c'est mauvais. Vous peut toujours faire l'essai encore une autre heure.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef Imberr het volgende:
Mogguh![]()
![]()
ik heb frans zó gigantisch verprutstzelfs wiskunde ging nog beter en daar sta ik normaal gem. een 4 voor...
Huh?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:29 schreef arjen_d het volgende:
[..]
c'est mauvais. Vous peut toujours faire l'essai encore une autre heure.
babelfish2win
ik heb mn frans ook alleen maar gehaald doordat ik voor de eerste toets van mn examen alle antwoorden al wist hheheheheheh
Welcome back dan maarquote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Zo hè hè, alles bijgelezen geloof ik!
Aan naalden en daarbij ook aan pillen heb k een hekelquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Imberr het volgende:
Reuma is niet tof..Moet je allemaal pillen gaan slikken enzo..
het was 'onbedoeld'quote:Op maandag 23 januari 2006 10:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Huh?![]()
en de antwoorden al weten is gemeen![]()
Ik kan em niet overdoen hoor..quote:Op maandag 23 januari 2006 10:40 schreef arjen_d het volgende:
[..]
het was 'onbedoeld'
ik ging samen met een vriend ff al die teksten doornemen van t proeftentamen en toen zagen we nog allemaal andere teksten... wij alle antwoorden daarvan opgezocht, verkleind en in ons woordenboek gedaan. Werden die teksten gevraagd op t tentamen. Dat is niet gemeen, maar geluk :p
Er was ook weinig keuze qua teksten want ik zat in t tweede jaar van de tweede fase dus ze hadden maar 2 tentamens voor ons waar ze teksten uit konden halen
een 9 ofzo voor die toets gehaald en de volgende toets een 4.4 ofzo.
Trouwens mijn franse zin was iets van; je kan die toets altijd nog een keer doen. oid
Maar nu moet je verder leren Imberr anders bak je er helemaal niks van deze week![]()
ben je zo jong dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik kan em niet overdoen hoor..dat word dus n 4 voor frans op me rapport..
![]()
en dat van die antwoorden is idd mazzel hebben ja..![]()
Aah wat lief!quote:
Ja! *checkt fobo*quote:
ik krijg spontaan een brok in mn keel^^quote:
Ik stond een 3 in het laatste jaar van het vmbo voor Frans.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef arjen_d het volgende:
[..]
ik krijg spontaan een brok in mn keel^^
één 4 op je rapport mag toch :p maar in de derde altoch geen vmbo hè?! no disrespect to vmbo trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |