Nu zal je nooit de truth vinden.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben trouwens voor onbepaalde tijd verbannen, zie ik nu. Dat is wel gederfde levensvreugde.
Hier ga ik spijt van krijgen, maar...Hirsi Ali?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Monidique het volgende:
Goh, zo ben je een anonieme medewerkster van een sociaal-democratisch wetenschappelijk bureau in een middelgroot Europees land en zo ben Europeaan van het Jaar. Wat een hysterie.
Uitgeroepen door Readers Digest.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen, maar...Hirsi Ali?
Waar staat dat?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uitgeroepen door Readers Digest.
Why o whyquote:Op maandag 23 januari 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zag het op het Journaal, maar het is ook op Nu.nl te lezen.
Ik wil zelf pleiten voor een algeheel verbodquote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef sigme het volgende:
Het vriest op mijn slaapkamer..
Maar de lammetjes overleven gewoon buiten in de kou, dus ik moet zeker niet zeuren?
Laag hoor, Dominique, laag. Je weet toch dat het komt door haar bijdragen aan Europa?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och, een dode regisseur en schoppen tegen de Islam wil tegenwoordig nog wel eens helpen.
Je ziet nou nooit wat ze concreet heeft bereikt. In Amsterdam West zou ze bjivoorbeeld best eens voor de moslimpopulatie kunnen opkomen als de verloren stem die Cohen nu in een half uurtje probeert los te weken ..quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och, een dode regisseur en schoppen tegen de Islam wil tegenwoordig nog wel eens helpen.
Waarom is dat spijtig?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik verdwijn. Het is echt spijtig, want jullie gaan het nu allemaal met elkaar eens zijn, met Maarten als uitzondering, maar het is niet anders.
Ik was al wegquote:Op maandag 23 januari 2006 19:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik verdwijn. Het is echt spijtig, want jullie gaan het nu allemaal met elkaar eens zijn, met Maarten als uitzondering, maar het is niet anders.
yup, was je niet bij de vergaderingquote:Op maandag 23 januari 2006 19:33 schreef sigme het volgende:
Gaat sizzler weg?
Neeeeh.. ik ben zeker overgeslagen bij de uitnodigingenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
yup, was je niet bij de vergadering
Wanneer mag je je lammetjes scheren, of mag ik dat niet vragen?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Neeeeh.. ik ben zeker overgeslagen bij de uitnodigingen.
Ik kan ook niet even 2 dagen m'n kont keren of er gebeurt wat.
Je mag alles vragen..quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wanneer mag je je lammetjes scheren, of mag ik dat niet vragen?
Ben jij er zoeen die altijd het laatste woord moet hebben, ongeacht of dat de spijt ten goede komt of nietquote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet je me niet vragen, Kneus, ik ben immers weg.
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ben jij er zoeen die altijd het laatste woord moet hebben, ongeacht of dat de spijt ten goede komt of niet
Waarom ga je lammetjes vermoorden?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag alles vragen..
De lammertjes gaan de scheerbare leeftijd niet halen..schaapjes worden niet als lam geschoren, pas in de zomer dat ze iets meer dan een jaar oud zijn.
Nou ja, als het ook in je slaapkamer vriest, dan maakt het ook niet meer uit waar ze het koud hebben he?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag alles vragen..
De lammertjes gaan de scheerbare leeftijd niet halen..schaapjes worden niet als lam geschoren, pas in de zomer dat ze iets meer dan een jaar oud zijn.
Het vriest op mijn slaapkamer wel minder hard dan buiten..quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou ja, als het ook in je slaapkamer vriest, dan maakt het ook niet meer uit waar ze het koud hebben he?
Ja, want ze heeft Theo (quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja,quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft Theo () laten vermoorden om zelf meer aandacht te krijgen. Of niet soms?
Nee, die nieuwe rage uit Japan! Mohammed! Ik kies jou!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Islam? Wasda? Een nieuwe snack van de FEBO?
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe rage uit Japan! Mohammed! Ik kies jou!
cool, kun je de lyrics ergens downen?quote:
quote:
quote:Tehran plans nuclear weapon test by March
WASHINGTON, Jan. 19 (UPI) -- Tehran is planning a nuclear weapons test before the Iranian New Year on March 20, 2006 says a group opposed to the regime in Tehran.
The Foundation for Democracy citing sources in the U.S and Iran offered no further information.
The FDI quotes sources in Iran that the high command of the Revolutionary Guards Air Force have issued new orders to Shahab-3 missile units, ordering them to move mobile missile launchers every 24 hours in view of a potential pre-emptive strike by the U.S. or Israel. The order was issued Tuesday, Jan. 16.
The group says the launchers move only at night, and have been instructed to change their positions "in a radius of 30 to 35 kilometers." Prior to the new orders the Shahab-3 units changed position on a weekly basis. Advance Shahab-3 units have been positioned in Kermanshah and Hamadan province, within striking distance of Israel. Reserve mobile launchers have been moved to Esfahan and Fars province.
John McCain: Iran Crisis Most Serious Since Cold War
Sen. John McCain said Sunday that Iran's bid for nuclear weapons is the most serious foreign policy crisis since the end of the Cold War.
"A nuclear capability in Iran is unacceptable," he told "Fox News Sunday."
Citing recent statements from Israeli defense officials, McCain said, "Put yourself in the position of the Israeli government. Your first obligation is to defend your people. And here's a country whose president calls for the eradication of your country from the map."
The Arizona Republican said that the Iranian nuclear program presents the U.S. with "the most serious crisis we have faced - outside of the entire war on terror - since the end of the Cold War."
McCain said he agreed with the Bush administration's decision to press for sanctions against Iran before the United Nation's Security Counsel, saying the move would force Moscow and Beijing to choose sides.
"If China and Russia want to be on record as being supportive of Iran in their nuclear ambitions, then I think that obviously has consequences as well," he warned.
The top 2008 presidential contender also argued that the U.S. must revive its nuclear power industry in order to free itself from energy dependence on countries run by "mullahs" and "wackos."
"We've got to get quickly on a track to energy independence from foreign oil," McCain told Fox. "And that means, among other things, going back to nuclear power."
McCain said that until the U.S. develops energy independence, "we better understand the vulnerabilities that the economy and our very lives have when we're dependent on Iranian mullahs and wackos in Venezuela."
Erik van Muiswinkel doet ook mee bij "Academy"quote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
http://www.interned1.tv/
nieuwe online kanaal.
"Als iemand vraagt waar ik woon zeg ik gewoon op de plek waar Theo van Gogh is vermoordquote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Erik van Muiswinkel doet ook mee bij "Academy".
Zeg eens pb, dacht je nu werkelijk dat, toen deze affaire begon 3 jaar geleden, het een vreedzaam einde zou kennen?quote:
Alleen een christelijke invasie vanuit het noorden kan het land redden.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zeg eens pb, dacht je nu werkelijk dat, toen deze affaire begon 3 jaar geleden, het een vreedzaam einde zou kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |