tis zo'n parkeerplaats met hekken nshit om te parkeren. Speciaal ervoor gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:37 schreef hallo_mensen het volgende:
Als het in de buurt van Maastricht kan , zal het in Maaseik en omstreken ook wel mogen
ow.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis zo'n parkeerplaats met hekken nshit om te parkeren. Speciaal ervoor gemaakt.
Tis niet zo dat je overal mag oefenen hoor
T is al laat hequote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Volgend topic nog maar eens proberen
Nee hequote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Volgend topic nog maar eens proberen
als je het overleefd welquote:Op maandag 23 januari 2006 01:58 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity slaat genoeg alcohol achterover om een flinke nacht op te slapen
Ik vlieg nu een boeing 767 met een flink aantal mensen aan boord onder invloed, zou ik ontslagen worden?
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity zet snel de motoren uit
Das niet exact een boeing enzo..quote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[afbeelding]
Motoren ?
Wat doe jij dan nog hier Dribbel
Tijd zatquote:Op maandag 23 januari 2006 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben een tentamen aan het leren
teminste dat ga ik zo doen, ik heb nog 11 uur en 50 minuten de tijd vanaf nu![]()
nou eigenlijk nietquote:
Boeiendquote:Op maandag 23 januari 2006 02:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Das niet exact een boeing enzo..
o als je dat nu nog een keer haalt moet je vragen of je ze bij elkaar op mag tellenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dat wel, neemt niet weg dat ik de vorige keer een 2,5 had![]()
Doe het zelfquote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga toch slapen stuk tuig dat jullie zijn![]()
En dit noem je leren zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 02:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dribbel moet leren, zie je toch
Slaap lekker, tot laterquote:
Zie je tochquote:Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
wie zijn er nou nog over ?
Okquote:Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen hoe dribbel dit noemt, is zijn eigen zaak
Exact mijn instellingquote:Op maandag 23 januari 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
ik vind het al heel wat dat ik me voorgenomen heb uberhaubt te gaan leren![]()
12 uur??quote:Op maandag 23 januari 2006 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Over 20 minuten ben ik precies 12 uur bezig met beginnen met leren![]()
Ja vanaf zo'n 3 uur vanmiddag zit ik, ja nu ga ik beginnen met leren, nouja, nog een kwartiertje dan ..... enz..quote:
Mafkeesquote:Op maandag 23 januari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vanaf zo'n 3 uur vanmiddag zit ik, ja nu ga ik beginnen met leren, nouja, nog een kwartiertje dan ..... enz..![]()
en wat houd je precies tegenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb zin om de frituurpan nog even aan te slingeren
Ik hou je niet tegen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 02:35 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb zin om de frituurpan nog even aan te slingeren
mijn huisgenoten worden dan juist opeens wakker wat resulteerd dat ik mijn vette hap moet delenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het feit dat mijn ouders slapen en pissed worden als ik dat soort dingen om 2:30 nog ga doen
Welke gek bedenkt er dan ook dat de snackbar s'nachts dicht moetquote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn huisgenoten worden dan juist opeens wakker wat resulteerd dat ik mijn vette hap moet delen![]()
Dat krijg je hequote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn huisgenoten worden dan juist opeens wakker wat resulteerd dat ik mijn vette hap moet delen![]()
Ik iig nietquote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke gek bedenkt er dan ook dat de snackbar s'nachts dicht moet
Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jongequote:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 23 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jonge
Te lui om de 'n' van jongen even netjes te typen? dat kost je het hele snackbar assortimentquote:Op maandag 23 januari 2006 02:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Te lui om te typen?? Dat kost je een kroket jonge
Te lui om je zin af te sluiten met een punt?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Te lui om de 'n' van jongen even netjes te typen? dat kost je het hele snackbar assortiment
Die had ik al zien aankomen, inkoppertje.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te lui om je zin af te sluiten met een punt?
Hup inleveren dat snackbar assortiment!![]()
Okequote:Op maandag 23 januari 2006 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan![]()
kom maar halen![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Te lui om de 'n' van jongen even netjes te typen? dat kost je het hele snackbar assortiment
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te lui om je zin af te sluiten met een punt?
Hup inleveren dat snackbar assortiment!![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die had ik al zien aankomen, inkoppertje.
Achter hup hoort trouwens een komma. Dank voor het voedsel.
Laten we delenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die had ik al zien aankomen, inkoppertje.
Achter hup hoort trouwens een komma. Dank voor het voedsel.
Pizza tot 3 uur in het weekendquote:Op maandag 23 januari 2006 02:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke gek bedenkt er dan ook dat de snackbar s'nachts dicht moet
Ik wil een verhaaltje Dribbel voor het slapen gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut kut kut pinpas ingeslikt
hier verhaaltje voor het slapen gaan![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut kut kut pinpas ingeslikt
hier verhaaltje voor het slapen gaan![]()
neequote:Op maandag 23 januari 2006 02:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil een verhaaltje Dribbel voor het slapen gaan
De OP's van Relaties & Psychologie zijn meestal wel hele lange saaie verhaaltjes!!quote:Op maandag 23 januari 2006 02:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil een verhaaltje Dribbel voor het slapen gaan
Voor het slapen gaan nog iemand de dood in jagen in R&Pquote:Op maandag 23 januari 2006 02:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De OP's van Relaties & Psychologie zijn meestal wel hele lange saaie verhaaltjes!!
[insert 14.gif]quote:Op maandag 23 januari 2006 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan nog iemand de dood in jagen in R&P![]()
quote:
No thnxquote:Op maandag 23 januari 2006 02:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De OP's van Relaties & Psychologie zijn meestal wel hele lange saaie verhaaltjes!!
Okee, als jij me 10 minuten geeft krijg je een verhaaltjequote:Op maandag 23 januari 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dribbel is niet meer liefik haat jou, oprotten
quote:Op maandag 23 januari 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, als jij me 10 minuten geeft krijg je een verhaaltje![]()
* guitarist.nl wacht nog 10 min. met naar bed gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, als jij me 10 minuten geeft krijg je een verhaaltje![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 03:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl wacht nog 10 min. met naar bed gaan
Ik om 12 uurquote:Op maandag 23 januari 2006 03:10 schreef hallo_mensen het volgende:
Wie moet er straks eigenlijk weer op tijd op ?
Nog 2 minquote:
Vooruit dan maar..quote:
Omg hoe verzin je hetquote:Op maandag 23 januari 2006 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
In een vér vér verleden in een donker kamertje ergens in the middle of dordrecht city zat een keer een man, opvallen was het kalende hoofd en de enigzins opgeblazen buik waar menig patatje oorlog soldaat in waren gemaakt. (oorlog, soldaad wehehhehe) enfin.
De man schoof langzaam zijn broek op zijn knieen terwijl zijn cursor tergend langzaam bewoog richting de net binnen gehaalde file.
De rechtermuisknop werd voorzichtig doch zelfverzekerd ingedrukt,
xxx-lupa-animal-xxx openen in windows media player werd als optie gekozen.
Snel trok de man zijn broek naar beneden, maar wat was dit, deze film was reeds bekend.
Een snelle zoektoch door alle overgebleven mappen leverde niks op en de man kwam er achter dat alle voorhanden files al helemaal grijs gedraait waren.
Een zoektoch over het internet eindigde in een fiasco, hoe kon het dat er geen nieuw materiaal te vinden was.
Hij bedacht iets, hij zou een internet forum openen en via dat forum proberen naaktfoto's van mensen te krijgen die zich onbewust waren van zijn vulgariteiten.
forum.fuck.nl zou het worden. Maar helaas, deze naam was al bezet en doch, het zou de jeugde gebruikers afschrikken.
Fok werd het dan maar.
Maarja, hoe promoot je een forum. Dit ging eigenlijk vanzelf toen het eerste hulpeloze schaap haar eigen naakt foto's binnen mum van tijd had gepost tegen de belofte dat ze admin zou worden.
yvonne.zip circuleerde binnen enige tijd over het hele forum en uit alle uithoeken van Nederland kwamen hopeloze nerds op zoek naar sex en vulgaire beelden naar fok en maakten accounts aan.
Nu kwam er ook steeds kleinere meisjes, en de man die spoorde menig gebruiker aan naaktfoto's te plaatsen,
ijsmeis.zip was snel bij elkaar totop de de dag dat de begeerde zip van jett op het internet verscheen. IJsmeis.zip, yvonne.zip en sararaats.zip waren niks meer waar.
En danny rukte nog lang en gelukkig
Dank je lieve dribbelquote:
Doeiquote:Op maandag 23 januari 2006 03:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat gaat nu helemaal goedkomen!!!
Weltrusten allemaal!!
hoe wil je dat doenquote:Op maandag 23 januari 2006 03:17 schreef SpeedyGJ het volgende:deze laat ik effe op FOK! radio horen
Let maar opquote:
zeg het dan ff op tijdquote:Op maandag 23 januari 2006 03:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Let maar opmits ze even tijd hebben
Komt goedquote:
c'est mauvais. Vous peut toujours faire l'essai encore une autre heure.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef Imberr het volgende:
Mogguh![]()
![]()
ik heb frans zó gigantisch verprutstzelfs wiskunde ging nog beter en daar sta ik normaal gem. een 4 voor...
Huh?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:29 schreef arjen_d het volgende:
[..]
c'est mauvais. Vous peut toujours faire l'essai encore une autre heure.
babelfish2win
ik heb mn frans ook alleen maar gehaald doordat ik voor de eerste toets van mn examen alle antwoorden al wist hheheheheheh
Welcome back dan maarquote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Zo hè hè, alles bijgelezen geloof ik!
Aan naalden en daarbij ook aan pillen heb k een hekelquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Imberr het volgende:
Reuma is niet tof..Moet je allemaal pillen gaan slikken enzo..
het was 'onbedoeld'quote:Op maandag 23 januari 2006 10:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Huh?![]()
en de antwoorden al weten is gemeen![]()
Ik kan em niet overdoen hoor..quote:Op maandag 23 januari 2006 10:40 schreef arjen_d het volgende:
[..]
het was 'onbedoeld'
ik ging samen met een vriend ff al die teksten doornemen van t proeftentamen en toen zagen we nog allemaal andere teksten... wij alle antwoorden daarvan opgezocht, verkleind en in ons woordenboek gedaan. Werden die teksten gevraagd op t tentamen. Dat is niet gemeen, maar geluk :p
Er was ook weinig keuze qua teksten want ik zat in t tweede jaar van de tweede fase dus ze hadden maar 2 tentamens voor ons waar ze teksten uit konden halen
een 9 ofzo voor die toets gehaald en de volgende toets een 4.4 ofzo.
Trouwens mijn franse zin was iets van; je kan die toets altijd nog een keer doen. oid
Maar nu moet je verder leren Imberr anders bak je er helemaal niks van deze week![]()
ben je zo jong dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kan em niet overdoen hoor..dat word dus n 4 voor frans op me rapport..
![]()
en dat van die antwoorden is idd mazzel hebben ja..![]()
Aah wat lief!quote:
Ja! *checkt fobo*quote:
ik krijg spontaan een brok in mn keel^^quote:
Ik stond een 3 in het laatste jaar van het vmbo voor Frans.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef arjen_d het volgende:
[..]
ik krijg spontaan een brok in mn keel^^
één 4 op je rapport mag toch :p maar in de derde altoch geen vmbo hè?! no disrespect to vmbo trouwens
Gewoon geen Frans volgenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef arjen_d het volgende:
[..]
één 4 op je rapport mag toch :p maar in de derde altoch geen vmbo hè?! no disrespect to vmbo trouwens
Ik schreef ze op m'n handquote:Op maandag 23 januari 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had nooit zin om die woordjes uit mijn hoofd te leren.
wegquote:Op maandag 23 januari 2006 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja! *checkt fobo*
Waar is je Fotoboek?!
Havo.. maar ik heb voor wisknudde ws ook een 4..quote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef arjen_d het volgende:
[..]
Ik was in de 1ste zo stom om het op m'n hand te schrijven en vervolgens wat te gaan vragen aan de docent. Die zag m'n arm / hand en moest beetje lachenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kon ik nooit!
Kleine klas enzo.
ja moi aussiquote:Op maandag 23 januari 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had nooit zin om die woordjes uit mijn hoofd te leren.
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was in de 1ste zo stom om het op m'n hand te schrijven en vervolgens wat te gaan vragen aan de docent. Die zag m'n arm / hand en moest beetje lachen
Toen was het ongeveer het beschamendste moment wat je je ooit kon bedenkenquote:
I r T3h n00bz0rquote:Op maandag 23 januari 2006 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maak is wat leuks van je pro enzo arjen_d.. zo is het toch ook geen porum
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef arjen_d het volgende:
[..]
I r T3h n00bz0r
maar zal m zo ff veranderen
Nja.. niet echt..quote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef arjen_d het volgende:
@Imberr... doe je wel iets op school?? ;p
Neh, ik heb nooit gespiektquote:Op maandag 23 januari 2006 11:03 schreef arjen_d het volgende:
@Imberr... doe je wel iets op school?? ;p
@Ijsmeis... als je iets echt wil, kan je het ook hehheeheehahahehehahaeheh
@dark.. veranderd^^
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef arjen_d het volgende:
volgend jaar 4vmbo?
Ik heb nooit gespiekt en ik ben ook geen burgertrutjequote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef arjen_d het volgende:
maak dat een kat wijs ijsmeis. iedereen heeft toch wel gespiekt of ben je echt zo een burgertrutje ;p
Joh, echt?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:12 schreef arjen_d het volgende:
Imberr dan zou ik toch echt wat meer gaan doen
Ik doe niet aan plannen..quote:Op maandag 23 januari 2006 11:21 schreef arjen_d het volgende:
ik trek voortreffelijke conclusiesimberr maak even een plan van aanpak over hoe je voldoendes gaat halen, dan heb ik nog wat nuttigs te doen
ijsmeis leest je moeder mee ofzo?? ik geloof echt niet dat je nooit hebt gespiekt!
Neen, mijn moeder leest niet mee. Tevens zou het haar niks schelenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:21 schreef arjen_d het volgende:
ik trek voortreffelijke conclusiesimberr maak even een plan van aanpak over hoe je voldoendes gaat halen, dan heb ik nog wat nuttigs te doen
ijsmeis leest je moeder mee ofzo?? ik geloof echt niet dat je nooit hebt gespiekt!
ahh wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, mijn moeder leest niet mee. Tevens zou het haar niks schelen.
Maar ik heb nooit gespiekt, het is ook nooit in mij opgekomen om dat te doen!
parrrdon?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef arjen_d het volgende:
[..]
ahh wat lief
helemaal zelfstandig je vmbo gehaald![]()
Imberr is een typisch voorbeeld van de nieuwe jeugd whehe blijven zitten, spieken in groep 7, roken, drinken, sexen en dat op een leeftijd van 15
Ja, omdat ik niet/nauwelijks leer..men, ik stond zelfs voor tekenen een 4quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef arjen_d het volgende:
dan valt t allemaal toch nog wel mee. Maar je rookt niet, je bent nog maagd en je drinkt niet overmatig en nog haal je onvoldoendes :p
Ik heb al 18 a4tjes "spiekbriefjes" bij mequote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef arjen_d het volgende:
dribbel... maak een spiekbrief :>
quote:
Heb je er een inhoudsopgave bij? ctrl f werkt niet hequote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb al 18 a4tjes "spiekbriefjes" bij me![]()
ik ging half 4 slapen en stond half 8 op... ik vind het geen excuusquote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tja, ik ging pas om 4 uur slapen, met een halve fles malibu achter de kiezen.. dan krijg je dat he
Ja dat wordt nog een probleem, allemaal oude tentamens, samenvatting en wat uitwerkingenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je er een inhoudsopgave bij? ctrl f werkt niet he
kom je met zo'n grote ringmap aan. ga dat maar eens uitleggen als het geen openboek pw isquote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog een probleem, allemaal oude tentamens, samenvatting en wat uitwerkingen![]()
Het is géén open boekquote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef VASND het volgende:
[..]
kom je met zo'n grote ringmap aan. ga dat maar eens uitleggen als het geen openboek pw is
ok. succesquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
eeey
who's the men?ik heb em gehaald
met maar 3 fout
![]()
wat gehaald ?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
eeey
who's the men?ik heb em gehaald
met maar 3 fout
![]()
Ben ff wat dingen aan het uitwerken voor het tentamen, daarom ben ik er neitquote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
stelletje dooie mensen hiero.. ikke blij.. is er niemand
beetje vreemdgaan hequote:Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef arjen_d het volgende:
ik ben andere pagina's aant bezoeken omdat het hier zo rustig is
Nah ik had al besloten dat ik dit tentamen volgend jaar maar ga doen, maar ga het toch maar proberen nu, niet geleerd maar misschien opeens een helder momentquote:
Ik zal aan je denken als ik een fijne vrije middag hebquote:Op maandag 23 januari 2006 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah ik had al besloten dat ik dit tentamen volgend jaar maar ga doen, maar ga het toch maar proberen nu, niet geleerd maar misschien opeens een helder moment![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een fijne vrije middag heb![]()
Ik heb alle modules van de periode in 1 keer gehaaldquote:Op maandag 23 januari 2006 12:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Ik kan vanmiddag wéér gaan leren![]()
gelukkig hierna nog maar 2 te gaan![]()
ja had ik dat ook maarquote:Op maandag 23 januari 2006 12:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb alle modules van de periode in 1 keer gehaald![]()
Is een beginquote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja had ik dat ook maar
ik had 50 % gehaald![]()
helpt dat goed?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ja inderdaadveel droppies eten
Tijdelijk.. maar daarnaast is het gewoon lekkerquote:
beetje.. ik vin dat kruidvat zoete hoestdrank altijd lekkerquote:
truequote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tijdelijk.. maar daarnaast is het gewoon lekker
Of een lekker drankje die je zijn weg naar beneden voelt brandenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
beetje.. ik vin dat kruidvat zoete hoestdrank altijd lekker![]()
ik drink dat gewoon bekant ipv een beetje per keer![]()
tequillaquote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of een lekker drankje die je zijn weg naar beneden voelt branden
acetonquote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of een lekker drankje die je zijn weg naar beneden voelt branden
voilaquote:Wat kunt u er zelf aan doen
Bij keelpijn is bevochtigen van de keel het beste advies. Dit kunt u doen door te zuigen of sabbelen op een snoepje of dropje. Dit bevordert de doorbloeding van de keelspieren en het bevochtigt de keel. Gorgelen met bijvoorbeeld. zout water (één afgestreken theelepel op een bierglas gekookt water) helpt om dezelfde redenen.
Het gebruik van allerlei keeltabletten is niet nodig, want de werkzame stoffen in deze tabletten hebben weinig of geen activiteit tegen virussen. Het gaat om het zuigen en dat kan ook op een dropje of een snoepje. Te hard zuigen is af te raden omdat dit de keelpijn kan verergeren. Zorg er verder voor dat u de keel buitenshuis goed warm houdt (sjaal).
Als u toch voor een geneesmiddel kiest, neem dan een ontsmettende zuigtablet, maar verwacht er niet veel meer van dan van een snoepje.
De meest bekende gorgeldranken zijn niet beter dan een gewone keukenzoutoplossing (één afgestreken theelepel op een bierglas gekookt water). Uw Kring-apotheek kan deze oplossing ook bereiden.
Overigens kan een pijnstiller (bijvoorbeeld paracetamol) ook effectief werken bij keelpijn.
Sabbelenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:58 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
lekker sabbelen op een snoepje![]()
![]()
mja ik wil dus niet naar de dokterquote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
als t erg is ff naar dokter je heb er wel pilletjes voor.. die zijn alleen minder lekker
allemaal al gedaan..behalve zoutwaterquote:
Hoi astridquote:
heyquote:
Ja ik ook al, literatuur van kwaliteitquote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Moggûh, ik heb heerlijk geslapen na het verhaaltje van dribbel
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef the_legend_killer het volgende:
verhaal ?
quote:Op maandag 23 januari 2006 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
In een vér vér verleden in een donker kamertje ergens in the middle of dordrecht city zat een keer een man, opvallen was het kalende hoofd en de enigzins opgeblazen buik waar menig patatje oorlog soldaat in waren gemaakt. (oorlog, soldaad wehehhehe) enfin.
De man schoof langzaam zijn broek op zijn knieen terwijl zijn cursor tergend langzaam bewoog richting de net binnen gehaalde file.
De rechtermuisknop werd voorzichtig doch zelfverzekerd ingedrukt,
xxx-lupa-animal-xxx openen in windows media player werd als optie gekozen.
Snel trok de man zijn broek naar beneden, maar wat was dit, deze film was reeds bekend.
Een snelle zoektoch door alle overgebleven mappen leverde niks op en de man kwam er achter dat alle voorhanden files al helemaal grijs gedraait waren.
Een zoektoch over het internet eindigde in een fiasco, hoe kon het dat er geen nieuw materiaal te vinden was.
Hij bedacht iets, hij zou een internet forum openen en via dat forum proberen naaktfoto's van mensen te krijgen die zich onbewust waren van zijn vulgariteiten.
forum.fuck.nl zou het worden. Maar helaas, deze naam was al bezet en doch, het zou de jeugde gebruikers afschrikken.
Fok werd het dan maar.
Maarja, hoe promoot je een forum. Dit ging eigenlijk vanzelf toen het eerste hulpeloze schaap haar eigen naakt foto's binnen mum van tijd had gepost tegen de belofte dat ze admin zou worden.
yvonne.zip circuleerde binnen enige tijd over het hele forum en uit alle uithoeken van Nederland kwamen hopeloze nerds op zoek naar sex en vulgaire beelden naar fok en maakten accounts aan.
Nu kwam er ook steeds kleinere meisjes, en de man die spoorde menig gebruiker aan naaktfoto's te plaatsen,
ijsmeis.zip was snel bij elkaar totop de de dag dat de begeerde zip van jett op het internet verscheen. IJsmeis.zip, yvonne.zip en sararaats.zip waren niks meer waar.
En danny rukte nog lang en gelukkig
oke.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rugreuma dus..
Meer dan de helft van de examenkatern over de Vietnamoorlog geleerdquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef VASND het volgende:
[..]
hey![]()
Iemand al iets uitgevoerd op deze vroege morgen?
Jup, naja net wat bloed afgegeven ter onderzoek en vrijdag moet k nog foto's maken voor daadwerkelijke bevestiging.. Anders nog MRI Scan.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]das klote om t maar even niet al te zacht uit te drukken
Stoerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de examenkatern over de Vietnamoorlog geleerd
Mwah achquote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Stoer
nee dat kan nog wel interessant zijn.
mn ouders hadden nog kadobonnen over die 3 februari verlopen. En kunnen beide niet gaan..dus mag ik ze hebbenquote:
Geluksvogelquote:Op maandag 23 januari 2006 14:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mn ouders hadden nog kadobonnen over die 3 februari verlopen. En kunnen beide niet gaan..dus mag ik ze hebben
écht leukquote:Op maandag 23 januari 2006 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geluksvogel!
Ik heb zoiets aan mijn vriend gegeven, dus ik ga aankomend weekend ofzo!
Bubbelen in de bubbelbaden ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
écht leukwat wil je gaan doen?
Wij (mn broer+vriendin, broertje, mn vriend en ik) hadden mn ouders vorig jaar voor hun verjaardag een dag thermae gegeven. Omdat mn vriend en ik afgelopen zomer 3 jaar samen waren en daarvoor naar thermae gingen hadden we 30 euro aan kadobonnen van hun gekregen om daar te besteden. En nu kunnen mn ouders weer niet gaan, dus krijg ik de overige 30 ook
'quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Renesite het volgende:
School suckszometeen nog van 20 over 4 tot 20 over 5 een PW
![]()
Ga leren!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Renesite het volgende:
![]()
arme jij.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Renesite het volgende:
![]()
M'n vriendin woont in Chelseaquote:
Leuke planningen zijn dat ja. Wat een kuttijd is dat.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef Renesite het volgende:
![]()
neej joh..bubbelbaden horen er gewoon gratis bij!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bubbelen in de bubbelbaden ofzo! Alleen moet je daarvoor apart betalen
.
Dus in totaal 60 euro?
Ja, maar ik ga ergens anders heenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neej joh..bubbelbaden horen er gewoon gratis bij!
je moet alleen apart betalen voor schoonheidsbehandelingen en massages enzo
60 euro is een hele dag van de basisdingen gebruik maken
Oh.. Ik ben zielig 2!quote:
Tossoquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook, oh, ik ga trouwens naar huis![]()
Prutserquote:
Tot ziensquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Publiceer je laatste woorden hier!![]()
euw okquote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga ergens anders heen!
En daar is het niet gratis![]()
.
En verdiendquote:
Gezelligquote:
Er komen anders net zoveel mannen als vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef arjen_d het volgende:
trouwens beautycentra zijn lomp..
ik vind het zo iets geemancipeerds hebben. eindelijk iets voor vrouwen naast breicursussen enzo
Ja die moeten mee met hun vrouwquote:Op maandag 23 januari 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er komen anders net zoveel mannen als vrouwen!
of zijn heumeuquote:Op maandag 23 januari 2006 14:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja die moeten mee met hun vrouw
Och hoeft ook niet specifiek.quote:
tis gewoon een zwembad mên..maar dan met extra warm water en goed eten.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef arjen_d het volgende:
trouwens beautycentra zijn lomp..
ik vind het zo iets geemancipeerds hebben. eindelijk iets voor vrouwen naast breicursussen enzo
maar dan 10 keer zo duurquote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis gewoon een zwembad mên..maar dan met extra warm water en goed eten.
Tis echt wel relaxt om daar een dag te hangen
In Kinderbadjes is het water ook altijd extra warmquote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis gewoon een zwembad mên..maar dan met extra warm water en goed eten.
Tis echt wel relaxt om daar een dag te hangen
Dan heb je nog wat aan je kleedhokjequote:Op maandag 23 januari 2006 14:32 schreef arjen_d het volgende:
[..]
maar dan 10 keer zo duur
zit ik liever in een zwembad met breezersletjes hoor
je moet iets over hebben voor luxequote:Op maandag 23 januari 2006 14:32 schreef arjen_d het volgende:
[..]
maar dan 10 keer zo duur
zit ik liever in een zwembad met breezersletjes hoor
omdat die kindjes erin plassen ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 14:32 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
In Kinderbadjes is het water ook altijd extra warm
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat die kindjes erin plassen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |