De enige reden dat ik nu nog wakker ben, is omdat ik BECK af wou kijken, ik had me vergist vorige keer, sorry daarvoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef rew- het volgende:
[..]
Pff ik zeg gewoon niks meer. Wil geen deel uit gaan maken van je beoordelingBen wel jaloers dat jij hem nog niet hebt afgezien.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:44 schreef uppie83 het volgende:
An sich wel een leuk plaatje... zij het niet dat het veel fan art e.d. is. Ik probeerde meer shots te geven uit de serie's zelf
Yup, lijkt 't hier nog te doen, gebruik je een download manager?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:23 schreef outcast_within het volgende:
die muffin site die zit te eikelen. de 1ste kimi ging geweldig en nu maar iedere keer een paar mb dan kapt ie er mee. Orealo. Kun jij ze wel gewoon leechen?
Alweer?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef SureZal het volgende:
... t .... v ... p ...
Hehe, blij dat je em cool vond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:26 schreef Orealo het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nu nog wakker ben, is omdat ik BECK af wou kijken, ik had me vergist vorige keer, sorry daarvoor
Het einde was echt geweldig, de hele serie eigenlijk wel, nogmaal bedankt voor de tip![]()
Staat ook zeker in mijn top 5!
*Ashamed* Ik heb geen photoshop or the likesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]knock yourself out. Ik vind alles best zolang je maar een plaatje maakt met veel plaatjes. (En em niet zo groot maakt dat ie geresized moet worden... )
IjsmeisManga/anime OP plaatje.rar
Check zijn avatar. dan mag je gratis tvp'en in dit topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alweer?
Kom gewoon met een kleine, nuttige opmerking...
Nee heb een leipe pc. Hij start de dl van het bestand op 250kbs ofzo (terwijl ik max 220 heb o.i.d.) en na een paar seconden vlammen tot 2/5mb kapt ie er mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yup, lijkt 't hier nog te doen, gebruik je een download manager?
En another fan is born!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:13 schreef outcast_within het volgende:
Ok ik heb kimmi nu helemaal afgekeken. Snap nog steeds niet of die tijds sprong klopte.
Dat ene moment dat zijn beste vriend hem sloeg bij zijn werk greep toch wel het meeste aan.
En zijn hier spin-offs van? Waarom was die kleine zuster opeens ziek? Had die bazige serveester ook gevoelens voor takayuki? Waar kan ik zo'n vet bruin hooded sweater met short sleeves vinden? En dat ene boek over dat verhaal met die elf die langzamer ouder werd... en en en.
bronquote:Ban Mido and Ginji Amano, is known as the "GetBackers" who's motto is "If it's stolen, we can steal it back!". And the GetBackers success rate is always 100%.
Always waiting around the Honky Tonk, clients call in to ask the GetBackers to retrieve something for them. And so, Ban and Ginji goes through many weird and bizarre cases as they set forth to "get back" the belongings...
hahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:35 schreef outcast_within het volgende:
Om mijn gedachten maar te verbeelden:
[afbeelding]
Gantz, daar heb ik goeie dingen over gehoord, is dat wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef stroopje het volgende:
Getbackers is een goede anime ben met afl. 23 bezig het wordt steeds interresanter
En trouwens mooie topic en bedankt allemaal voor al jullie suggesties over anime
helaas ben ik een onlangs begonnen met het bekijken van anime: elven lied,gantz, wolfs rain, tenjou tenge, fma
+ movie, trigun heb allemaal bekeken en naruto en bleach
ben ik ook aan het volgen ben bezig met chobits, kimi ga nozomu eien en basilisk
iemand nog andere suggesties geen mecha aub.
Ooh die ken ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef 2DStylish het volgende:
Ik volg op het moment oa. Fate/Stay Night is tot nu toe een hele goeie serie en raad ik iedereen aan![]()
Beetje lomp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Gantz, daar heb ik goeie dingen over gehoord, is dat wat?
dank je wel ben benieuwd ga zo zoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef 2DStylish het volgende:
Ik volg op het moment oa. Fate/Stay Night is tot nu toe een hele goeie serie en raad ik iedereen aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |