Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jongequote:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 23 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jonge
Te lui om de 'n' van jongen even netjes te typen? dat kost je het hele snackbar assortimentquote:Op maandag 23 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jonge
Te lui om je zin af te sluiten met een punt?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Te lui om de 'n' van jongen even netjes te typen? dat kost je het hele snackbar assortiment
Die had ik al zien aankomen, inkoppertje.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te lui om je zin af te sluiten met een punt?
Hup inleveren dat snackbar assortiment!![]()
Okequote:Op maandag 23 januari 2006 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan![]()
kom maar halen![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Te lui om de 'n' van jongen even netjes te typen? dat kost je het hele snackbar assortiment
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te lui om je zin af te sluiten met een punt?
Hup inleveren dat snackbar assortiment!![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die had ik al zien aankomen, inkoppertje.
Achter hup hoort trouwens een komma. Dank voor het voedsel.
Laten we delenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die had ik al zien aankomen, inkoppertje.
Achter hup hoort trouwens een komma. Dank voor het voedsel.
Pizza tot 3 uur in het weekendquote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke gek bedenkt er dan ook dat de snackbar s'nachts dicht moet
Ik wil een verhaaltje Dribbel voor het slapen gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut kut kut pinpas ingeslikt
hier verhaaltje voor het slapen gaan![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut kut kut pinpas ingeslikt
hier verhaaltje voor het slapen gaan![]()
neequote:Op maandag 23 januari 2006 02:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil een verhaaltje Dribbel voor het slapen gaan
De OP's van Relaties & Psychologie zijn meestal wel hele lange saaie verhaaltjes!!quote:Op maandag 23 januari 2006 02:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil een verhaaltje Dribbel voor het slapen gaan
Voor het slapen gaan nog iemand de dood in jagen in R&Pquote:Op maandag 23 januari 2006 02:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De OP's van Relaties & Psychologie zijn meestal wel hele lange saaie verhaaltjes!!
[insert 14.gif]quote:Op maandag 23 januari 2006 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan nog iemand de dood in jagen in R&P![]()
quote:
No thnxquote:Op maandag 23 januari 2006 02:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De OP's van Relaties & Psychologie zijn meestal wel hele lange saaie verhaaltjes!!
Okee, als jij me 10 minuten geeft krijg je een verhaaltjequote:Op maandag 23 januari 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dribbel is niet meer liefik haat jou, oprotten
quote:Op maandag 23 januari 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, als jij me 10 minuten geeft krijg je een verhaaltje![]()
* guitarist.nl wacht nog 10 min. met naar bed gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, als jij me 10 minuten geeft krijg je een verhaaltje![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl wacht nog 10 min. met naar bed gaan
Ik om 12 uurquote:Op maandag 23 januari 2006 03:10 schreef hallo_mensen het volgende:
Wie moet er straks eigenlijk weer op tijd op ?
Nog 2 minquote:
Vooruit dan maar..quote:
Omg hoe verzin je hetquote:Op maandag 23 januari 2006 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
In een vér vér verleden in een donker kamertje ergens in the middle of dordrecht city zat een keer een man, opvallen was het kalende hoofd en de enigzins opgeblazen buik waar menig patatje oorlog soldaat in waren gemaakt. (oorlog, soldaad wehehhehe) enfin.
De man schoof langzaam zijn broek op zijn knieen terwijl zijn cursor tergend langzaam bewoog richting de net binnen gehaalde file.
De rechtermuisknop werd voorzichtig doch zelfverzekerd ingedrukt,
xxx-lupa-animal-xxx openen in windows media player werd als optie gekozen.
Snel trok de man zijn broek naar beneden, maar wat was dit, deze film was reeds bekend.
Een snelle zoektoch door alle overgebleven mappen leverde niks op en de man kwam er achter dat alle voorhanden files al helemaal grijs gedraait waren.
Een zoektoch over het internet eindigde in een fiasco, hoe kon het dat er geen nieuw materiaal te vinden was.
Hij bedacht iets, hij zou een internet forum openen en via dat forum proberen naaktfoto's van mensen te krijgen die zich onbewust waren van zijn vulgariteiten.
forum.fuck.nl zou het worden. Maar helaas, deze naam was al bezet en doch, het zou de jeugde gebruikers afschrikken.
Fok werd het dan maar.
Maarja, hoe promoot je een forum. Dit ging eigenlijk vanzelf toen het eerste hulpeloze schaap haar eigen naakt foto's binnen mum van tijd had gepost tegen de belofte dat ze admin zou worden.
yvonne.zip circuleerde binnen enige tijd over het hele forum en uit alle uithoeken van Nederland kwamen hopeloze nerds op zoek naar sex en vulgaire beelden naar fok en maakten accounts aan.
Nu kwam er ook steeds kleinere meisjes, en de man die spoorde menig gebruiker aan naaktfoto's te plaatsen,
ijsmeis.zip was snel bij elkaar totop de de dag dat de begeerde zip van jett op het internet verscheen. IJsmeis.zip, yvonne.zip en sararaats.zip waren niks meer waar.
En danny rukte nog lang en gelukkig
Dank je lieve dribbelquote:
Doeiquote:Op maandag 23 januari 2006 03:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat gaat nu helemaal goedkomen!!!
Weltrusten allemaal!!
hoe wil je dat doenquote:Op maandag 23 januari 2006 03:17 schreef SpeedyGJ het volgende:deze laat ik effe op FOK! radio horen
Let maar opquote:
zeg het dan ff op tijdquote:Op maandag 23 januari 2006 03:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Let maar opmits ze even tijd hebben
Komt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |