quote:Tom_Tom- 21
BVO 19
Svensational 20
LeBeau 9
-Vaduz- 7
charmed_angel 2
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
-2 LeBeau, omdat ie de enige is in de finale die ik niet zo mag.
Voor het eerst dat we het eens zijn.quote:
quote:
Vallen Pasen en Pinksteren toevallig op één dag dit jaar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor het eerst dat we het eens zijn.
Als jij hem maar niet vergeetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef LeBeau het volgende:
Vergeet al die liefde morgen vooral niet.![]()
Dan moet je hem wel minpunten geven, er zijn er nog maar 5 over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
++ -Vaduz- Liever -Vaduz- vijfde dan LeBeau
gewijzigdquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel minpunten geven, er zijn er nog maar 5 over.
waar blijft mijn exit verhaal? Dat hoort als je bij de laatste 13 ben gekomenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:49 schreef LeBeau het volgende:
charmed_angel -2, sorry schat. All is fair in love and war.![]()
Vaduz -2, Sven, BVO en Tommerd verdienen geen minpunten! En deze kreeg je nog terug.
BVO +2, omdat.
Svensational 22
BVO 21
Tom_Tom- 19
LeBeau 7
-Vaduz- 5
charmed_angel 0
Een uitgebreidere eliminatie van Miranda volgt!
Dat is al de zoveelste keer van jequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef sbientje het volgende:
-2 bvo
"Het volgt" zei ik, niet "Het volgt snel".quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar blijft mijn exit verhaal? Dat hoort als je bij de laatste 13 ben gekomen
Dit ís het Marescha-forumquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
-- Svensational, ga maar lekker het Marescha-forum modden.. (
)
ok dan reken ik er niet meer opquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"Het volgt" zei ik, niet "Het volgt snel".![]()
Sorry, m'n creativiteit staat op een laag pitje. Ik heb wel een vaag idee, maar niet de puf om het uit te werken.![]()
En Yeahinho krijgt de prijs voor het meest bittere ventje van de hele Survival game.
dan moet je tot 0:00 uur wachten. Ik denk dat je dan meer kans maaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ja hallo, ik wil stemmen. Maar ik wil natuurlijk wel LeBeau eruit stemmen met mijn votes, dus als er nog es effe 2 mensen vóór mij hem minpunten geven
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
+2 BVO 15. Omhoog.![]()
-2 -Vaduz- 1.![]()
-2 LeBeau 1. leuk, maar zo is het wel genoeg.![]()
BVO 15
Tom_Tom- 13
Svensational 12
LeBeau 1
-Vaduz- 1
WEL LB.....quote:
Maar LB is de laatste homo die er in zit (naja de laatste die uit de kast isquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WEL LB.....Hij heeft mij eruit gekickt! En nog geen eens een mooie exit gegeven
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar LB is de laatste homo die er in zit (naja de laatste die uit de kast is)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar LB is de laatste homo die er in zit (naja de laatste die uit de kast is)
Nou spannend zeg, de regels zomaar veranderen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:24 schreef superhero87 het volgende:
Om het nog wat spannender te houden:
+2 LeBeau: Keep dreaming
+2 Vaduz: samen
-2 Svensational: gewoon
BVO 15
Tom_Tom- 13
Svensational 10
LeBeau 3
-Vaduz- 3
Degene die om 00.00 als eerste post mag dan als eerste stemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik als eerste stemmen na 00.00 ?
Daarom het verzoekquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Degene die om 00.00 als eerste post mag dan als eerste stemmen. Anders is het niet eerlijk
.
En als je op tijd bent, mag je die misschien zelfs posten!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom het verzoek
Heb een leuke exit bedacht
tooch wel voor LB?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom het verzoek
Heb een leuke exit bedacht
hij heeeft het toch goed gedaan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Goed, aangezien SH niet geëdit heeft en om misverstanden te voorkomen hier de actuele stand:
BVO 15
Tom_Tom- 13
Svensational 12
LeBeau 1
-Vaduz- 1
2x plus en 2x min?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeeft het toch goed gedaan?
Alsof dat me ook maar iets boeit, anders had ik bij jou ook wel meer moeite gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
-- LeBeau Jij heb mij eruit gekickt en nu kick ik jou eruit! Mooie exit? Die krijg je niet
Ik zat anders te azen op die eerste post, zodat ik je wel een mooi exitverhaaltje kon gevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof dat me ook maar iets boeit, anders had ik bij jou ook wel meer moeite gedaan.
Nee, want Vaduz en LeB gingen allebei van 1 naar 3, en dat kan niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de stand is het wel goed
Ik wilde jou juist reddenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO -2, wilde me er vast uitkicken als charmed_angel en Globe niet eerder waren
Wat een mooie manier om voor mij te supportenquote:
Subtiel, niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een mooie manier om voor mij te supporten.
14.gifquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
STEM ZWART, STEM BVO!
jah ik zag het... ik zat raar te denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want Vaduz en LeB gingen allebei van 1 naar 3, en dat kan niet.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO -2 Stem adequaat, stem niet op die aars-piraat
vind ik ookquote:
Jij vond mij chago, en er zijn wel meer mensen die jou minpunten hebben gegeven hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik ook
Sven vond mij sjago en mede door hem lig ik eruit
Hmmm..... jah daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Zhenar het volgende:
Hoe verloopt de finale eigenlijk?
Gewoon 1 user ++ en 1 user -- ?
Denk het wel ja....quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:20 schreef Zhenar het volgende:
Hoe verloopt de finale eigenlijk?
Gewoon 1 user ++ en 1 user -- ?
Twee min en één plus kan ookquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe ík eruit ben gegaan is pas zielig.
En ik ben gisteren vergeten te stemmen gvd.
Als er nog maar 2 over zijn?quote:
-- en + bedoelt hij denk ikquote:
En ik ben er lekker uit, nyah-nyah!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe ík eruit ben gegaan is pas zielig.
En ik ben gisteren vergeten te stemmen gvd.
Idd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
-- en + bedoelt hij denk ik
Ga eens op BVO stemmen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En ik ben er lekker uit, nyah-nyah!
Nog bedankt dat je mij eruit hebt gestemd zodat Yeahinho het niet kon doen, c_a!
Lees eens terug!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:09 schreef LeBeau het volgende:
Vaduz -2, ik neem bij deze Tom in bescherming.
Svensational -2, je kan ze het best hebben.
Tommerd +2, nog steeds erg Tommerig.
Svensational 10
BVO 9
Tom_Tom- 9
-Vaduz- 5
Daar stem je toch niet op Beev!quote:
Ik quotte om je te laten zien dat ik vandaag al gestemd heb!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar stem je toch niet op Beev!![]()
rrrrrrr!1!1!!1!!!!
MAAR NIET OP BVO!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik quotte om je te laten zien dat ik vandaag al gestemd heb!![]()
Mag dat ook alquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef BVO het volgende:
Stem zwart, stem BVO!
Stem adequaat, stem tegen die geheime aars-piraat!quote:
Nee, je mag alleen op blauwen stemmenquote:
Leg uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stem adequaat, stem tegen die geheime aars-piraat!
Hij maakt je uit voor een homo die nog in de kast zit.quote:
Dat is wat hij wil geloven, logisch uiteraardquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij maakt je uit voor een homo die nog in de kast zit.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij maakt je uit voor een homo die nog in de kast zit.
Het tegendeel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een verkapte liefdesbetuiging dus?!
Uiteraard geheel wederzijds, dat begrijp jequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een verkapte liefdesbetuiging dus?!
Insgelijks, lekker ventje van mequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het tegendeel.
Al is ie wel the one you love to hate.
Like, duhquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard geheel wederzijds, dat begrijp je.
Ik heb al nachtmerries genoegquote:
Dat kan ik me in jouw geval wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb al nachtmerries genoeg![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay mensen. Natuurlijk is de Survival Game leuk en gezellig en levert het gespreksstof op. Dat is ook helemaal niet erg, maar het moet niet te gek worden. En Sven en ik vinden dat het nu toch een beetje teveel slowchat begint te worden, terwijl we daar al onze ontzettend toffe Blueroom-reeks voor hebben!
Dus probeer het hier een beetje binnen de perken te houden..
.
OMDAT ZE BANG ZIJN VOOR JOU, FORUMNAZI!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt er niemand meer..
Ze durven niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt er niemand meer..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen nu ook 1 iemand + punten geven en 1 iemand minpunten. Hoe dan ook is het zo gebeurd natuurlijk.
Ik vind het een goed planquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen nu ook 1 iemand + punten geven en 1 iemand minpunten. Hoe dan ook is het zo gebeurd natuurlijk.
Nee, vanaf 23:31.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanaf 00.00 dus?
Hij bedoelt of die nieuwe regel vanaf 00.00 uur ingaat, of nu alquote:
quote:
En daarom zet je de enige zwarte op de rand van verliezen?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
het zou een blamage zijn om een mod te laten winnen
Psychisch blond, dan heb je dat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Je wil niet dat een mod wint, en geeft vervolgens de persoon die geen mod is minpunten.
Zie Idols IIquote:
Ik ben liever zo'n stoere neger dan zo'n kakkerig blondje hoorquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben liever zo'n stoere neger dan zo'n kakkerig blondje hoor.
Neequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
Vanaf 0:00 1 iemand ++ en 1 iemand --??
Er 2 uitpleuren door 1 iemand ++ te geven en 1 iemand --??quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anders kon jij lekker er 2 pleuren als je de eerste was
Puntenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik maak een foutje .quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Er 2 uitpleuren door 1 iemand ++ te geven en 1 iemand --??
Wat ben je toch snugger.
Ah okayquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
++ en -- idd.
Te vroegquote:
Ja, maar dat mag nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Weet je wat pas echt tof, schokkend, maar totaal svensationeel zou zijjn?!?!?!?! :
Jezelf elimineren.![]()
Das wel de bedoeling jaquote:
Het zou pas tof zijn als jij mij nu in eens pluspunten zou gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Weet je wat pas echt tof, schokkend, maar totaal svensationeel zou zijjn?!?!?!?! :
Jezelf elimineren.![]()
Ja, LUL!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou pas tof zijn als jij mij nu in eens pluspunten zou geven!
WAT denk je nou?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:CDP je kunt die KUT Svensational eindelijk elimineren!
![]()
![]()
Dat je daar de ballen niet voor hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal Sven wraak nemen? Stay tuned!![]()
[ Bericht 78% gewijzigd door Andiyan op 27-01-2006 01:32:55 ]
Na LB dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik was.
Nou, ik niet anders hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dit zag een blinde zelfs aankomen he.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dit zag een blinde zelfs aankomen he.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik was.
Ja HALLO, in de regels staat dat je moet AANKONDIGEN dat je gaat stemmen. Alleen maar een opmerking over het spel telt natuurlijk niet als aankondigingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
nergens letterlijk. maar daar ging het niet om, ik was er eerder.![]()
Maar laat nu maar zitten.![]()
Jij had het anders ook kunnen afmaken, slet!quote:
MATIG!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Sven verschijnt als Mareschagroupie bij de liveshow van Idols. De hardnekkige beveiliging wilde hem echter geen backstagepasje geven, zodat hij eindelijk eens diep in haar ogen kon kijken. Maaar, sven gaf niet op! Als Marescha een laatste uithaal maakt in haar nummer, stormt hij het podium op en doet eindelijk wat hij al zo lang wilde doen. In Marescha's ogen staren. Maar helaas, Sven verdronk in de mooie oogjes van Mares. De beveiliging heeft hem vervolgens uit de studio verwijderd en daarna hoorden we nooit meer iets van Svensational.
and DAMN proud of itquote:
CDP is tofquote:
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijnquote:
31-01 roelt meer...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl Tania en ik juist twee enorm toffe 23-01 users zijn.
Toen was ik ook uitgerekend hoor, dusseh....quote:
Die gaat in mn sigquote:
Ze is er wel érg weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Anyway, Tania hoort minstens in de top 15.
Kijk je wel uit?quote:
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk je wel uit?
Je post hier: [HOMO] topic User Tournament #4 Defeated but not demotivated en je noemt me tof.
Heb je geen reputatie waar je aan moet denken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, dit spel is nu toch voorbij..
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dachtquote:
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat was trouwens niet een verkapte "uit-de-kast-kom-post" als je dat soms dacht![]()
.
Dat mag jij doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
Verzinnen we nog een mooi verhaaltje voor Tom?
Ohja. Die was ook tof geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag jij doen! Of eigenlijk had Andiyan dat moeten doen, dat hij Marescha kreeg en ik niet
!
Ik moet je teleurstellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
Matigjes hoor, Tom verdient meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:50 schreef Andiyan het volgende:
Maar goed, dat denken we er dan maar bij.Heb het maar in de uitslag gezet.
![]()
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Matigjes hoor, Tom verdient meer..
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zal ik de exit nog maar ff veranderen dan? Dan is het ook zó origineel en spontaan.![]()
Ok, dan moet je al die zeikposts maar ff verwijderen, like nothing happenedquote:
"had ik aan BVO toegeschreven"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor...die rol had ik aan BVOtje toebedeeld
User Idol 2006quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
You love me, you really love me..
Ik wil graag God bedanken, iedereen die op of tegen me heeft gestemd, m'n ouders, mijn grote inspiratoren, m'n manager, m'n platenmaatschappij, iedereen..
.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij bent de gelukkige (volgens mij)
Jij bent de Marescha geworden![]()
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan ook het enige lichtpuntje.
![]()
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pcquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik niet dat Marescha nu tijd en behoefte heeft aan de pc![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Volgens mij is het een kloon.
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Marescha het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was ik al de Marescha.
quote:
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Welk liedje zou je a.s. zaterdag eigenlijk zingen?
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Marescha het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen. Waarschijnlijk gaat Ellen nu mijn liedje zingen.
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, ik hoorde gisteren nog dat Ellen een liedje had gekozen wat niemand wou![]()
Als Ellen het zelf tegen mij zegt, geloof ik het hequote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marescha het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort of leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |