Ze eten 2 keer per week.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef pberends het volgende:
America's Next Topmodel cycle 4 #3 Tyra gaat flippen
Op twee na word je ook niet vrolijker van die America's Next topmodels.
Dit geeft wel aan welk spectrum Talpa in het zicht heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:55 schreef pberends het volgende:
De Mol: Anti-Talpamentaliteit geen verrassing
Wel raar hoor, Talpa krijgt constant gratis reclame, maar nog kijken er niet veel mensen na.
quote:School voor tuig
waarin het verhaal van een groep probleemgevallen op een middelbare school wordt gevolgd. Een team van uitmuntende en toegewijde leraren neemt ze eens goed onder handen. Het stelletje ongeregeld wordt gevolgd terwijl ze een metamorfose ondergaan van asociale probleemjongeren tot studiebollen met een positieve blik op het leven. Met behulp van een verborgen camera en interviews ervaart de kijker de ongelovelijke en soms ontroerende verhalen van jonge mensen die eigenlijk alleen maar een betere toekomst willen.
Iedereen neemt het maar klakkeloos aan. Maar hoe rekenen ze, uitstoot / km2 land ofzo?quote:
Wrom niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik koop zelf geen zelf-samengestelde PC's meer.
Garantie en ondersteuning. Voor mijn HP Proliant ML380 kreeg ik onlangs binnen 2 uur gratis een nieuwe voeding, nadat èèn van beide was overleden. Sindsdien koop ik enkel nog maar complete PC's.quote:
HPquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Garantie en ondersteuning. Voor mijn HP Proliant ML380 kreeg ik onlangs binnen 2 uur gratis een nieuwe voeding, nadat èèn van beide was overleden. Sindsdien koop ik enkel nog maar complete PC's.
HP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probleem van "bij elkaar geraapte" pc's is dat er altijd wel onderdelen tegen elkaar lopen te trippen. Allerlei verschillende garanties is ook niet handig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Garantie en ondersteuning. Voor mijn HP Proliant ML380 kreeg ik onlangs binnen 2 uur gratis een nieuwe voeding, nadat èèn van beide was overleden. Sindsdien koop ik enkel nog maar complete PC's.
HP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PC's zijn wel goede werkverschaffers geworden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Probleem van "bij elkaar geraapte" pc's is dat er altijd wel onderdelen tegen elkaar lopen te trippen. Allerlei verschillende garanties is ook niet handig.
Donald Trump neem je toch ook wat serieuzer als het gaat over economie en bedrijfskunde dan over, zeg, de Teletubbies? Dat is niet inconsistent, nee, dat is, zou ik willen zeggen, consistent relevantisme.quote:
Ik had ook Diamondquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:34 schreef Tafkahs het volgende:
ja, dat is wel zo, maar na diverse compaq irritaties, ben ik toch maar naar beter gegaan. Heel vroeger dacht ik dat het verstandig was om zoveel mogelijk componenten van hetzelfde merk te kopen, bijvoorbeeld van Diamond..
Dell schijnt ook een en al ellende te zijn..
quote:We've spend some time talking about the Iranian issue and the desire to
solve this issue diplomatically by working together.
(...)
Our job is to form a common consensus, and so you're, you're, this is the,
this is what called diplomacy.
(...)
Diplomacy is out talking to friends, allies and others about a common objective.
Nee hoor, alleen Bush en zijn criminele mensenrechten-schendende, oorlogszuchtige, liegende, frauderende, hypocriete politieke vriendjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat zijn beweringen van Amerikanen en die lullen bij voorbaat uit hun nek,toch?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
Ironische stukjes over Talpa.
Hehe, serieus nemen dat ze buiten moeten spelen.
quote:Jack Spijkerman: Huh? Ik dacht dat "Talpa" Latijns voor "Principieel" was.
Dat is een begin. Nu nog leren om zelf met iets nieuws te komen.quote:ik herken het langzamerhand een beetje als je met iets nieuws komt
Oh, dat klinkt al een heel stuk beter dan : Ik ben ziekquote:
Dat ben ik ook nog een beetje. Afgelopen nacht weer 2 t-shirts, een dekbed, dekbedovertrek, hoeslaken en kussen ondergezweetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al een heel stuk beter dan : Ik ben ziek
Je slaapt dan ook veels te warmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog een beetje. Afgelopen nacht weer 2 t-shirts, een dekbed, dekbedovertrek, hoeslaken en kussen ondergezweet.
En nu ook weer wat verhoging. Maar ik ben aan de beterende hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |