Yupquote:
Geen idee, ik ben wat aan het rondkijken. Ligt er natuurlijk aan wat het kost, maar het lijkt me mooier om alle 4 te doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
niet mijn smaak, maar wil je alleen de voordeuren, of ook de achterdeuren?
Mooi man, jammer dat het een station is, maarja, je kan niet alles hebben hequote:
jeah wil dat nog goed vooruit zo met die v6 ?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:57 schreef jochem8 het volgende:
Het is natuurlijk altijd terug te bouwen he![]()
En vosss ik wilde juist de station hebben, die sedan vind ik niet mooi.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Geef mij die knaken voor die vleugeldeuren, dan geef ik je een slag voor je harses, want dat verdien je, en dan kun je naar je centen fluiten, want het is echt onzin. Vooral bij een dergelijke, bijzonder mooie en statige auto (geldt niet voor de velgen overigens). Quit the booze man.
Was tijdje probleem met stationair regeling, overigens niet zo een ernstig probleem is volgens mij zo gefixed, overigens had de Space ding van me ouders dat ook, alleen is het blijkbaar gefixed want het probleem is nooit meer teruggekomen :/quote:
Valt zat mee hoor, uit mn hoofd ergens rond de 9 secs naar de 100 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah wil dat nog goed vooruit zo met die v6 ?
http://www.showoffimports.nl/customer/home.php?cat=1269&page=1quote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef jochem8 het volgende:
Hoe zou dat staan? Het lijkt me wel lachen om zoiets op mijn stationwagon te hebben:
[afbeelding]
Het enige bedrijf dat ik tot nu toe heb gevonden is LSD (http://www.lsd-doors.de) maar zijn er ook andere bedrijven die dat doen? Mag ook een adresje in Spanje zijn.
Ja, ik realiseer me dat dit meer iets is voor golfjes en civicjes, maar daar gaat het nu niet om![]()
Het is wel iets meer dan een scharniertje he, als zo'n vleugeldeur open gaat is het natuurlijk wel de bedoeling dat hij uitzich zelf openblijft en niet weer dichtklapt als je halverwegen bent met uitstappen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n LSD he, betaal je nu 1500 euro voor 2 scharniertjes?
En ze kunnen vaak op twee manieren open; de ouderwetse manier en omhoog...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Het is wel iets meer dan een scharniertje he, als zo'n vleugeldeur open gaat is het natuurlijk wel de bedoeling dat hij uitzich zelf openblijft en niet weer dichtklapt als je halverwegen bent met uitstappen.
Maar weet je wat ook zeer flex is, gewoon geen deuren nemen, is ook vrij uniek.
Research and Developmentquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:13 schreef jochem8 het volgende:
R&D?
ja en hoe ver moeten gewone deuren uitklappen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Juist niet, want voordat ze omhoog gaan moeten ze eerst nog ongeveer 5 cm naar buiten klappen.
Ok, my bad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Juist niet, want voordat ze omhoog gaan moeten ze eerst nog ongeveer 5 cm naar buiten klappen.
Je hebt maar een paar centimeter nodig om je eruit te wurmen. Met lambo doors heb je eerst die 5 cm nodig, en daarna klappen ze omhoog én nog een stukje opzij. Bij een normale deur kun je je hand tussen je deur en de auto naast je houden, maar dat gaat met zo'n lambodeur toch iets lastiger.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en hoe ver moeten gewone deuren uitklappen?
juist. een halve meter bijna.
Ik verveelde me een beetje, maar ik krijg die vleugeldeuren niet voor elkaar..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef Maikalo het volgende:
Misschien is het wel geinig als er iemand een fotosoep maaktweet je gelijk of het eruit ziet of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |