tis zo'n parkeerplaats met hekken nshit om te parkeren. Speciaal ervoor gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:37 schreef hallo_mensen het volgende:
Als het in de buurt van Maastricht kan , zal het in Maaseik en omstreken ook wel mogen
ow.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis zo'n parkeerplaats met hekken nshit om te parkeren. Speciaal ervoor gemaakt.
Tis niet zo dat je overal mag oefenen hoor
T is al laat hequote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Volgend topic nog maar eens proberen
Nee hequote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Volgend topic nog maar eens proberen
als je het overleefd welquote:Op maandag 23 januari 2006 01:58 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity slaat genoeg alcohol achterover om een flinke nacht op te slapen
Ik vlieg nu een boeing 767 met een flink aantal mensen aan boord onder invloed, zou ik ontslagen worden?
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity zet snel de motoren uit
Das niet exact een boeing enzo..quote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[afbeelding]
Motoren ?
Wat doe jij dan nog hier Dribbel
Tijd zatquote:Op maandag 23 januari 2006 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben een tentamen aan het leren
teminste dat ga ik zo doen, ik heb nog 11 uur en 50 minuten de tijd vanaf nu![]()
nou eigenlijk nietquote:
Boeiendquote:Op maandag 23 januari 2006 02:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Das niet exact een boeing enzo..
o als je dat nu nog een keer haalt moet je vragen of je ze bij elkaar op mag tellenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dat wel, neemt niet weg dat ik de vorige keer een 2,5 had![]()
Doe het zelfquote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga toch slapen stuk tuig dat jullie zijn![]()
En dit noem je leren zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 02:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dribbel moet leren, zie je toch
Slaap lekker, tot laterquote:
Zie je tochquote:Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
wie zijn er nou nog over ?
Okquote:Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen hoe dribbel dit noemt, is zijn eigen zaak
Exact mijn instellingquote:Op maandag 23 januari 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
ik vind het al heel wat dat ik me voorgenomen heb uberhaubt te gaan leren![]()
12 uur??quote:Op maandag 23 januari 2006 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over 20 minuten ben ik precies 12 uur bezig met beginnen met leren![]()
Ja vanaf zo'n 3 uur vanmiddag zit ik, ja nu ga ik beginnen met leren, nouja, nog een kwartiertje dan ..... enz..quote:
Mafkeesquote:Op maandag 23 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vanaf zo'n 3 uur vanmiddag zit ik, ja nu ga ik beginnen met leren, nouja, nog een kwartiertje dan ..... enz..![]()
en wat houd je precies tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb zin om de frituurpan nog even aan te slingeren
Ik hou je niet tegen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 02:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb zin om de frituurpan nog even aan te slingeren
mijn huisgenoten worden dan juist opeens wakker wat resulteerd dat ik mijn vette hap moet delenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het feit dat mijn ouders slapen en pissed worden als ik dat soort dingen om 2:30 nog ga doen
Welke gek bedenkt er dan ook dat de snackbar s'nachts dicht moetquote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn huisgenoten worden dan juist opeens wakker wat resulteerd dat ik mijn vette hap moet delen![]()
Dat krijg je hequote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn huisgenoten worden dan juist opeens wakker wat resulteerd dat ik mijn vette hap moet delen![]()
Ik iig nietquote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke gek bedenkt er dan ook dat de snackbar s'nachts dicht moet
Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jongequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |