http://www.fwnk.be staan vaak wel foto'squote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
Pics?
Mja premies op de hoofden van die gasten zullen wel hoog zijn, plus dat auto's in de VS goedkoper zijn zonder alle BTW en BPM meukquote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
Die dude van premie jagers rijdt wel een BMW 7 serie
Goede handel![]()
Volgends mij als je in amerika een lopende zaak hebt ben je al binnen
Dat blijkt, want het lijkt niet op een spitfirequote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ah zo een ding, mooie apparatenlijken wel wat op de spitfire
(Ik ben ook vliegtuig-newb)
Ja iddquote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
geluid van die oude vliegtuigen met dikke 16 cillinders![]()
Ik vind em erop lijkenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mensen die elk oud vliegtuig een Spitfire noemen
12quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
geluid van die oude vliegtuigen met dikke 16 cillinders![]()
Ik moest poetsenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Nu is mukie al weer gevlucht voordat we hebben gepraat![]()
Dat ik niks weet te vragen wil niet zeggen dat je zomaar kan gaan![]()
Ik denk het nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Btw: download / luister deze eens:
Fwnk Draait: T Raumschmiere - Monstertruck Driver @ 192kbps - 22s of 5m22s (3393/3876)
Spitfire wel jaquote:
de treintjes alleen als er ECHT niks anders te vinden isquote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Genoeg A's hoor de laatste tijd.
De T kun je wel schrappen ja.
Oe moet je Jimi / Jimmy Jam eens opzettenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik denk het niet
luister net naar: Jimi Hendrix - Jam Sessions 1h14m03s![]()
Wat was je aan het poetsen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef Mukie het volgende:
het begint een P-sc te worden
[..]
Ik moest poetsen
De contour is helemaal anders, de hurricane is frame met canvas, spitfire is van metaalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik vind em erop lijken
Btw: download / luister deze eens:
Fwnk Draait: T Raumschmiere - Monstertruck Driver @ 192kbps - 22s of 5m22s (3393/3876)
Okquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De contour is helemaal anders, de hurricane is frame met canvas, spitfire is van metaal
de plaat, zo te merkenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat was je aan het poetsen?
(een vraag)
Zie je nou Sjoewequote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
b.t.w. de Hurricane lijkt idd wat op een spitfire, zelfde vleugels en staart
kan je hier goed zien:
[afbeelding]
meer dan 12 cil uit WOII zijn meestal stermotorenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Spitfire wel ja
Maar er zijn er met 16 cils en die klinken zo geil![]()
Pearl Harbor heeft in die film ook aantal van die geweldige fly by's.
dacht het toch nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, Mukie, je mag hier ook wel komen poetsen
whoop-tie-dooquote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat was je aan het poetsen?
(een vraag)
van't bekende BRM V16.mp3 bestandje?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
BRM H16 blokdat ding klinkt pas geil
Ik vind die ouwe Fokkers ook mooi met die dubbele staartquote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Mijn favo, DeHavilland Mosquito
En nu de blueprint van de spitfire ernaastquote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
b.t.w. de Hurricane lijkt idd wat op een spitfire, zelfde vleugels en staart
kan je hier goed zien:
[afbeelding]
quote:
In Frankrijk ligt zo'n ding nog redelijk compleet in een bos, heeft daar een noodlanding gemaakt en is daarna "beschermd" door de eigenaar van de grond, moet je daar eens gaan kijken, echt geweldig om te zienquote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Mijn favo, DeHavilland Mosquito
ik doe niet aan ruilhandelquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoevel rollen beschuit en pakken toast moet ik je betalen?
Dat is een print van een Hurricanequote:
Ik vond het best een goede vraagquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
whoop-tie-doo
stofzuigen, was, afwas, nog meer was, poezenbakken, tafels, prullebakken etc..
Je kent het wel
mijn favo uit WO IIquote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Mijn favo, DeHavilland Mosquito
Ook de spit is niet van metaal. De amerikaanse tegenhangers (P-51 en P-47) waren dat wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De contour is helemaal anders, de hurricane is frame met canvas, spitfire is van metaal
ja daar kan je dat ook zien, de vleugel heeft wel een iets rondere vorm van een spitfire, maar ik begrijp wel dat een n00b het verschil niet ziet.quote:
1500cc supercharged. En na een paar races uit de auto gegooied voor een V12 omdat de H16 niet betrouwbaar wasquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is die jaalleen is het geen V16 maar een H 16
jij hierquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ook de spit is niet van metaal. De amerikaanse tegenhangers (P-51 en P-47) waren dat wel.
[afbeelding]
van warbirdsresourcegroup.org
[afbeelding]
van americanairpowermuseum.com
ik heb meerdere favo'squote:Op maandag 23 januari 2006 20:55 schreef M5 het volgende:
[..]
mijn favo uit WO II
P-51 Mustang:
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja daar kan je dat ook zien, de vleugel heeft wel een iets rondere vorm van een spitfire, maar ik begrijp wel dat een n00b het verschil niet ziet.
Behlave de cockpit komen ze idd wel wat overeen in 2D ja. In 3D is het verschil anders duidelijk te zien. De Hurricane oogt wat korter, dikker en lomper.quote:
Man KIJK danquote:
JAquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
maar wat is die spit mooi hè![]()
precies.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Behlave de cockpit komen ze idd wel wat overeen in 2D ja. In 3D is het verschil anders duidelijk te zien. De Hurricane oogt wat korter, dikker en lomper.
Ouwe versie zonder bubble canopy helemaalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die P-47 is gewoon een vliegende sigaar![]()
Dat is voor de gemiddelde leek ook zo denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man KIJK dan
Mja goed misschien is mijn idee van op elkaar lijken wat anders dan dan van jullie, maar als we zo beginnen lijken bijna alle WO II fighters op elkaar![]()
maar als jij een mosquito mooi vind, wat vind je dan van de P-38?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ouwe versie zonder bubble canopy helemaal![]()
![]()
Climbrate heeft met motorvermogen, lift en gewicht te maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies.
Daarom waren de prestatie's van de spitfire ook beter.
climb rate e.d.
Hurricane was overigens wel het eerste vliegtuig in de RAF zijn dienst die de 300mp barriere brak
Wist je dat The Battle of Brittian bijna allemaal opgeklopte folklore isquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is voor de gemiddelde leek ook zo denk ik
mmm,quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Climbrate heeft met motorvermogen, lift en gewicht te maken.
Ik weet er verder ook geen fuck vanafquote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man KIJK dan
Mja goed misschien is mijn idee van op elkaar lijken wat anders dan dan van jullie, maar als we zo beginnen lijken bijna alle WO II fighters op elkaar![]()
Mwah, die vind ik minder. Mosquito was echt magnifiek, het toppunt (en daarmee ook het eindpunt) van de WOII vliegtuigen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar als jij een mosquito mooi vind, wat vind je dan van de P-38?
Ik weet wel dat Oberbefehlshaber der Luftwaffe, Hermann Göring niet de beste was neequote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wist je dat The Battle of Brittian bijna allemaal opgeklopte folklore is
Het had meer met de sukkeligheid van de Duitse bevelhebbers te maken dan met de heldenmoed van de engelse piloten
The Wooden Wonderquote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwah, die vind ik minder. Mosquito was echt magnifiek, het toppunt (en daarmee ook het eindpunt) van de WOII vliegtuigen.
P-38 is toch altijd een beetje een mislukkig gebleven.
Bizarre trainer ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef M5 het volgende:
P-38:
[afbeelding]
dan liever een twin-mustangbeide piloten konden de kist besturen.
[afbeelding]
Ik vind die P-38 ook wel wat hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef M5 het volgende:
P-38:
[afbeelding]
dan liever een twin-mustangbeide piloten konden de kist besturen.
[afbeelding]
Het was wel een widowmakerquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind die P-38 ook wel wat hebben
Het gaat hier toch over Planes?quote:
en 't is geen eens onzin ookquote:Op maandag 23 januari 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe
Mosquito piloten waren altijd die bak aan het poetsen, want strak in de was liep 'ie 20Mph sneller
jupquote:
heb nog een linkje toegevoegd, zou een intercepter moeten worden met een co pilot/navigator zodat de werkdruk af nam. maar toen hij klaar was kwamen de jets op de marktquote:
De spitfire had vooral betere prestaties door de vleugel. Maar het toestel zijn reputatie is vooral mythisch, de Battle of Britain bijvoorbeeld werd vooral bevochten door de Hurricane, terwijl de Spitfire er achteraf voor het grote publiek het toonbeeld voor is geworden.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies.
Daarom waren de prestatie's van de spitfire ook beter.
climb rate e.d.
Hurricane was overigens wel het eerste vliegtuig in de RAF zijn dienst die de 300mp barriere brak
quote:Keith Miller – Australian international cricketer, regarded by many as the greatest Australian all-rounder. In later life when asked how he dealt with pressure on the cricket field, Miller replied: "Pressure is [having] a Messerschmitt up your arse, playing cricket is not."
Mja toen de grote bulk spitfires klaar was, was de battle al bevochten.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De spitfire had vooral betere prestaties door de vleugel. Maar het toestel zijn reputatie is vooral mythisch, de Battle of Britain bijvoorbeeld werd vooral bevochten door de Hurricane, terwijl de Spitfire er achteraf voor het grote publiek het toonbeeld voor is geworden.
door de vleugel komt het dusquote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De spitfire had vooral betere prestaties door de vleugel.
ja, spitfire is mooier, dan krijg je dat..quote:Maar het toestel zijn reputatie is vooral mythisch, de Battle of Britain bijvoorbeeld werd vooral bevochten door de Hurricane, terwijl de Spitfire er achteraf voor het grote publiek het toonbeeld voor is geworden.
euhquote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe heet die Amerikaanse eind WOII bak ook alweer met die omgekeerde gullwings?
Nee ik weet het alweerquote:
een elipsvormige vleugel en een beter profiel hielpen de spitfire aan betere prestaties ja. al was de Messerschmidt BF-109G beter. Gelukkig was Adolf zo dom om van de Me-262 een jachtbommenwerper te willen maken ipv een fighterquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
door de vleugel komt het dus![]()
109, daar was iets mee, maar wat weet ik niet meerquote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
een elipsvormige vleugel en een beter profiel hielpen de spitfire aan betere prestaties ja. al was de Messerschmidt BF-109G beter.
dat ding was zo onbetrouwbaar als de helquote:Gelukkig was Adolf zo dom om van de Me-262 een jachtbommenwerper te willen maken ipv een fighter
oh die.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik weet het alweer
[afbeelding]
Northop Grumman F4 Corsair
+1 gelulquote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
een elipsvormige vleugel en een beter profiel hielpen de spitfire aan betere prestaties ja. al was de Messerschmidt BF-109G beter. Gelukkig was Adolf zo dom om van de Me-262 een jachtbommenwerper te willen maken ipv een fighter
maar technisch en in prestaties dik superieur. alleen materiaal gebrek, geen piloten met ervaring en of goede training.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
109, daar was iets mee, maar wat weet ik niet meer!
[..]
dat ding was zo onbetrouwbaar als de hell
Dat ding had zo ziekelijk veel torsie en een nauw onderstel dat er veel omsloegen bij de landing, plus dat in een dogfight bij veel ondersteboven vliegen, door een ontwerpfout in de watergekoelde motor, het ding ging stotteren.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
109, daar was iets mee, maar wat weet ik niet meer!
Op de grond ja. De Duitsers hielden totaal niet van het toestel, de USAF daarentegen wel. Overigens: de warbird met de minste uren op de klok is een P-38. "Glacier Girl" is een P-38 die tijdens de tweede wereldoorlog op een afleveringsvlucht naar Engeland een noodlanding moest maken op Groenland. Het toestel raakte oversneeuwd, en moest uiteindelijk uit de sneeuw worden gegraven op enkele tientallen meters diepte, maar was wel nog restaurabel.quote:
landen was een ramp met dat geval, om over het brandstofverbruik en motorschades maar te zwijgen..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef M5 het volgende:
[..]
maar technisch en in prestaties dik superieur. alleen materiaal gebrek, geen piloten met ervaring en of goede training.
Als oorspronkelijk bedoelde jager mislukt, maar als tankbuster bijzonder prima iddquote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op de grond ja. De Duitsers hielden totaal niet van het toestel, de USAF daarentegen wel. Overigens: de warbird met de minste uren op de klok is een P-38. "Glacier Girl" is een P-38 die tijdens de tweede wereldoorlog op een afleveringsvlucht naar Engeland een noodlanding moest maken op Groenland. Het toestel raakte oversneeuwd, en moest uiteindelijk uit de sneeuw worden gegraven op enkele tientallen meters diepte, maar was wel nog restaurabel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zag ze er uit onder het ijs tijdens de graafwerkzaamheden.
[afbeelding]
Glacier Girl nu
Een soortgelijke operatie om een complete bommenwerper uit Groenland te halen mislukte, toen tijdens het opstarten van de motoren een motor in brand vloog, waarna het totale toestel (een dag voor de geplande vlucht naar "huis" geheel uitbrandde.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op de grond ja. De Duitsers hielden totaal niet van het toestel, de USAF daarentegen wel. Overigens: de warbird met de minste uren op de klok is een P-38. "Glacier Girl" is een P-38 die tijdens de tweede wereldoorlog op een afleveringsvlucht naar Engeland een noodlanding moest maken op Groenland. Het toestel raakte oversneeuwd, en moest uiteindelijk uit de sneeuw worden gegraven op enkele tientallen meters diepte, maar was wel nog restaurabel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zag ze er uit onder het ijs tijdens de graafwerkzaamheden.
[afbeelding]
Glacier Girl nu
Northrop en Grumman fuseerden pas in de jaren 90 van de vorige eeuw. Tot dat moment was Grumman zo ongeveer hofleverancier van de US Navy. De Corsair is inderdaad een van de mooiste ontwerpen, maar een draak om mee van Carriers te opereren. De USMC gebruikte het daarentegen met veel succes in de strijd vanaf landbases op eilanden in de Pacific.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik weet het alweer
[afbeelding]
Northrop Grumman F4 Corsair
Daar is idd te veel foto/film matriaal van jaquote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
maar een draak om mee van Carriers te opereren.
Goed toestel, maar te krap, en te weinig uitzicht. De Spit en de P-51 werden als airframe constant doorontwikkeld, en eindigden uiteindelijk allebei met een glazen bubble canopy, de Me-109 behield altijd het zware cockpitframe op de toch al niet ruime cockpit.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
109, daar was iets mee, maar wat weet ik niet meer!
Dat was de Me163 ook, maar toch zijn het allebei bijzonder goede toestellen voor hun tijd. De Meteor van Gloster was qua betrouwbaarheid niet veel beter, en de Engelsen hadden echt alles tot hun beschikking, terwijl de duitsers aan alles een tekort hadden.quote:[..]
dat ding was zo onbetrouwbaar als de hel
Een Texaan heeft een kleine serie van deze kisten gemaakt, volledig volgens tekening. uit mijn hoofd worden er 3 eenzitters, en 5 tweezitters gemaakt (of zijn al gemaakt). De enige afwijking zit in de motoren: in plaats van de BMW straalmotoren komen er de straalmotoren van de F-5 in, maar dan zonder nabranders.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef M5 het volgende:
van de Me-262 is men bezig een vliegend exemplaar te maken. al betwijfel ik het of ze er originele motoren in hebben zitten
[afbeelding]
het zijn geweldige vliegtuigen, die duitsers hadden nog veel meer moois, laatst nog een paar bijzondere kisten gezien op een website, zal even mijn bookmarks doorlopen, echt geweldige ontwerpen voor die tijd.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
Dat was de Me163 ook, maar toch zijn het allebei bijzonder goede toestellen voor hun tijd. De Meteor van Gloster was qua betrouwbaarheid niet veel beter, en de Engelsen hadden echt alles tot hun beschikking, terwijl de duitsers aan alles een tekort hadden.
De 262 was de eerste operationele straaljager, de 163 de eerste (en tot dusver enige) operationele raketjager ter wereld!
Waarom?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
volgens mij gaan ze me zo noemen op fok radio![]()
o.a. vliegtuigen met houten frame's omdat het staal/alu op was. en dan nog raket motoren gebruiken bij de start dacht ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het zijn geweldige vliegtuigen, die duitsers hadden nog veel meer moois, laatst nog een paar bijzondere kisten gezien op een website, zal even mijn bookmarks doorlopen, echt geweldige ontwerpen voor die tijd.
Yvonne's roddelrubriek, nieuwe modjes vertellen en zo.. Dus misschien dat ze jou ook noemen?quote:
quote:Feldwebel Siegfried Schubert, the most successful of all Komet pilots in combat—downed two B-17s in one 5-minute flight.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yvonne's roddelrubriek, nieuwe modjes vertellen en zo.. Dus misschien dat ze jou ook noemen?
en zonet hebben ze mn zittend plassen topic uit 2004 behandeld
welk kanaal?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu is geqxon er op, hij gaat zo huilen geloof ik
ik weet niet of je de soap hebt gevolgd, maar het is ERG comischquote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Tjabbo het volgende:
laat maar ik heb hem al
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Interessant dit http://www.flightjournal.com/articles/me163/me163_1.asp
quote:
Rudy takes off on a test flight. The assistant in the foreground lacks ear protection; this came later.
neequote:Op maandag 23 januari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet niet of je de soap hebt gevolgd, maar het is ERG comisch
Ze zullen van wel meer geschrokken zijn. De Duitsers liepen ZEER voorop in concepten en technologiën. Ze bouwden de eerste (zij het zeer groffe) kruisraket (de V-1), de eerste ballistische raket (de V-2), de eerste operationele straaljager, de eerste operationele straalbommenwerper, de eerste operationele raketjager, de eerste TV geleide raketten, de eerste geleide anti scheepsraketten, en ook nog toestellen die qua bereik New York hadden kunnen bombarderen (zij het met één luizige bom) en weer terugkeren. Militair niet of nauwelijks van waarde, omdat ze pas beschikbaar kwamen toen de oorlog eigenlijk al verloren was, maar als historische feiten kan niemand er omheenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat zullen die allies geschrokken zijn van die ME163 trouwens..
[..]
foto van hem gepost, niemand keek er naar, ging er over zeuren in FB, iedereen keek er naar, er kwam een alberto-achtig topic over hem, hij wenst yvonne kanker toe, en dat waren ze nu op de radio aan het uitpratenquote:
hehehe ja ik had net het topic gevondenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foto van hem gepost, niemand keek er naar, ging er over zeuren in FB, iedereen keek er naar, er kwam een alberto-achtig topic over hem, hij wenst yvonne kanker toe, en dat waren ze nu op de radio aan het uitpraten
welk vliegtuig heeft het bereik naar New York? Die ken ik namelijk nog niet, denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze zullen van wel meer geschrokken zijn. De Duitsers liepen ZEER voorop in concepten en technologiën. Ze bouwden de eerste (zij het zeer groffe) kruisraket (de V-1), de eerste ballistische raket (de V-2), de eerste operationele straaljager, de eerste operationele straalbommenwerper, de eerste operationele raketjager, de eerste TV geleide raketten, de eerste geleide anti scheepsraketten, en ook nog toestellen die qua bereik New York hadden kunnen bombarderen (zij het met één luizige bom) en weer terugkeren. Militair niet of nauwelijks van waarde, omdat ze pas beschikbaar kwamen toen de oorlog eigenlijk al verloren was, maar als historische feiten kan niemand er omheen
link?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe ja ik had net het topic gevonden![]()
dat zag ik ook idd..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Tjabbo het volgende:
he dit gaat ook helemaal mis hier Vleugeldeuren op een Mitsubishi Sigmafantastisch
Ow shit... nu moet ik zoeken.. het was een afgeleide van dat Junkers passagiersvliegtuig, die de Kriegsmarine gebruikte als lange afstandspatrouille vliegtuig.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welk vliegtuig heeft het bereik naar New York? Die ken ik namelijk nog niet, denk ik
de Junkers Ju 290?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow shit... nu moet ik zoeken.. het was een afgeleide van dat Junkers passagiersvliegtuig, die de Kriegsmarine gebruikte als lange afstandspatrouille vliegtuig.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam m vandaag nog telkens tegen, op zoek naar Ibiza topics
Ik heb besloten vanavond niet op irc te gaan.. ik heb BB, Fok en karbo open, en dat is meer dan genoeg op dit momentquote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef Tjabbo het volgende:
alex doe jij niet aan irc?
je zit niet in het fokradio kanaal...
Mis ik iets?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
succes
Xtreem: t aanbod geld ook voor jou
Ahhh..quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog een grote hoeveelheid verhuisdozen op zolder liggen
ze gaan ons NU noemenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ahhh..
dan miste ik maar weinig
Ze hebben je nog niet genoemd op de radio mên!
Nee, de 6 motorige Ju-390C. Zie hier: http://www.geocities.com/hjunkers/ju_ju90_a1.htmquote:
ik wacht wel tot morgen danquote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vond het best een goede vraag
En heb je nog leuke dingen op je werk meegemaakt vandaag![]()
Hoe is het met je schade![]()
Ik weet het ook allemaal niet hoor
je hebt een vent aan de haak geslagen?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wacht wel tot morgen dan
Ben nu mn vriendje halen
Wat klinkt dat raar![]()
okquote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, de 6 motorige Ju-390C. Zie hier: http://www.geocities.com/hjunkers/ju_ju90_a1.htm
Wtfquote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
okmooi ding
deze is ook bizar trouwens
[afbeelding]
Junkers Ju290-Z Zwilling Aircraft
Ff kijkenquote:
Ik ben bij Univé, maar kreeg daar korting omdat ik daar al mijn verzekeringen "host"quote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ff kijken
Kut, kan niet via internet uitrekenen...
Let goed op: op de rechter romp (voor de kijker links) staat nog een klein vliegtuigje!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
okmooi ding
deze is ook bizar trouwens
[afbeelding]
Junkers Ju290-Z Zwilling Aircraft
Valt me idd ook op..quote:Op maandag 23 januari 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Let goed op: op de rechter romp (voor de kijker links) staat nog een klein vliegtuigje!
Heb bij een paar verzekeringsmaatschappijen gevraagd voor die BMW maar dat doen ze of niet of ik kan mijn halve salaris ernaartoe brengen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je even belt wel hoor![]()
om wat voor PIMP mobiel gaat het?
wat voor BMW?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heb bij een paar verzekeringsmaatschappijen gevraagd voor die BMW maar dat doen ze of niet of ik kan mijn halve salaris ernaartoe brengen.
Nu ben ik aan het kijken naar iets anders en ff kijken of dat wel betaalbaar is
Ik skype volgende week wel weerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, snel zeggen dat je uit Tilburg komt, slappe
via independer welquote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ff kijken
Kut, kan niet via internet uitrekenen...
vriendje?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wacht wel tot morgen dan
Ben nu mn vriendje halen
Wat klinkt dat raar![]()
Klopt...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef lipje het volgende:
dooie boel hier..
En het slaat ook mooi op Alexxxxx z'n postquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En het slaat ook mooi op Alexxxxx z'n post
heb je m al verteld waar de kringloopwinkels van Utrecht zitten?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
Mn huisgenoot begint te snappen hoe leeg het hier wordt als ik weg ben
Ik heb iets ergers gedaanquote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je m al verteld waar de kringloopwinkels van Utrecht zitten?
Nee, maar dat zet ik niet in de scquote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De kringloop verteld waar ze zijn spul konden vinden?
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tot hoe laat blijff je online? Dan zwengel ik MSn zo wel aan of zo
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
Post **hier** foto's van Geile Fok! Hunks
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:14 schreef DR878 het volgende:
Alles wat haar heeft en geen pukkels is hunk hiero ..
je letters doen het weer!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef lipje het volgende:
zo spareribje open de vingertjes ook weer gewassen
quootjes ookquote:
Mja als je je ECHT verveelt kan dat inderdaad altijdquote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook leuk: een random slowchat topic binnen lopen en Fries gaan lullen
Ik zit nu in BeF
Wat heb je gedaan dan?quote:
Effe bakje doen bij een goeie vriend van mij. Toen effe filmpje gedumpt bij een vriendin van mij. En toen effe filmpje gedumpt bij een andere vriendin en daar meteen maar even wat gedronken en effe bij zitten lullenquote:
Ik volg jou voorbeeld. Latersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef ook_gek het volgende:
ik ga zo maar weer eens lekker proberen te slapen
Het begin van de SC was leukquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
De FwnkBoy Gangsters zijn compleet hoor
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst de achter de schermen rellen checken
Lekken danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn alle PTASCers volgesn mij
Dat dacht Hugo ook toen hij Peu zn telefoonnummer posttequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekken dan
Yvonne komt hier toch nooit
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn alle PTASCers volgesn mij
Mietje, ik vond de oude Alexxxxx veel leukerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht Hugo ook toen hij Peu zn telefoonnummer postte
Er was geen rel vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mietje, ik vond de oude Alexxxxx veel leuker![]()
Je zat al klaar met de leuter in de hand?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er was geen rel vandaagzlefs geen goede pornolinks in de notes [afbeelding]
Wat een kutbaan heb jijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er was geen rel vandaagzlefs geen goede pornolinks in de notes [afbeelding]
nee, ik heb net een brief gepost, de lengte van het apparaat was nog neit toereiken genoeg om in de hand te passenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zat al klaar met de leuter in de hand?
Je zit weer aan de crack?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb net een brief gepost, de lengte van het apparaat was nog neit toereiken genoeg om in de hand te passen
neequote:
TR postenquote:
Ben jij er ook weer eensquote:
ben al een tijdje aan het lurkenquote:
M'n eerste NSB en jij verwijdert hem zomaar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee![]()
en alexxxx maar zoeken en zoeken
niet verwijderen, verbergen.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n eerste NSB en jij verwijdert hem zomaar?![]()
quote:Report door hermandeperman gemaakt op 24-01-2006 01:29
Door ThaFreak als gelezen gemarkeerd op 24-01-2006 01:29
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zlefs geen TR's in PTA vandaag
Omdat jij het bent, voor deze ene keer, m'n eerste NSB-tje
quote:Report gemaakt op 24-01-2006 01:29
Door ThaFreak als gelezen gemarkeerd op 24-01-2006 01:29
Wel opletten eh Alexxxxx
Ga eens een leven zoeken ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet verwijderen, verbergen.....
zelfde minut zelfs nog![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga eens een leven zoeken ofzo
Geef mij maar weer de schuld hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe leidt me afik ga van MSN af
Dag Sjoewe tot op het forum
Trustenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ga me bed opzoeken.....
morgen weer vroeg![]()
mensen
dat beshouw ik als een neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ga me bed opzoeken.....
morgen weer vroeg![]()
mensen
Vond de oud en nieuw aflevering wel mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:40 schreef Hugster het volgende:
Koefnoen is wel grappig soms[afbeelding]
idemditoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:42 schreef hermandeperman het volgende:
M'n ogen vertellen me dat ik moet gaan slapen, maar m'n lichaam is nog topfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |