Neen, mijn moeder leest niet mee. Tevens zou het haar niks schelenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:21 schreef arjen_d het volgende:
ik trek voortreffelijke conclusiesimberr maak even een plan van aanpak over hoe je voldoendes gaat halen, dan heb ik nog wat nuttigs te doen
ijsmeis leest je moeder mee ofzo?? ik geloof echt niet dat je nooit hebt gespiekt!
ahh wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, mijn moeder leest niet mee. Tevens zou het haar niks schelen.
Maar ik heb nooit gespiekt, het is ook nooit in mij opgekomen om dat te doen!
parrrdon?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef arjen_d het volgende:
[..]
ahh wat lief
helemaal zelfstandig je vmbo gehaald![]()
Imberr is een typisch voorbeeld van de nieuwe jeugd whehe blijven zitten, spieken in groep 7, roken, drinken, sexen en dat op een leeftijd van 15
Ja, omdat ik niet/nauwelijks leer..men, ik stond zelfs voor tekenen een 4quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef arjen_d het volgende:
dan valt t allemaal toch nog wel mee. Maar je rookt niet, je bent nog maagd en je drinkt niet overmatig en nog haal je onvoldoendes :p
Ik heb al 18 a4tjes "spiekbriefjes" bij mequote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef arjen_d het volgende:
dribbel... maak een spiekbrief :>
quote:
Heb je er een inhoudsopgave bij? ctrl f werkt niet hequote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb al 18 a4tjes "spiekbriefjes" bij me![]()
ik ging half 4 slapen en stond half 8 op... ik vind het geen excuusquote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tja, ik ging pas om 4 uur slapen, met een halve fles malibu achter de kiezen.. dan krijg je dat he
Ja dat wordt nog een probleem, allemaal oude tentamens, samenvatting en wat uitwerkingenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je er een inhoudsopgave bij? ctrl f werkt niet he
kom je met zo'n grote ringmap aan. ga dat maar eens uitleggen als het geen openboek pw isquote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog een probleem, allemaal oude tentamens, samenvatting en wat uitwerkingen![]()
Het is géén open boekquote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef VASND het volgende:
[..]
kom je met zo'n grote ringmap aan. ga dat maar eens uitleggen als het geen openboek pw is
ok. succesquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
eeey
who's the men?ik heb em gehaald
met maar 3 fout
![]()
wat gehaald ?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
eeey
who's the men?ik heb em gehaald
met maar 3 fout
![]()
Ben ff wat dingen aan het uitwerken voor het tentamen, daarom ben ik er neitquote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
stelletje dooie mensen hiero.. ikke blij.. is er niemand
beetje vreemdgaan hequote:Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef arjen_d het volgende:
ik ben andere pagina's aant bezoeken omdat het hier zo rustig is
Nah ik had al besloten dat ik dit tentamen volgend jaar maar ga doen, maar ga het toch maar proberen nu, niet geleerd maar misschien opeens een helder momentquote:
Ik zal aan je denken als ik een fijne vrije middag hebquote:Op maandag 23 januari 2006 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah ik had al besloten dat ik dit tentamen volgend jaar maar ga doen, maar ga het toch maar proberen nu, niet geleerd maar misschien opeens een helder moment![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een fijne vrije middag heb![]()
Ik heb alle modules van de periode in 1 keer gehaaldquote:Op maandag 23 januari 2006 12:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Ik kan vanmiddag wéér gaan leren![]()
gelukkig hierna nog maar 2 te gaan![]()
ja had ik dat ook maarquote:Op maandag 23 januari 2006 12:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb alle modules van de periode in 1 keer gehaald![]()
Is een beginquote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja had ik dat ook maar
ik had 50 % gehaald![]()
helpt dat goed?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ja inderdaadveel droppies eten
Tijdelijk.. maar daarnaast is het gewoon lekkerquote:
beetje.. ik vin dat kruidvat zoete hoestdrank altijd lekkerquote:
truequote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tijdelijk.. maar daarnaast is het gewoon lekker
Of een lekker drankje die je zijn weg naar beneden voelt brandenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
beetje.. ik vin dat kruidvat zoete hoestdrank altijd lekker![]()
ik drink dat gewoon bekant ipv een beetje per keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |