesleven, neem me niet kwalijkquote:
Ik ben alleen nooit ziekquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en dan ga ik fruitmandjes sturen als je ziek bent, en aan je denken als ik in de trein zit en en en...OEEEH1!!!.
Líefdequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu weet je past wat je mist hé?
loop ik in de supermarkt staan, zie ik de ontharingsproducten van veet en dan zwijmel ik...... toen ik the house of wax(xer) keek, deed het mijn hart sneller kloppen....ik....ik....... WROAAAHHH!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben alleen nooit ziekDe laatste keer is 16 jaar geleden, twee dagen griep.
Vraag me niet hoe dat kan, maarja.
En dan is het een en al ooohhh Waxxer in je hoofd en bij alles denk je aan Waxxer Waxxer Waxxer
Ik zeg niks meer over mezelfquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep.. zal mn mentor leuk vinden.. net afgesproken dat ik beter m'n best zou doen
Nou, ik heb geen wax-strips in huis hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
loop ik in de supermarkt staan, zie ik de ontharingsproducten van veet en dan zwijmel ik...... toen ik the house of wax(xer) keek, deed het mijn hart sneller kloppen....ik....ik....... WROAAAHHH!!
neeeeeee, niet een andere nick! ik zie je al rondlopen zonder waxxer, maar dan met de nickname Paspop_from_the_east ofzo...dat werkt niet! hendrikje is waxxer is de grote citroenmalloot is stressyzwolle1979quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen wax-strips in huis hoorVolgens mij moet ik ontzettend een andere nick nemen
Wie geht's?quote:
Ik bedoel er verder niks meequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.
Hee daar, hoiquote:
Kipjewokje, aangenaam.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor aan ome Stuart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |