Gaan ze met dat ding tussen je tandenquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb nooit gaatjes, ze doet altijd alleen tandsteen en vragen hoe het met me is. Oja, soms fluor.
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben toch niet naar school geweest!
Morgen ga ik wel!
Neequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
ja kuttandarts kan nooit met zijn polle van je afblijve.
Wij kregen ineens een 'gratis' controle. Het valt te verwachten dat je moet betalen, maar toch, wij maar even daarheen gegaan. Gaat die vent ineens bij iedereen tandsteen verwijderen, wat ie eerst echt nooit deed. Werd een duur bezoekje ipv gratis..quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
ja kuttandarts kan nooit met zijn polle van je afblijve.
Ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach ik heb nooit te klagen gehad bij de tandarts
Ik vergat altijd te gaan.
Kom ik om het anderhalf jaar eens binnenlopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
weehehehe subtiel TLK.
Het was zeker koud en ik heb buiten van 6 tot 7 uur rondgefietstquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Haha ijsmeis toch!
Nouja ik sliep met het raam een beetje open, en ik werd rond 0700 voor het eerst wakker en voelde de kou. Ik moest er niet aan denken dat mensen op dat tijdstip buiten rondlopen. Raam is uiteraard gelijk dichtgegooid, brr.
Ja dat merkte ik laatst ook op. Wel beetje vreemd hequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:05 schreef Casparovvv het volgende:
wtfDat copyright zinnetje onder in beeld veranderd telkens als je refreshed
Zal een of andere melige admin wel gedaan hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik laatst ook op. Wel beetje vreemd he![]()
![]()
Typisch Fok!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik laatst ook op. Wel beetje vreemd he![]()
![]()
Pfff geen idee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Casparovvv het volgende:
TLK, wat is het topic met het meest aantal views?
Uitrusten van de drukke schooldagen die voorlopig voorbij zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond doen ?
ff niets, en vervolgens morgen en overmorgen druktequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat gaan jullie vanavond doen ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kut @Home! Lag net 2 uur lang internet, televisie, telefoon en de radio eruit. Stelletje paupers.
Ik zuipenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Uitrusten van de drukke schooldagen die voorlopig voorbij zijn![]()
Niets doen is ook leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff niets, en vervolgens morgen en overmorgen drukte
Morgen verjaardagquote:
Precies, daar ben ik nu echt aan toequote:
Nou ik heb vakantiequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen verjaardagovermorgen een beurs bezoek
zaterdag werken en leren voor de PWweek
evenals zondag
maandag 2 PWs en werken
dinsdag 1 PW
woensdag 2 pws
donderdagavond werken
vrijdag werken (ich glaube)
zaterdag werken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Hmm...gelukkig dat Renesite nooit terugleest.
*HOESTBUI*quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, vragen of Renesite jarig is, is wel het laatste wat ik wil doen in mijn leven (naast doodgaan).
Ochquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen jarig gek !
Wat heb jij een kut avaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Hmm...gelukkig dat Renesite nooit terugleest.
Maakt niet uit skatquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jah ik checkte net je profiel snap je.
Doeiquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga even pauze houden en daarna weer verder met schoolwerk
WTF, dude, das al de tweede keer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Timmiejj het volgende:
Vanavond ZOU ik weer eens een date hebben. Maar gaat weer eens niet door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |