Mag dat ook alquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef BVO het volgende:
Stem zwart, stem BVO!
Stem adequaat, stem tegen die geheime aars-piraat!quote:
Nee, je mag alleen op blauwen stemmenquote:
Leg uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stem adequaat, stem tegen die geheime aars-piraat!
Hij maakt je uit voor een homo die nog in de kast zit.quote:
Dat is wat hij wil geloven, logisch uiteraardquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij maakt je uit voor een homo die nog in de kast zit.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij maakt je uit voor een homo die nog in de kast zit.
Het tegendeel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een verkapte liefdesbetuiging dus?!
Uiteraard geheel wederzijds, dat begrijp jequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een verkapte liefdesbetuiging dus?!
Insgelijks, lekker ventje van mequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het tegendeel.
Al is ie wel the one you love to hate.
Like, duhquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard geheel wederzijds, dat begrijp je.
Ik heb al nachtmerries genoegquote:
Dat kan ik me in jouw geval wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb al nachtmerries genoeg![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay mensen. Natuurlijk is de Survival Game leuk en gezellig en levert het gespreksstof op. Dat is ook helemaal niet erg, maar het moet niet te gek worden. En Sven en ik vinden dat het nu toch een beetje teveel slowchat begint te worden, terwijl we daar al onze ontzettend toffe Blueroom-reeks voor hebben!
Dus probeer het hier een beetje binnen de perken te houden..
.
OMDAT ZE BANG ZIJN VOOR JOU, FORUMNAZI!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt er niemand meer..
Ze durven niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt er niemand meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |