Oh ja, Toy Story enzo..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef Omkron het volgende:
Pokemon troep..geef mij maar echte CG animatie! pixar bv.
Ik heb Azumanga Daioh nog niet helemaal gezien maar het ongeveer vergelijkbaar idd.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef blessed19 het volgende:
school rumble? kan je dat vergelijken met azumanga daioh?
ben zelf nu de anime those who hunt elves aan het volgen... vindt de manga toch stukken sterker
met je avatar kom je niet echt geloofwaardig over...quote:
ik had hem ook door ..quote:Op maandag 23 januari 2006 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
met je avatar kom je niet echt geloofwaardig over...
wie kijkt hier nu naar anime..?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar een ban voor krijgt, IQ-loze schoenzool![]()
hentai is nog steeds niet toegestaan, hoor...quote:
Plaatje ziet er goed uit!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef outcast_within het volgende:
heb een mega plaatje gemaakt. vind het wel enigzins gelukt.
KusjesOutcast_within
Saint Seiya wordt redelijk goed beoordeeld, eigenlijk...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu ik toch al in dit topic heb gepost en hij in MyAT staat, kan ik maar even iets ontopic vragen. Vroeger, vroeger, vroeger keek ik vaak naar Dragonball, maar ook naar Saint Seiya. Zijn er nog mensen die dat gezien hebben? Is die serie eigenlijk bekend/populair of niet, ik kan dat zo niet inschatten.
Dragonball is ook een leuke serie...naja alleen de eerste sagaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:Dragonball is bijvoorbeeld zeer populair, maar als je die serie noemt op een animé-forum, denkt men gelijk dat je één-of-andere relkloon bent...
Pff ik zeg gewoon niks meer. Wil geen deel uit gaan maken van je beoordelingquote:Op maandag 23 januari 2006 16:16 schreef Orealo het volgende:
Nu bij de 15'de aflevering van BECK, krijg een beetje het gevoel alsof ze het verhaal willen uitrekken, er komen immers nog 10 eps, maar er zal vast iets gebeuren wat me op andere gedachten brengt
De enige reden dat ik nu nog wakker ben, is omdat ik BECK af wou kijken, ik had me vergist vorige keer, sorry daarvoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef rew- het volgende:
[..]
Pff ik zeg gewoon niks meer. Wil geen deel uit gaan maken van je beoordelingBen wel jaloers dat jij hem nog niet hebt afgezien.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef uppie83 het volgende:
An sich wel een leuk plaatje... zij het niet dat het veel fan art e.d. is. Ik probeerde meer shots te geven uit de serie's zelf
Yup, lijkt 't hier nog te doen, gebruik je een download manager?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:23 schreef outcast_within het volgende:
die muffin site die zit te eikelen. de 1ste kimi ging geweldig en nu maar iedere keer een paar mb dan kapt ie er mee. Orealo. Kun jij ze wel gewoon leechen?
Alweer?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef SureZal het volgende:
... t .... v ... p ...
Hehe, blij dat je em cool vond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:26 schreef Orealo het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nu nog wakker ben, is omdat ik BECK af wou kijken, ik had me vergist vorige keer, sorry daarvoor
Het einde was echt geweldig, de hele serie eigenlijk wel, nogmaal bedankt voor de tip![]()
Staat ook zeker in mijn top 5!
*Ashamed* Ik heb geen photoshop or the likesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]knock yourself out. Ik vind alles best zolang je maar een plaatje maakt met veel plaatjes. (En em niet zo groot maakt dat ie geresized moet worden... )
IjsmeisManga/anime OP plaatje.rar
Check zijn avatar. dan mag je gratis tvp'en in dit topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alweer?
Kom gewoon met een kleine, nuttige opmerking...
Nee heb een leipe pc. Hij start de dl van het bestand op 250kbs ofzo (terwijl ik max 220 heb o.i.d.) en na een paar seconden vlammen tot 2/5mb kapt ie er mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yup, lijkt 't hier nog te doen, gebruik je een download manager?
En another fan is born!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:13 schreef outcast_within het volgende:
Ok ik heb kimmi nu helemaal afgekeken. Snap nog steeds niet of die tijds sprong klopte.
Dat ene moment dat zijn beste vriend hem sloeg bij zijn werk greep toch wel het meeste aan.
En zijn hier spin-offs van? Waarom was die kleine zuster opeens ziek? Had die bazige serveester ook gevoelens voor takayuki? Waar kan ik zo'n vet bruin hooded sweater met short sleeves vinden? En dat ene boek over dat verhaal met die elf die langzamer ouder werd... en en en.
bronquote:Ban Mido and Ginji Amano, is known as the "GetBackers" who's motto is "If it's stolen, we can steal it back!". And the GetBackers success rate is always 100%.
Always waiting around the Honky Tonk, clients call in to ask the GetBackers to retrieve something for them. And so, Ban and Ginji goes through many weird and bizarre cases as they set forth to "get back" the belongings...
hahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:35 schreef outcast_within het volgende:
Om mijn gedachten maar te verbeelden:
[afbeelding]
Gantz, daar heb ik goeie dingen over gehoord, is dat wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef stroopje het volgende:
Getbackers is een goede anime ben met afl. 23 bezig het wordt steeds interresanter
En trouwens mooie topic en bedankt allemaal voor al jullie suggesties over anime
helaas ben ik een onlangs begonnen met het bekijken van anime: elven lied,gantz, wolfs rain, tenjou tenge, fma
+ movie, trigun heb allemaal bekeken en naruto en bleach
ben ik ook aan het volgen ben bezig met chobits, kimi ga nozomu eien en basilisk
iemand nog andere suggesties geen mecha aub.
Ooh die ken ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef 2DStylish het volgende:
Ik volg op het moment oa. Fate/Stay Night is tot nu toe een hele goeie serie en raad ik iedereen aan![]()
Beetje lomp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Gantz, daar heb ik goeie dingen over gehoord, is dat wat?
dank je wel ben benieuwd ga zo zoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef 2DStylish het volgende:
Ik volg op het moment oa. Fate/Stay Night is tot nu toe een hele goeie serie en raad ik iedereen aan![]()
vantevoren eerst even een waarschuwing voor mogelijke --SPOILERS--quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef piet_pelle het volgende:
Het is idd heiligschennis dat je Neon genesis kut vind. Zeg dan waarom je het niks vond want ik vermoed dat het een smaakkwestie is, want deze serie is echt goed gedaan en zeker mijn favoriet tot nu toe.
Mai HiME of Mai Otome? Het zijn twee verschillende series... En de laatste is nog niet eens afgerond, dus hoe kun je daar een fatsoenlijk oordeel over geven? Zelfde geldt voor Blood+quote:
ShinChan is echt heel goed gedaan ja!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:20 schreef Jordy-B het volgende:
mwoah... 'k vond het eigenlijk al heel wat dat ze een redelijke animé naar Nederland haalden... Cardcaptor Sakura is best geinig.
En je weet natuurlijk niet wat ze hebben opgepikt van de Amerikaanse dub waar ze ongetwijfeld vanuit zijn gegaan...
Shin Chan, bijvoorbeeld, heeft echt een geweldige Nederlandse dub, maar waarom noemen ze het ventje Shin Chèn? Dat kan haast niet anders dan de Amerikaanse dub geweest zijn... (hoewel ze bij het schrijven van de tekst voor de openingsmelodie wel van chan ipv chèn zijn uitgegaan)
Ja klopt... Mai HiME heb ik gezien... Die was wel leuk... Alleen nu zijn ze bezig met Mai HiME Otome en die is behoorlijk slecht naar mijn mening (tot epp 7 gekeken)quote:Op zondag 29 januari 2006 03:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mai HiME of Mai Otome? Het zijn twee verschillende series...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Nog zo iets... een parodie op CCS: http://video.google.com/videoplay?docid=2014989401124088060quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef Qunix het volgende:
Check wat ik heb gevonden: http://video.google.com/videoplay?docid=9129968558593194261OMG
![]()
Eigenlijk wel behoorlijk triest.... 1 ding wat je NIET moet doen is nederlands dubben!
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef Jordy-B het volgende:
Er was genoeg closure...
't was gewoon meer dat alle personages die...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders ga je gewoon naar bed
*(ik had het meer over Midori)
Ik ben ook 25 dus je bent iig niet de enige.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:18 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier?Ben 25 en kijk ook graag anime
*knip*
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef Jordy-B het volgende:
Streetfighter II the animated movie?
Is dat omdat je slechts 5 animéfilms gezien hebt?
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
2 Green Green
Deze serie was voor mijn smaak over the top en was ook niet echt interessant verder.
Dunno, maar het is een goeie vrijetijdbesteding voor mijquote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef Jordy-B het volgende:
Is daar dan vraag naar?
Daar heb je gelijk in, heb al gesoliciteerd op een part time baantje, maar die houdt in dat ik de hele dag thuiszitquote:Op maandag 30 januari 2006 01:53 schreef Jordy-B het volgende:
je kan ook 'n part-time baantje zoeken, ofzo... doe's gek.
Het internet is bezaaid met animéfora... Iedere fansubber heeft wel 'n eigen forum, verschillende bittorrenttrackers hebben 'n forum... er zijn dus fora zat...
En doordat fansubs doorgaans geleverd worden in het Engels, mag je er toch wel vanuit gaan dat je doelgroep wel aardig de weg weet op Engelstalige fora, waardoor een Nederlands forum wellicht een pietsie overbodig zou kunnen zijn.
Je bevindt je trouwens toch al op het tofste forum van Nederland en in het tofste Animétopic
Met een eigen torrent tracker.quote:
Bij Jonathan Ross' Asian Invasion (BBC 4), was er een interview met de regisseur Oshii Mamoru... Dat hij opzettelijk dode momenten in de film brengt (waarin het verhaal niet doorloopt... dus bijvoorbeeld de relatief lange scène waarin je enkel dat helicoptergeval ziet vliegen) en het ging even over de muziek (door Kawai Kenji) en 'n stukje over dat hij in al z'n films een Bassethond heeft zitten... was wel geinig.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Zeurberus het volgende:
Ghost In The Shell 2 is wel een goede anime naar mijns inziens
Het grote verschil echter met dit een is dat deze verder gaat NA de gebeurtenissen van het eerste seizoen van de serie.
Het is iets minder actie gericht en veel meer filosofisch gericht en dus wat trager dan de eerste film.
Hij is dus absoluut niet slecht , alleen wat anders dan je van GITS gewend bent![]()
Waarom niet? Ik bedoel, anime is een hele brede stroming.. denk dat daar best draagvlak voor is.. net als voor games.fok.nlquote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg cool zijn, maar ik ben bang dat we niet zover komen![]()
Anime is een hele brede stroming, maar er is maar een kleine groep echte liefhebbers, vandaar dat dit dus nevernooitniet zal gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel, anime is een hele brede stroming.. denk dat daar best draagvlak voor is.. net als voor games.fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |