Ja, en? Boeiend.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Renesite is morgen wel jarig.
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Voordat je morgen in dit topic vraagt of Renesite niet jarig is.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).
Nou nou nou nou!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).
Ctrl+Shiftquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:05 schreef hallo_mensen het volgende:
Hoi ik heb weer een virus ¨en krijg me dubbele punt nie goed ±^w
Ik ben toch ook lief naar jóu toequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor collega's moet je lief zijn!
*op vrolijkt*quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:18 schreef Timmiejj het volgende:
Hoi!
Kan iemand me eens een btje opvrolijken? Zit weer eens ziek thuis![]()
edit: wat een stilte!![]()
Heyquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
hey
Ik ben klaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef B_BOY het volgende:
tog niet. kut school. sterf school sterf....
Heb nooit gaatjes, ze doet altijd alleen tandsteen en vragen hoe het met me is. Oja, soms fluor.quote:
veel succes met de stage dan...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben klaar
Nu de stage nog.
heb nu ook ineens ammel projecten lopen :S ik haat deathlinesquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
We hebben ons project bijna af![]()
Nu alleen nog de presentatie maken voor vrijdag, het verslag enzo komt volgende week wel
Half 4 haal je dat ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens voor taxi spelen!
Ik ben toch niet naar school geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Ben je nou nog op tijd wakker geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |