Ik hoop natuurlijk dat het pastquote:Op maandag 27 februari 2006 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
heb je foto's? Ik krijg het idee dat het niet gaat lukken, maar ik wil toch wel ff foto's zien van die dingen....
Gefeli! Je snapt natuurlijk wel dat wij verwachten dat je vaker op FOT langskomt en je foto's gaat postenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ehm... vriendlief heeft me vandaag meegenomen naar de fotozaak en ik heb nu dus een Canon eos 350D...
welke foto's zijn van dezelfde lens?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat het pastmaar bij deze de foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje! De eerste... 200? foto's zijn al gemaakt... dat ding flitst lekker doorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeli! Je snapt natuurlijk wel dat wij verwachten dat je vaker op FOT langskomt en je foto's gaat posten
dat dacht ik eerst ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dankje! De eerste... 200? foto's zijn al gemaakt... dat ding flitst lekker doorEn nu een heleboel uitproberen. Over de eerste foto's ben ik in ieder geval tevreden, wat is hij geweldig scherp zeg... Ben er heeel blij mee!
Het is trouwens de versie met batterygrip geworden, voor 949 euro, zilveren body en een snellere 18-55 lens. Tasje hebben we erbij gekregen en nog een uv-filter bijgekocht. Dus we kunnen even vooruit
ik las net op inet dat NON-AI lenzen dichte nokjes hadden, ipv de "konijnen oren" die naast de inkeping in het midden, ook nog 2 kleinere gaatjes hadden in het nokje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
welke foto's zijn van dezelfde lens?
wat ik lees is dat alle Ai en AiS lenzen wel gebruikt kunnen worden op de D100--dat zijn de objectieven met de "konijne-oren"-de objectieven die absoluut niet gebruikt mogen worden zijn iig niet degene die jij hebt. Maar het is misschien wel zo wijs om er een boekje op na te slaan, boekjes die ik niet heb iig.
Volgens mij is de D50 echt een beginnerscamera en heeft de D70 meer opties en mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:29 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de Nikon D50 en de D70?
Ik heb begrepen dat de D50 nieuwer is (vreemd?) maar verder kan ik weinig verschillen bespeuren, behalve dan dat de D50 goedkoper is.
Bedankt alvast!
Als je een compactcamera zoekt, en vooral gaat voor het formaat (lekker handzaam wegklikken), maar tóch prima foto's wilt, dan zou je kunnen gaan voor de Sony DSC P150. Ultra-compact, 7MP, prima beeldkwaliteit en redelijk wat gebruiksmogelijkheden (handmatig instelbare sluitertijd, diafragma, ISO-waarde) dus experimenteren is mogelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hmm, weet niet zeker of ik het hier moet vragen (gezien de prijzige camera's die hier
worden besproken).. Ik wil dus een compacte camera kopen waarmee ik nu gewoon
het normale klik-klak -werk kan doen, maar waarmee ik later (als ik groot ben) ook
een beetje verder mee kan (qua instellingen/lensjes e.d.).
Mijn budget is ¤300
Ik fotografeer nu 2 1/2 jaar met de canon g3. Ik kon destijds ook de g5 kopen en heb toen bewust voor de g3 gekozen, omdat de g5 nauwelijks meerwaarde had. Alleen het aantal pixels was omhoog gegaan van 4 naar 5 mb. Maar je moest voor vrijwel dezelfde kamera wel aardig wat eurootjes meer neertellen. Ik ben nog steeds erg tevreden over over de g3. Voor iemand die serieus met dig. fot. wil beginnen een ideale camera. Je kunt er van alles aan instellen.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hmm, weet niet zeker of ik het hier moet vragen (gezien de prijzige camera's die hier
worden besproken).. Ik wil dus een compacte camera kopen waarmee ik nu gewoon
het normale klik-klak -werk kan doen, maar waarmee ik later (als ik groot ben) ook
een beetje verder mee kan (qua instellingen/lensjes e.d.).
Mijn budget is ¤300, en ik zat dus eigenlijk te kijken (tweedehands) naar de Canon G3
(ong ¤200), en de G5 (ong ¤300). Wat raden jullie me aan? Is een G5 zijn meerprijs echt
waard, of kan ik beter voor de G3 gaan? Andere voorstellen zijn natuurlijk ook héél erg welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |