Schaapjequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zo en nu heb ik er genoeg van.
anders ik welquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zo en nu heb ik er genoeg van.
Dan neem ik toch gewoon weer een pauze van een maand of 6?quote:
pauzes zijn goed, moment voor bezinningquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan neem ik toch gewoon weer een pauze van een maand of 6?
Alweerquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan neem ik toch gewoon weer een pauze van een maand of 6?
Heeft die nieuwe batterijen voor je wekker dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Jerruh het volgende:
mogguh.
ik ben wederom finaal door de wekker geslapen...
*nog maar weer es naar de dokter gaat*
Ik doe dat de laatste tijd ook vaak sinds ik in een groot bed slaap. Zou 't een soort winterslaap zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Jerruh het volgende:
mogguh.
ik ben wederom finaal door de wekker geslapen...
*nog maar weer es naar de dokter gaat*
Ik ga toch nooit naar de Ikea, hoeveel pauzes ik ook inlas.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
pauzes zijn goed, moment voor bezinning![]()
Same here...maar ja, ik heb ook niet echt afspraken waar ik op tijd moet zijn ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik doe dat de laatste tijd ook vaak sinds ik in een groot bed slaap. Zou 't een soort winterslaap zijn
Ik verdien geen geld aan jullie en jullie geven me geen plezier, dus waarom zou ik dan blijven?quote:
ook niet het wekelijks neuken met je vent?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Same here...maar ja, ik heb ook niet echt afspraken waar ik op tijd moet zijn ofzo![]()
Heerlen is vast ook niet in je richting, zweedse balletjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga toch nooit naar de Ikea, hoeveel pauzes ik ook inlas.
typisch toch dat je geld en plezier zo aan elkaar koppeltquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik verdien geen geld aan jullie en jullie geven me geen plezier, dus waarom zou ik dan blijven?
bij gebrek aan een beter alternatiefquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verdien geen geld aan jullie en jullie geven me geen plezier, dus waarom zou ik dan blijven?
ja het is te erg... en aangezien het een hoogslaper is, is de drempel om er uit te komen nog hogerquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik doe dat de laatste tijd ook vaak sinds ik in een groot bed slaap. Zou 't een soort winterslaap zijn
Zelfs de bijlmer is bij mij uit de buurt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heerlen is vast ook niet in je richting, zweedse balletjes
We gaan niet allemaal naar de hoeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
typisch toch dat je geld en plezier zo aan elkaar koppelt
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft die nieuwe batterijen voor je wekker dan?
[saj mode off]
Zet de wekker beneden neer en ook je telefoon met wekker. dan MOET je naar beneden om 'm uit te zettenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het is te erg... en aangezien het een hoogslaper is, is de drempel om er uit te komen nog hoger.
LUI!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Same here...maar ja, ik heb ook niet echt afspraken waar ik op tijd moet zijn ofzo![]()
Nee, voor mannen hebben ze gigolo's!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
We gaan niet allemaal naar de hoeren.
Een hoogslaperquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja het is te erg... en aangezien het een hoogslaper is, is de drempel om er uit te komen nog hoger.
slaap ik gewoon doorheenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zet de wekker beneden neer en ook je telefoon met wekker. dan MOET je naar beneden om 'm uit te zetten
[..]
LUI!!!!
waarom je slaap rekken als het toch niet lekker is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef Jerruh het volgende:
SAJ is grappiger, zelfs met dezelfde grap.
(nee ik hbe last van exceem, slaap slecht en lang)
doe jij nog eens snel een 2 nominatie toevoegen a.u.b.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:07 schreef Cairon het volgende:
stomme kut homoows
doet mijn lichaam...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom je slaap rekken als het toch niet lekker is?![]()
Hoe groot de kamer ook is, een rotzooi wordt 't op 1 of andere manier ALTIJDquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
slaap ik gewoon doorheen
en ik heb er gister avond een enorme puinzooi van gemaakt hier... 12 m2 en dan nog een teringzooi maken...
ja inderdaad!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hoe groot de kamer ook is, een rotzooi wordt 't op 1 of andere manier ALTIJD
Met een hoogslaper valt 't toch wel mee? Ik heb een kamer van 9m2.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja inderdaad!
twee weken geleden echt de grootste schoonmaak van mijn leven gehad, en nu kan ik niet eens meer 2 passen zetten...
alhoewle, kon ik eerst ook niet, 12 m2.
kijk dat is beterrrr, ik heb me nu ingeschreven voor een studio van 35 m2, dus hopelijk word ik es uitgeloot hahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Met een hoogslaper valt 't toch wel mee? Ik heb een kamer van 9m2.
nou, ok die had ik, want me broer is uit huis
Hoe groot schat je de kans?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk dat is beterrrr, ik heb me nu ingeschreven voor een studio van 35 m2, dus hopelijk word ik es uitgeloot haha
tis loting, met ongeveer 50 studios, en 250 ingeschreven dus 1/5 :pquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe groot schat je de kans?
En in een beetje leuke buurt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis loting, met ongeveer 50 studios, en 250 ingeschreven dus 1/5 :p
hartje eindhoven, achetr stratumseind, nieuwbouw, vlak onder de hoogbouw van de smalle haven en in een hele goeie buurt jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En in een beetje leuke buurt?
Van wat ik weet van Eindhoven is dat idd niet slecht wonen. Nu maar hopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hartje eindhoven, achetr stratumseind, nieuwbouw, vlak onder de hoogbouw van de smalle haven en in een hele goeie buurt ja
I hope so... ik wil wel es wat ruimer gaan levenquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van wat ik weet van Eindhoven is dat idd niet slecht wonen. Nu maar hopen.
Mooi, nu CB en Cairon nog aan de vent en dan is iedereen gelukkig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I hope so... ik wil wel es wat ruimer gaan leven.
@sunjammer: uhuh!!! vond ik ook!
En ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mooi, nu CB en Cairon nog aan de vent en dan is iedereen gelukkig.
Ja, maar jij loopt er niet over te azijnpissen.quote:
Ik hou van je! Maar dat wist je al...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar jij loopt er niet over te azijnpissen.
Maar ook jou gun ik het beste toe...oh nee ik ben al bezet..het 2 na beste dan.
Die zijn savonds schat. Daar hoef ik niet vroeg mijn bed voor uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ook niet het wekelijks neuken met je vent?
Je zal toch niet op tijd komen.
Wat zijn jullie saai, alleen maar in bed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:08 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die zijn savonds schat. Daar hoef ik niet vroeg mijn bed voor uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |