Ow dan ben je jarigquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen, m o r g e n, zesentwintigjanuari
dat is vervelend.... ff school bellen??quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef snopprinses het volgende:
ik heb mailadres kwijt van een lerares die ik moet mailen vandaag anders is mn stage onvoldoende
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:02 schreef snopprinses het volgende:
ik heb net een adres gekregen van een klasgenootje. En dat was het adres wat ik al vermoedde dat het was. Dus ik dat gewoon gebruikt.
Ik heb net een grote beker thee hier op school gehaaldquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:07 schreef snopprinses het volgende:
hier is het warm
ik ga ff thee maken
Daar willen wijbewijs foto's van!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:18 schreef snopprinses het volgende:
hier is het niet wit
ik ga zometeen buiten zwemmen
je kan toch iemand een foto laten maken van jouw bij het water en in het water?? (of video)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef snopprinses het volgende:
jah ik ga mn camera niet mee het water in nemen![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:34 schreef gateway het volgende:
[..]
je kan toch iemand een foto laten maken van jouw bij het water en in het water?? (of video)
ow.... je gaat in een zwembad zwemmen.... ik dacht buiten!! denk al, dat willen wij zien!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef snopprinses het volgende:
ik ga gewoon niet mn camera meenemen naar een zwembad..kan iedere achterlijke em zou meenemenmn gsm en shit laat ik ook gewoon thuis
Hebben ze daar geen kluisjes dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:40 schreef snopprinses het volgende:
ik ga gewoon niet mn camera meenemen naar een zwembad..kan iedere achterlijke em zou meenemenmn gsm en shit laat ik ook gewoon thuis
buiten jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef gateway het volgende:
[..]
ow.... je gaat in een zwembad zwemmen.... ik dacht buiten!! denk al, dat willen wij zien!!!
zucht. Ik neem gewoon niet die fucking dure camera mee naar een zwembad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen kluisjes dan?
Okequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zucht. Ik neem gewoon niet die fucking dure camera mee naar een zwembad.
Dus je gaat 1 minuut buiten zwemmen, en gaat daarna lekker chillen in het bubbelbadquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
binnen en buiten..dat is pas cool
nee ik denk wel langerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dus je gaat 1 minuut buiten zwemmen, en gaat daarna lekker chillen in het bubbelbad.
ja en dat met snopprinses! nog c00ler! (en tegelijk krijg je het dan ook hot!!)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
binnen en buiten..dat is pas cool
hier niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef snopprinses het volgende:
dude het sneeuwt
sneeuw is leuk, maarniet zo leuk als zwemmen met jouwquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef snopprinses het volgende:
dat is leuk
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef gateway het volgende:
[..]
sneeuw is leuk, maarniet zo leuk als zwemmen met jouw
ik hou niet van sneeuw.. hou wel van zwemme met snopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef gateway het volgende:
[..]
sneeuw is leuk, maarniet zo leuk als zwemmen met jouw
je mag mee hoor..over 20min heb ik dus bus naar het stationquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef gateway het volgende:
[..]
* gateway lief kijkt naar snopprinses*
waar ga je zwemmen dan??quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je mag mee hoor..over 20min heb ik dus bus naar het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |