quote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je wilde er over pratenNu gaan we praten ook!
![]()
26 dagen over nadat je die vakantie hebt genomen? of gaat daar de vakantie nog vanaf?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
en ik heb nog 26 vakantiedagen die ik moet opmaken dit jaar over
Dat ik dit nog eens uit jou mond mag horenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[...]geweldige fries[...]
De 2 weken voor de vakantie gaan er niet meer af. (ik ga een week weg en heb daarna ff bijkomtijd nodigquote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
26 dagen over nadat je die vakantie hebt genomen? of gaat daar de vakantie nog vanaf?![]()
wilde je knuffen?quote:
Net goedquote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die schrok zich de tering[afbeelding]
Hij blijft van me afquote:
We krijgen normaliter maar 28 dagen per jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij blijft van me af![]()
En ik weet niet zo goed waar we het over moeten hebben
Ik zie wel dat je genoeg vakantiedagen hebt![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
We krijgen normaliter maar 28 dagen per jaar
Niet eens 1 vraagje?
debiel programma, ik zit naar bbc4 te kijken, super docu over de planeten.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
whaha rtl7 premie jagersonly in america dat zulke paupers voor politie mogen spelen
ik luister Fok Radioquote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
debiel programma, ik zit naar bbc4 te kijken, super docu over de planeten.
Ik heb schotelquote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
debiel programma, ik zit naar bbc4 te kijken, super docu over de planeten.
het gaat snel bergafwaarts met je sinds je in de crew zitquote:
Graagquote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef M5 het volgende:
oh ja. ik zal eens ff een Übervette SC #678 gaan maken
Ik luister wel vakerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
het gaat snel bergafwaarts met je sinds je in de crew zit![]()
dat doe ik wel met 679.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Klonk het volgende:
maak er wat moois van, iets bijzonders, geen auto zoeken met 678 pk ofzo
k zal es kijkenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel overzichtelijker wat kleur betreft.
maar op 1152x een beetje chaotisch wat opmaak van de tekst betreft.
Je zou je frontpage duidelijker kunnen maken door b.v. grotere kopjes te gebruiken, of fok.nl style menu en tekst.
Straks word je nog beroemdquote:
Voor iemand als jou misschien.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Klonk het volgende:
da's toch wel het hoogtepunt in je leven, FokRadio
ik ben al eens op omroep venlo geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voor iemand als jou misschien.
Ik vond het iig wel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar
dat ze je niet nog eens hebben gevraagd zal vast zn reden hebben danquote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voor iemand als jou misschien.
Ik vond het iig wel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar
God behoede onsquote:
Je bent al een eind op wegquote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben al eens op omroep venlo geweest![]()
ik heb ooit een wedstrijd gewonnen bij omrop Fryslân.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben al eens op omroep venlo geweest![]()
Ik kreeg als commentaar dat het leuk was omdat ik tenminste praatte, en dat ze ook gasten hebben waarvan ze letterlijk de woorden uit hun mond moeten trekkenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat ze je niet nog eens hebben gevraagd zal vast zn reden hebben dan
Ja op het moment dat ik m'n bijl uit je schedelpan wil trekkenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ooit smeek je me of je me aan mag raken!![]()
![]()
![]()
Vlak voor het moment dat je omringd word door 80 bodyguardsquote:Op maandag 23 januari 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja op het moment dat ik m'n bijl uit je schedelpan wil trekken![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vlak voor het moment dat je omringd word door 80 bodyguards
Mja dan zit m'n bijl er dus al inquote:Op maandag 23 januari 2006 20:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vlak voor het moment dat je omringd word door 80 bodyguards
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dude zoveel heb ik er niet eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |