Dus ik sta daar bij de postbank om eens wat cash te gaan pinnen voor een avondje uitgaan. Nouja eerst eens checken hoeveel er op de rekening staat, whoei dat viel mee dat wordt dus goed veel drinken vanavond. Net toen ik de pas in de automaat wilde stoppen voelde ik een hand op mijn schouder.
Verbaasd doch geschrokken draaide ik me op en keek recht in het gezicht van een gevaarlijk uitziende neger.
Die begon te dreigen met een mes en wou mijn pas en pincode hebben. Nou hier ben ik niet van gediend dus ik hou de pas achter mijn rug en zeg: "je krijgt hem lekker toch niet"
Maar die neger begon aan aan mijn arm te trekken en ik voelde dat ik het qua kracht toch moest afleggen tegen die brede jongeman.
Maar toen kwam er een helder moment van eerder die avond. Discovery chanel was het of national geografic chanel, ik weet het zo snel niet meer maar toch. Er was in ieder geval een docu op tv over de mens, hierin kwam naar voren dat de sterkste spieren in je kaken zitten. Dus ik dacht mooi, en stop snel de pinpas tussen mijn kaken en klem hem goed vast, zo die krijgt die neger nooit.
De neger stond te trekken voor wat hij waard was maar mijn gebid kwam als winnaar uit de stijd, tot.... ja de dekselse man geeft me een enorme dreun, recht in mijn maag. Ik snakte naar adem, en pardoes slikte ik mijn pas in. Nouja die neger liep boos weg en gaf een schop na, en nu kan ik dus morgen mooi naar de dokter om dat ding te laten verwijderen.
Mooi is dat