Geen colleges meer, dan krijg je dat vanzelf, en mijn werk is pas na 6 uur dus.... Dat is eigenlijk niet lui, maar praktischquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou van je! Maar dat wist je al...
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gastquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zal dit buiten de policy vallen?
Dank je, dank je, dank je!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Zal dit buiten de policy vallen?
Of iemand die weet waar je die Jef Stryker replica kan kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gast
ja en dan ga ik fruitmandjes sturen als je ziek bent, en aan je denken als ik in de trein zit en en en...OEEEH1!!!quote:
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een goed bedeelde gast
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
"ha ha" ik heb me niet goed ingeschreven voor mijn tentamens en nu kan ik niks maken
Je had een 20+ vriendje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet altijd even fijn is.
Nu weet je past wat je mist hé?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind die banaan wel erg confronterend zo op de woensdagmiddag...
jep.. zal mn mentor leuk vinden.. net afgesproken dat ik beter m'n best zou doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En nu moet je wéér drie maanden wachten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |