een soort van heropvoeding dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sinds ik zie met wat voor nare zut jullie door anderen worden bekogeld.
Vervelend hé als niemand met je wil neuken, dan ga je al snel wartaal uitslaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Cairon het volgende:
pedo
Als er haar op zit dan mag het.. en daarbij, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Cairon het volgende:
pedo
wat een onzin!quote:
M'n paspoort werd zojuist vernietigd voor m'n ogen omdat die vandaag verliepquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je oude al versleten dan?
Ben ik niet zo goed in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:32 schreef Cybart het volgende:
mag ik dansen
mag ik dansen
mag ik dansen met jou
Ik kreeg er 1 van mijn verzekeringsmaatschappij.....quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef Waxxer het volgende:
My god.... ik krijg opeens allemaal acceptgiro's enzo, ivm verhuizing en meer dingen
Naja, hahai
Het werd bij mij via de automagisch incasso afgeschreven, 108,25 euro.. kassaquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van mijn verzekeringsmaatschappij.....Ik denk dat ik goedkoper moet gaan wonen op deze manier...kosten beginnen de pan uit te rijzen....en wat krijg ik er voor terug? Ik ga gewoon 6 keer per jaar een dagje in het ziekenhuis liggen om de kosten er uit te krijgen.
![]()
idd die kutzorgverzekering, waterafrekening, telefoonrekening, huur van 10 dg voor dir huis, theatersport.... pfff en nog een paar, hoop dat ik het rondkrijgquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van mijn verzekeringsmaatschappij.....Ik denk dat ik goedkoper moet gaan wonen op deze manier...kosten beginnen de pan uit te rijzen....en wat krijg ik er voor terug? Ik ga gewoon 6 keer per jaar een dagje in het ziekenhuis liggen om de kosten er uit te krijgen.
![]()
Ik vraag me echt af waar dat geld allemaal naartoe gaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het werd bij mij via de automagisch incasso afgeschreven, 108,25 euro.. kassa
Ik bedenk me alleen dat dat ook inflatiecorrectie is..quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Oeh!!
Ik zie dat m'n loon wel weer met 67 euro netto omhoog is gegaan in vergelijking met december
Ik wil niet meer met de taxi naar huis.. is héél duur!quote:
Daar kan je mooi je rijbewijs voor halen!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met de taxi naar huis.. is héél duur!
Ik sta gewoon meer dan 500 euro in de plus!![]()
Helaas.. er ligt al een acceptgiro van de IBG.. of ik even 213 euro wil overmaken..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Daar kan je mooi je rijbewijs voor halen!!
Ik heb dan ook een vast inkomen.. en reiskostenvergoeding..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:22 schreef Waxxer het volgende:
In de plús?!500?
Those were the days...
![]()
Jajajajajajaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een vast inkomen.. en reiskostenvergoeding..
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:22 schreef Adelante het volgende:
topic killer SAJ
those good old days...
Bijbaan(tje)?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Waxxer het volgende:
Jajajajajaja
ik ben op dit moment in onderhandeling qua baan
[qoute]
.....tje
Ja, alleen het is voor één dag in de week en dat vind ik eigenlijk te weinig, want stel ik kom opeens iets tegen dat méér is, weet je wel. Dat ik dan alweer weg ga bij dat ene.quote:
Wie!? Wat!? Waar!?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef Waxxer het volgende:
OMG een wolkenkrabber van 260 meter in Utrecht?!
So!? Ik bedoel.. begin klein, daarna groter gaan denken..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, alleen het is voor één dag in de week en dat vind ik eigenlijk te weinig, want stel ik kom opeens iets tegen dat méér is, weet je wel. Dat ik dan alweer weg ga bij dat ene.
Mja idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
So!? Ik bedoel.. begin klein, daarna groter gaan denken..
Wat een afzichtelijk dingquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:29 schreef Waxxer het volgende:
Anders verneuk je de binnenstad van Utrecht even
[afbeelding]
*emmer ijswater over Waxxer heengooi*quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja idd.
Maar ik wil een topfunctie en alles
Modern is de mode hé?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding
Utrecht heeft zo'n mooi historisch centrum (op Hoog Caterijne na), moet er dan perse weer zo'n betonkolos in worden gezet?
Ik ga jou even vertellen wat het is, momentquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*emmer ijswater over Waxxer heengooi*
Het is een bijbaantje!!!!
Deze moet in de nieuwe Vinex wijk Leidsche Rijn komen te staan, dus aan de andere kant van A2quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding
Utrecht heeft zo'n mooi historisch centrum (op Hoog Caterijne na), moet er dan perse weer zo'n betonkolos in worden gezet?
Alleen die zwembroeken blijf ik fout vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje jong heh
Overigens wel erg fijn om naar te kijken
Niet onaardig idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Alleen die zwembroeken blijf ik fout vinden
deze is beter
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |