Neuh, een paar welgemikte kruisraketten op de lanceerinstallaties moeten voor dit moment genoeg zijn. And if they are thirsty for more, they can get.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen een christelijke invasie vanuit het noorden kan het land redden.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Neuh, een paar welgemikte kruisraketten op de lanceerinstallaties moeten voor dit moment genoeg zijn. And if they are thirsty for more, they can get.
Ik werd er heel vroijk van, of het komt door die vage thee die ik drinkquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
Groter en beter:
http://upload.wikimedia.o(...)2_Spirit_Night_2.JPG
edit:.
Ze zijn nog lang niet in staat een bom te bouwen. En als ze dat wel doen is het niet vreemd wanneer ze een vliegtuig gebruiken voor het transport. Iran nu gaan bombarderen levert grote problemen voor de olievoorzieining op ben ik bang.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Neuh, een paar welgemikte kruisraketten op de lanceerinstallaties moeten voor dit moment genoeg zijn. And if they are thirsty for more, they can get.
haha ja het is een heel vrolijk deuntjequote:Op maandag 23 januari 2006 21:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik werd er heel vroijk van, of het komt door die vage thee die ik drink![]()
Kan je inderdaad beter in zo'n vliegtuig zitten.quote:
Dat waren toch blackhawk mensen?quote:
Nee, een Citroën.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat waren toch blackhawk mensen?
Oh, dan is het terecht, Citroen ( en Renault rijders trouwens ook ) verdienen het om zo behandeld te worden. Wat een kut auto's.quote:
En nee, dat waren Amerikaanse huurlingen ("secity contractors") die in een hinderlaag liepen in Falluja.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat waren toch blackhawk mensen?
Inderdaad, lieve lammetjes opeten.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
De mens is geneigd tot alle kwaad en niet in staat tot enig goeds.
Ik krijg opeens trek in een turkse pizza goed gevuld met dönerquote:
Ik ben aangesteld als rentmeester der natuur. Als later lam en wolf vreedzaam naast elkaar liggen zal ik me beperken tot melk & honing.quote:
Brrr krijg hier Donneriaanse gevoelens bij.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben aangesteld als rentmeester der natuur. Als later lam en wolf vreedzaam naast elkaar liggen zal ik me beperken tot melk & honing.
oei klinkt goedquote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik krijg opeens trek in een turkse pizza goed gevuld met döner![]()
![]()
quote:Mankind in his insatiable search for divine
Knowledge has discarded all biblical teachings
Realizing that the strength of religion is the repression of
knowledge
All structures of religion have collapsed
Life prays for death
in the wake of the horror of these revelations
It was never imagined how graphic the reality that would
be known as the end
of creation
Would manifest itself
We believe all this chaos and atrocity can be traced
Back to one single event
We hold these truths to be painfully self-evident
All men are not created equal
Only the strong will prosper
Only the strong will conquer
Only in the darkness of Christ have I realized
God Hates Us All
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Monidique het volgende:
Morgen om zes uur opstaan. Te gek!
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |