nej benk te lam voor. dat doe ik alleen bij hele speciale fok! users.quote:
Ik ben speciaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nej benk te lam voor. dat doe ik alleen bij hele speciale fok! users.
Vorig jaar had ik nog 30 per dag :p rond deze tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef B_BOY het volgende:
ik keek net ff int profiel van TLK en wat zie ik : gemiddeld 71 posts per dag...
serieus zieke shit baasje.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
check mn mooie nieuwe kettingomdat ik mn gitaartje kwijt ben
![]()
Leuk hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
![]()
Sure surequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik nog 30 per dag :p rond deze tijd.
Maar toen deed je ook 2 uur om 30 post
kwijt hoezoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
![]()
hey gek waar is Jenniffuurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gek ik ben der ook. , volgens mij heeft onze hondje een scheet gelaten :/
nja denk het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk hoor
Maar dat gitaartje was ook erg mooi, mischien vind je hem ooit nog![]()
nja ik had em zaterdag om, en toen kwam ik savonds thuis en wilde ik em uitdoen en toen was die wegquote:
sure surequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aantal posts: 7405 (gemiddeld 72 per dag)
Ik zeg niets
Hoi Maikuuulquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
als ik hem hier in de stad vind vertel ik het je eik welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja denk het nietben em volgens mij in sittard kwijt geraakt
[..]
nja ik had em zaterdag om, en toen kwam ik savonds thuis en wilde ik em uitdoen en toen was die weghele huis en auto overhoop gehaald..maar hij is dus nergens meer
![]()
Je ziet hetquote:
paint wel he gekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi Maikuuul
Bedankt voor de infoKun je er een tekening bij maken?
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
dat is jammerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja denk het nietben em volgens mij in sittard kwijt geraakt
[..]
nja ik had em zaterdag om, en toen kwam ik savonds thuis en wilde ik em uitdoen en toen was die weghele huis en auto overhoop gehaald..maar hij is dus nergens meer
![]()
Die slaap waarschijnlijk nu lekkerquote:
Iddquote:
okquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
als ik hem hier in de stad vind vertel ik het je eik wel
yea, ik ga em volgende week opnieuwe kopen, hopelijk hebben ze em dan nogquote:
Mooie ketting iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
![]()
Jake Gyllenhaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb Jarhead gedownload![]()
Die ga ik ook maar eens gauw kijken, lijkt me mooie film
Truste D_A
ik hoop alleen dat ie niet te donker isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een mooie film. (IMDb cijfer 7.9/10, niet slecht dus)
staat een paar reacties terug uitgelegdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mooie ketting idd
maar waarom je gitaar kwijt ??
ohquote:
nee, sinds donnie darko ben ik al verliefd op emquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh
Dus jij hebt die film al gezien?
Messenga
Ah gitaar kettingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
staat een paar reacties terug uitgelegd
dan feliciteer ik je nog snelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef Messenga het volgende:
Dit is trouwens een tof topic.
Dit is het topic waarbij ik 1/10e van de SC's heb geopend.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee, sinds donnie darko ben ik al verliefd op em
jarhead komt nog
ik ook maar even: Gefeliciteerd Messengaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dan feliciteer ik je nog snel
Dankjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dan feliciteer ik je nog snel
http://members.home.nl/snopprinseske/736.jpgquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah gitaar ketting
Cuwl ik had er ooit ook 1 zou mun god niet weten waar ik die heb, draag nooit sieraden
Waar blijven die kado's?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ook maar even: Gefeliciteerd Messenga![]()
![]()
Als je op de meet kwam, kreeg je wel een biertjequote:
Wow dies wel echt gaaf, ik had ooit een acoustische gouden!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://members.home.nl/snopprinseske/736.jpg
volgende week maar een nieuwe kopen
mn echte gitaar heb ik nog
Als jij nou even langsreeed,dan reed ik met je meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je op de meet kwam, kreeg je wel een biertje![]()
![]()
Ze is hem verloren in Sittardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mooie ketting idd
maar waarom je gitaar kwijt ??
daarom vind ik het ook zo kut dat ik em kwijt benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wow dies wel echt gaaf, ik had ooit een acoustische gouden!
Op de heenweg kom ik langs Deventerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jij nou even langsreeed,dan reed ik met je mee.
De terugweg niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de heenweg kom ik langs Deventer![]()
3 dagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook zo kut dat ik em kwijt benhad em pas 3 daagjes
![]()
Dat nietquote:
Ahzo, met de trein zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat niet
Op de heenweg kom ik direct vanaf school (enschede)![]()
Mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://members.home.nl/snopprinseske/736.jpg
volgende week maar een nieuwe kopen
mn echte gitaar heb ik nog
Tis verdomme net, of ik een verhaal in R&P aan het lezen ben zo lang.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eng verhaal
Waarquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:17 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
jezus..
Waar?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:19 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik doe af en toe nutteloze dingen.. maar dat slaat alles..
Euh?? Wat?? Zo laat is het nog niet, kom op zeg, je bent toch wel wat gewent?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb het gelezen maar beetje teveel tekst voor zo midden in de nacht
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tis verdomme net, of ik een verhaal in R&P aan het lezen ben zo lang.
Zo en nu pitten ...quote:Op maandag 23 januari 2006 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
In een vér vér verleden in een donker kamertje ergens in the middle of dordrecht city zat een keer een man, opvallen was het kalende hoofd en de enigzins opgeblazen buik waar menig patatje oorlog soldaat in waren gemaakt. (oorlog, soldaad wehehhehe) enfin.
De man schoof langzaam zijn broek op zijn knieen terwijl zijn cursor tergend langzaam bewoog richting de net binnen gehaalde file.
De rechtermuisknop werd voorzichtig doch zelfverzekerd ingedrukt,
xxx-lupa-animal-xxx openen in windows media player werd als optie gekozen.
Snel trok de man zijn broek naar beneden, maar wat was dit, deze film was reeds bekend.
Een snelle zoektoch door alle overgebleven mappen leverde niks op en de man kwam er achter dat alle voorhanden files al helemaal grijs gedraait waren.
Een zoektoch over het internet eindigde in een fiasco, hoe kon het dat er geen nieuw materiaal te vinden was.
Hij bedacht iets, hij zou een internet forum openen en via dat forum proberen naaktfoto's van mensen te krijgen die zich onbewust waren van zijn vulgariteiten.
forum.fuck.nl zou het worden. Maar helaas, deze naam was al bezet en doch, het zou de jeugde gebruikers afschrikken.
Fok werd het dan maar.
Maarja, hoe promoot je een forum. Dit ging eigenlijk vanzelf toen het eerste hulpeloze schaap haar eigen naakt foto's binnen mum van tijd had gepost tegen de belofte dat ze admin zou worden.
yvonne.zip circuleerde binnen enige tijd over het hele forum en uit alle uithoeken van Nederland kwamen hopeloze nerds op zoek naar sex en vulgaire beelden naar fok en maakten accounts aan.
Nu kwam er ook steeds kleinere meisjes, en de man die spoorde menig gebruiker aan naaktfoto's te plaatsen,
ijsmeis.zip was snel bij elkaar totop de de dag dat de begeerde zip van jett op het internet verscheen. IJsmeis.zip, yvonne.zip en sararaats.zip waren niks meer waar.
En danny rukte nog lang en gelukkig
Ja duhquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:21 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vond dat slaapverhaaltje van _dribbel laatst beter
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zo en nu pitten ...
trusten allemaal
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:22 schreef pekel het volgende:Vind ut wel weer goed voor deze nacht. Heb zelfs een foto in het userfoto-topic gepost, een slechte Fok!-nacht dus
Jij ook slaap lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
nou dan ga je nu maar lekker naar je nestje toe toch?
![]()
slaap lekker
quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik ga nog lang niet maffen... vanmiddag wel compleet telefoon boek gebouwd
met telefoonnrs huisnrs postcode adres birthday alles
khad toen ook niks te doen..
Whaha, ben morgen ook vrij. En nog 1,5 flesje te gaan. Dit wordt helse nachtwerkquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook nogiedere woensdag vrij whehe
Wiezoe datquote:
Geen werk hequote:
Ben je niet aant zoeken voor werk dan ? Of hebje geen opdracht gekregen ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen werk hehoop volgende week weer binnen te krijgen
Geen opdracht hequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben je niet aant zoeken voor werk dan ? Of hebje geen opdracht gekregen ?
Zo vet, en toch doorbetaald krijgen ? Nee toch ?quote:
Ik welquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo vet, en toch doorbetaald krijgen ? Nee toch ?
Ik welquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik niet(zit nog niet in vaste dienst)
niet goed o je rooster gekeken??quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:37 schreef 14.gif het volgende:
Pfff, ik zit hier op school, blijkt dat ik de eerste 2 uur vrij heb![]()
Nee, mn rooster hangt op school (proefwerkweek), dus ik had de dag tevoren al moeten kijken, maar was het vergetenquote:
Ow dan ben je jarigquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen, m o r g e n, zesentwintigjanuari
dat is vervelend.... ff school bellen??quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef snopprinses het volgende:
ik heb mailadres kwijt van een lerares die ik moet mailen vandaag anders is mn stage onvoldoende
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:02 schreef snopprinses het volgende:
ik heb net een adres gekregen van een klasgenootje. En dat was het adres wat ik al vermoedde dat het was. Dus ik dat gewoon gebruikt.
Ik heb net een grote beker thee hier op school gehaaldquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:07 schreef snopprinses het volgende:
hier is het warm
ik ga ff thee maken
Daar willen wijbewijs foto's van!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:18 schreef snopprinses het volgende:
hier is het niet wit
ik ga zometeen buiten zwemmen
je kan toch iemand een foto laten maken van jouw bij het water en in het water?? (of video)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef snopprinses het volgende:
jah ik ga mn camera niet mee het water in nemen![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef gateway het volgende:
[..]
je kan toch iemand een foto laten maken van jouw bij het water en in het water?? (of video)
ow.... je gaat in een zwembad zwemmen.... ik dacht buiten!! denk al, dat willen wij zien!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef snopprinses het volgende:
ik ga gewoon niet mn camera meenemen naar een zwembad..kan iedere achterlijke em zou meenemenmn gsm en shit laat ik ook gewoon thuis
Hebben ze daar geen kluisjes dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef snopprinses het volgende:
ik ga gewoon niet mn camera meenemen naar een zwembad..kan iedere achterlijke em zou meenemenmn gsm en shit laat ik ook gewoon thuis
buiten jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
[..]
ow.... je gaat in een zwembad zwemmen.... ik dacht buiten!! denk al, dat willen wij zien!!!
zucht. Ik neem gewoon niet die fucking dure camera mee naar een zwembad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen kluisjes dan?
Okequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zucht. Ik neem gewoon niet die fucking dure camera mee naar een zwembad.
Dus je gaat 1 minuut buiten zwemmen, en gaat daarna lekker chillen in het bubbelbadquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
binnen en buiten..dat is pas cool
nee ik denk wel langerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dus je gaat 1 minuut buiten zwemmen, en gaat daarna lekker chillen in het bubbelbad.
ja en dat met snopprinses! nog c00ler! (en tegelijk krijg je het dan ook hot!!)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
binnen en buiten..dat is pas cool
hier niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef snopprinses het volgende:
dude het sneeuwt
sneeuw is leuk, maarniet zo leuk als zwemmen met jouwquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef snopprinses het volgende:
dat is leuk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef gateway het volgende:
[..]
sneeuw is leuk, maarniet zo leuk als zwemmen met jouw
ik hou niet van sneeuw.. hou wel van zwemme met snopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef gateway het volgende:
[..]
sneeuw is leuk, maarniet zo leuk als zwemmen met jouw
je mag mee hoor..over 20min heb ik dus bus naar het stationquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef gateway het volgende:
[..]
* gateway lief kijkt naar snopprinses*
waar ga je zwemmen dan??quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je mag mee hoor..over 20min heb ik dus bus naar het station
Ja, en? Boeiend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Renesite is morgen wel jarig.
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Voordat je morgen in dit topic vraagt of Renesite niet jarig is.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).
Nou nou nou nou!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).
Ctrl+Shiftquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef hallo_mensen het volgende:
Hoi ik heb weer een virus ¨en krijg me dubbele punt nie goed ±^w
Ik ben toch ook lief naar jóu toequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor collega's moet je lief zijn!
*op vrolijkt*quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef Timmiejj het volgende:
Hoi!
Kan iemand me eens een btje opvrolijken? Zit weer eens ziek thuis![]()
edit: wat een stilte!![]()
Heyquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
hey
Ik ben klaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef B_BOY het volgende:
tog niet. kut school. sterf school sterf....
Heb nooit gaatjes, ze doet altijd alleen tandsteen en vragen hoe het met me is. Oja, soms fluor.quote:
veel succes met de stage dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben klaar
Nu de stage nog.
heb nu ook ineens ammel projecten lopen :S ik haat deathlinesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
We hebben ons project bijna af![]()
Nu alleen nog de presentatie maken voor vrijdag, het verslag enzo komt volgende week wel
Half 4 haal je dat ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens voor taxi spelen!
Ik ben toch niet naar school geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Ben je nou nog op tijd wakker geworden?
Gaan ze met dat ding tussen je tandenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb nooit gaatjes, ze doet altijd alleen tandsteen en vragen hoe het met me is. Oja, soms fluor.
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben toch niet naar school geweest!
Morgen ga ik wel!
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
ja kuttandarts kan nooit met zijn polle van je afblijve.
Wij kregen ineens een 'gratis' controle. Het valt te verwachten dat je moet betalen, maar toch, wij maar even daarheen gegaan. Gaat die vent ineens bij iedereen tandsteen verwijderen, wat ie eerst echt nooit deed. Werd een duur bezoekje ipv gratis..quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
ja kuttandarts kan nooit met zijn polle van je afblijve.
Ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach ik heb nooit te klagen gehad bij de tandarts
Ik vergat altijd te gaan.
Kom ik om het anderhalf jaar eens binnenlopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
weehehehe subtiel TLK.
Het was zeker koud en ik heb buiten van 6 tot 7 uur rondgefietstquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Haha ijsmeis toch!
Nouja ik sliep met het raam een beetje open, en ik werd rond 0700 voor het eerst wakker en voelde de kou. Ik moest er niet aan denken dat mensen op dat tijdstip buiten rondlopen. Raam is uiteraard gelijk dichtgegooid, brr.
Ja dat merkte ik laatst ook op. Wel beetje vreemd hequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef Casparovvv het volgende:
wtfDat copyright zinnetje onder in beeld veranderd telkens als je refreshed
Zal een of andere melige admin wel gedaan hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik laatst ook op. Wel beetje vreemd he![]()
![]()
Typisch Fok!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik laatst ook op. Wel beetje vreemd he![]()
![]()
Pfff geen idee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Casparovvv het volgende:
TLK, wat is het topic met het meest aantal views?
Uitrusten van de drukke schooldagen die voorlopig voorbij zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond doen ?
ff niets, en vervolgens morgen en overmorgen druktequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond doen ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kut @Home! Lag net 2 uur lang internet, televisie, telefoon en de radio eruit. Stelletje paupers.
Ik zuipenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Uitrusten van de drukke schooldagen die voorlopig voorbij zijn![]()
Niets doen is ook leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff niets, en vervolgens morgen en overmorgen drukte
Morgen verjaardagquote:
Precies, daar ben ik nu echt aan toequote:
Nou ik heb vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen verjaardagovermorgen een beurs bezoek
zaterdag werken en leren voor de PWweek
evenals zondag
maandag 2 PWs en werken
dinsdag 1 PW
woensdag 2 pws
donderdagavond werken
vrijdag werken (ich glaube)
zaterdag werken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Hmm...gelukkig dat Renesite nooit terugleest.
*HOESTBUI*quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ochquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen jarig gek !
Wat heb jij een kut avaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Hmm...gelukkig dat Renesite nooit terugleest.
Maakt niet uit skatquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jah ik checkte net je profiel snap je.
Doeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga even pauze houden en daarna weer verder met schoolwerk
WTF, dude, das al de tweede keer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Timmiejj het volgende:
Vanavond ZOU ik weer eens een date hebben. Maar gaat weer eens niet door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |