Same here, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:32 schreef deliberator het volgende:
* deliberator schrikt
damn. engerd zeg
ach zolang de muziek er maar niet onder lijdquote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Same here, om eerlijk te zijn.
Was 'ie 'vroegah' toch een stuk beter te pruimen
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
of toch niet?
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wahahahaha, hij lijkt wel een kruising tussen een wangstah en een serie verkrachter.![]()
Er gingen al langer geruchten omtrent plastische chirurgie en zo te zien zijn dat niet slechts roddelsquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef Murray het volgende:
Wat heeft 'ie met z'n gezicht gedaan/laten doen?
elke gek zijn gebrekquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat ik ruim 10 jaar geleden hélemaal gek op die kerel was![]()
Ja, dat Slash er niet meer bij hoort is een immens gemis: hij en Axl wáren Guns N' Roses.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef Boefjetim het volgende:
Maakt me niet uit hoe die kerel er uit ziet, ik wil gewoon Guns N' Roses weer horen dit jaar...
![]()
...zonder Slash![]()
doe maar mix van beidequote:Op maandag 23 januari 2006 00:01 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ja, dat Slash er niet meer bij hoort is een immens gemis: hij en Axl wáren Guns N' Roses.
Ik vrees dat Axl het succes van eind jaren 80 - begin jaren 90 nooit meer zal kunnen evenaren. Hij had gewoon op het hoogtepunt van de band moeten stoppen.
Ben overigens wel heel benieuwd naar zijn nieuwe sound. Zal het echte (hard)rock zijn? Of toch meer in de sfeer á la November Rain? (ik geef zelf overigens de voorkeur aan de laatste, oftewel de rustige nummers).
Nouja grijs en inhammen is toch niet echt vreemd, die gast is 44 jaar ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[afbeelding]
Even een stuk lichter gemaakt.
Nu is helemáál goed zichtbaar hoe raar zijn uitgroei zit (inhammen zijn zichtbaar), vooral daar bij zijn oor. Lijkt wel of hij grijs is en kort haar heeft, maar dat d.m.v. haarextensions probeert te verbergen. Ranzig baartje ook.
** Marjol3in heeft haar huiswerk goed gedaan **![]()
Nog meer pijltjes erbij en ik trap 'm over naar het plastische chirurgie forumquote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[afbeelding]
Even een stuk lichter gemaakt.
Nu is helemáál goed zichtbaar hoe raar zijn uitgroei zit (inhammen zijn zichtbaar), vooral daar bij zijn oor. Lijkt wel of hij grijs is en kort haar heeft, maar dat d.m.v. haarextensions probeert te verbergen. Ranzig baartje ook.
** Marjol3in heeft haar huiswerk goed gedaan **![]()
Het blijven amerikanen...quote:Op maandag 23 januari 2006 01:35 schreef Boefjetim het volgende:
Wat ik laatst in het interview met Slash en het interview met Axl Rose heb gelexen klonk niet echt alsof ze echte ruzie hebben gehad, ze waren zelfs lovend over elkaar. (althans, zo interpreteer ik het) Het kan natuurlijk anders zijn, ik ben zo'n typische '10 jaar-te-laat-fan'![]()
Barbie geouwehoerquote:Op maandag 23 januari 2006 08:18 schreef PhoenixPerry het volgende:
Wat een dom topic.Kunnen jullie niet gewoon in Showbiz&Sterren over het uiterlijk van beroemde mensen gaan praten?
Dan kan dit topic weg uit muziek en kunnen we in dit Guns n' Roses nieuw album en tournee ... misschien topic gewoon over de muziek van GnR praten, zonder het Barbie geouwehoer erbij.![]()
En Duff & Izzy de main songwriters van GnR? Dat waren toch echt Axl & Izzy hoor.
Ja, kom op zeg. Wat boeit het nou hoe Axl eruit ziet en of hij plastische chirurgie heeft gehad? Wat ik trouwens niet eens denk, hij is gewoon ouder geworden. Inmiddels alweer zowat 44 jaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Barbie geouwehoer![]()
Ben het overigens wel met je eens dat inderdaad Axl en Izzy dé main songwriters waren.
Nee, niet Duff.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:06 schreef MrTorture het volgende:
Als het om songwriting gaat, waren Duff en Izzy toch echt wel Guns N' Roses, dit met het karakteristieke sologeluid van Slash en de karakteristieke stem van Axl maakte GnR. In die zin zal het nooit het oude worden.
hoefnie hoorquote:
Paradise City en Sweet Child o'Mine zijn van hem, lijken me best noemenswaardigquote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef JimBob het volgende:
[..]
Nee, niet Duff.
Zal best wat dingen geschreven hebben, maar niet echt noemenswaardig veel.
Nee hoor, helemaal niet. Hij heeft Paradise City geschreven met Izzy en Axl. En Sweet Child O Mine is begonnen met de lick die Slash aan het begin speelt, daarna zijn Axl en Izzy er een nummer bij gaan schrijven. It's So Easy is wel door Duff geschreven. Duff is tof maar was abosluut niet de main-songwriter binnen GNR.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Paradise City en Sweet Child o'Mine zijn van hem, lijken me best noemenswaardig
In "Low life in the fast lane" (Mick Wall's officiële GnR biografie) is te lezen dat SCOM is geschreven als geintje, Izzy, Duff en Steven speelden tijdens de tours het nummer, een idee van Duff, nog wel eens om warm te spelen. Pas toen Slash er een intro bij schreef, werd besloten het nummer uit te gaan werken.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:20 schreef PhoenixPerry het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Hij heeft Paradise City geschreven met Izzy en Axl. En Sweet Child O Mine is begonnen met de lick die Slash aan het begin speelt, daarna zijn Axl en Izzy er een nummer bij gaan schrijven. It's So Easy is wel door Duff geschreven. Duff is tof maar was abosluut niet de main-songwriter binnen GNR.
Als je vriendin bijna overlijdt omdat ze een speedball (coke en heroine) van je vriend krijgt en daarna gearresteerd wordt omdat hij zijn naalden en shit in jou stortbak verstopt heeft dan denk ik dat het nooit helemaal goed meer komt.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:35 schreef Boefjetim het volgende:
Wat ik laatst in het interview met Slash en het interview met Axl Rose heb gelexen klonk niet echt alsof ze echte ruzie hebben gehad, ze waren zelfs lovend over elkaar. (althans, zo interpreteer ik het) Het kan natuurlijk anders zijn, ik ben zo'n typische '10 jaar-te-laat-fan'![]()
Als dat voor de muziek ook zo geld, kunnen we van Guns ,n Roses dus ook een vlug in mekaar gestampte nu-metal schijf verwachten.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef Boefjetim het volgende:
Hij begint in de verte een beetje op James Hetfield te lijken![]()
Weet niet....schat Axl hoger in dan James, maar we zullen het niet weten tot de nieuwe plaat er is.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Als dat voor de muziek ook zo geld, kunnen we van Guns ,n Roses dus ook een vlug in mekaar gestampte nu-metal schijf verwachten.![]()
Jup, hij lanceerde al eerder Nine Inch Nails van Trent Reznor en was zelf ook behoorlijk geïnteresseerd. Blijkt ook wel uit het feit dat-ie zowel Chris Vrenna als Robin Finck bij de band haalde. Ook Buckethead heeft redelijk wat invloeden in die richting.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Boefjetim het volgende:
Maar wilde Axl in '95 nou de Industrial-kant op met Guns N' Roses?![]()
NiN heeft ook in het voorprogramma gestaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Boefjetim het volgende:
[..]
Weet niet....schat Axl hoger in dan James, maar we zullen het niet weten tot de nieuwe plaat er is.
Maar wilde Axl in '95 nou de Industrial-kant op met Guns N' Roses?![]()
Ja, inderdaad en daarom komt het nooit meer goed tussen Steven en Axl. Juist, Steven.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je vriendin bijna overlijdt omdat ze een speedball (coke en heroine) van je vriend krijgt en daarna gearresteerd wordt omdat hij zijn naalden en shit in jou stortbak verstopt heeft dan denk ik dat het nooit helemaal goed meer komt.
ik weet zeker dat die reunie er gaat komen, waarbij ik dan een rol zie voor Sorum ipv Adler en Izzy ipv Gilby.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:35 schreef Boefjetim het volgende:
Dude, ik geloof Mick Wall en Jeff Boerio eerder dan een paar wazige internet sitejes als het gaat om GnR Factsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef JimBob het volgende:
Paradise City bass idd, maar de tekst niet.
Was eerst iets van.. 'take me down to the paradise city where the girls are fat and have big titties' ofzo, door Slash bedacht.
Duff had een aandeel, meer niet.
Slash speelde de SCOM intro, maar had er eenhekel aan.
Axl was juist degene die het geweldig vond, daarom is het ook opgenomen.
Slash en Duff waren ook juist tegen nrs als Estranged en Nov. Rain, te zacht.
www.gnrinfo.tk en www.gnrontour.com zijn ook goede site's ervoor.
Is dat dezelfde Mick Wall die op Get In The Ring genoemd wordt? Ja, die zou ik ook geloven.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dude, ik geloof Mick Wall en Jeff Boerio eerder dan een paar wazige internet sitejes als het gaat om GnR Facts
Dat verdient een ereplaatsje: ingelijst en alquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef JosD. het volgende:
http://editorial.gettyimages.com/source/search/details_pop.aspx?iid=56812926&cdi=0
Nou maar hopen dat ook naar NL komen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Zon het volgende:
Wooooohooooo! Guns gaat weer touren (festivals)
www.novarock.at (oostenrijk)
Rock in Rio (lissabon):
http://rockinrio-lisboa.sapo.pt/artigo.html?id=644730&lang=en
Waah, ik was vroeger zo vlieft op Axlquote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Dat verdient een ereplaatsje: ingelijst en al![]()
[afbeelding]
![]()
Wie zit er in zijn plaats nu dan? Het niveau wordt er niet beter op volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 17:49 schreef JimBob het volgende:
2 jaar geleden al.
GP?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waah, ik was vroeger zo vlieft op Axl
De tand des tijds...
Overigens begint mijn vermoeden omtrent GP sterker te worden.
Wie of wat is GP?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waah, ik was vroeger zo vlieft op Axl
De tand des tijds...
Overigens begint mijn vermoeden omtrent GP sterker te worden.
Ja ik las het net in je fotoboek, alleen kan ik er niet in reagerenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:31 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
Je moet toch wat? Als eerbetoon aan je jeugdheld?
![]()
Hé? Dat moet een foutje zijn, want bij mij doet 'ie het gewoon:quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja ik las het net in je fotoboek, alleen kan ik er niet in reageren![]()
Bronquote:Het gedoe met zijn plaat en zijn draaideurbeleid met werknemers heeft de reputatie van Axl als rockicoon bepaald geen goed gedaan.
Een vorige comeback in 2002 mislukte bovendien; bij een optreden in Vancouver kwam de band toen níét opdraven, waarop teleurgestelde fans de binnenstad kort en klein sloegen. Zijn status hangt inmiddels ergens tussen die van levende legende en het lachertje van de rock.
Het optreden in Lissabon is zeker niet lachwekkend, maar helemaal overtuigen doet de band ook weer niet. Axl - 44 jaar alweer, ingevlochten haar en een ringbaardje - oogt wat onzeker en mist zijn oude arrogante rockster-uitstraling. Wel rent hij zich de hele avond in het zweet en spaart hij zijn stembanden niet.
Krijsen kan hij nog als de beste, al raakt hij bij de lange zanglijnen van Sweet Child O'Mine buiten adem.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Axl_Rosequote:Inmiddels heeft Guns N Roses met een volledig nieuwe line-up met onder andere drie gitaristen een aantal optredens gegeven, waarop positieve reacties komen.
Op 2 julie 2006 heeft Axl Rose een concert in Nederland gegeven, waar hij samen met Dizzy en Izzy als enigste oude bandleden op het podium stond. Dit optreden was zeer geslaagd, en de reacties waren overweldigend positief.
Wat een gezeik zeg. Eerder een gemiste kans van de recensent omdat hij te stom was om zijn eigen oogkleppen af te doen en te beseffen dat 1992 echt toch alweer 14 jaar voorbij is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:43 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPP
Hoe je het ook draait of keert, bij die geweldige solo van 'November Rain' zié je Slash gewoon staan. Als zijn vervanger een snaar dan nét niet genoeg opdrukt om de juiste toon te halen dan denk je daar meteen aan. Slash mag die solo waarschijnlijk compleet verneuken, hij heeft hem geschreven dus hij mag dat. Zijn vervanger, een soort Jezus-lookalike in een wit kleed, is uiteraard een prima muzikant, net als de andere leden van dit 'nieuwe Guns n' Roses'. Maar het is Slash gewoonweg niet.
Hetzelfde geldt voor bassist Duff McKagan, net als Slash verkast naar Velvet Revolver. In dat tussenstuk in 'Welcome to the Jungle' zie je de boomlange geblondeerde bassist gewoon op je netvlies. En niet op het podium.
Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_225658.html
Ja, want dat "you're a fucking idiot" zei 'ie tegen iemand met een Slash shirtje aan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Per toeval online tegen gekomen, maar wil ik graag met jullie delen:
Een video opname van Guns N' Roses waarin Axl 'Patience' ten gehore bracht:
klik hier
Is dit toevallig een opname van het gegeven concert in Nijmegen?
Ja dat was in Nijmegen, hij noemde iemand een idioot omdat diegene de hele tijd een Slash shirt omhooghield!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Per toeval online tegen gekomen, maar wil ik graag met jullie delen:
Een video opname van Guns N' Roses waarin Axl 'Patience' ten gehore bracht:
klik hier
Is dit toevallig een opname van het gegeven concert in Nijmegen?
Tijdje weggeweest van pc maar pagina open laten staan. Ik had idd beter ff kunnen refreshen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:51 schreef Zon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit bijna 40 minuten tusen!
Aha, ik zag die gast eerder al lopen (of iemand met zo'n shirt iig) dacht nog : dat is nou niet zo slimquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Zon het volgende:
[..]
Ja, want dat "you're a fucking idiot" zei 'ie tegen iemand met een Slash shirtje aan.
Ja zo krijg je dat voor elkaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:25 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Tijdje weggeweest van pc maar pagina open laten staan. Ik had idd beter ff kunnen refreshen!
Geweldig! Dat van die fan dan: da's lef hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Zon het volgende:
[..]
Ja, want dat "you're a fucking idiot" zei 'ie tegen iemand met een Slash shirtje aan.
Met Axl is dat inderdaad vragen om moeilijkheden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, ik zag die gast eerder al lopen (of iemand met zo'n shirt iig) dacht nog : dat is nou niet zo slim.
En dat is natuurlijk ook waar die attention-ho het om te doen was. Pfff, met zijn gelul van "ik vind nou eenmaal dat Slash erbij hoort".....dude, hij is al 10 jaar weg. Get over it.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Met Axl is dat inderdaad vragen om moeilijkheden.
Maar ach, negatieve aandacht is ook aandacht: die fan is in elk geval aangesproken door meneer Rose in eigen persoon![]()
NIN heeft één keer in het voorprogramma gestaan van Guns n Roses en heeft verder niets te danken aan een lancering door GnR.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jup, hij lanceerde al eerder Nine Inch Nails van Trent Reznor en was zelf ook behoorlijk geïnteresseerd. Blijkt ook wel uit het feit dat-ie zowel Chris Vrenna als Robin Finck bij de band haalde. Ook Buckethead heeft redelijk wat invloeden in die richting.
quote:
If so, dan ben jij in ieder geval op de juiste plaats.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:36 schreef Jadaswaar het volgende:
Is dit een meisjes forum ofzo?
Er stonden in totaal in Europa toch zo'n 700.000 mensen op hem te wachten in krap 2 maanden tijd. Lijkt me best veel, zeker voor een artiest die al 15 jaar geen origineel materiaal heeft uitgebracht. Dus je kan maar beter niet denken.....al leek het er sowieso al op dat je dat niet deed.quote:Laten we het eens over zijn zingen hebben.
Laatst een concert gezien van g/r
Ik moet zeggen, deze brother moet een strekkere broek hebben.
Lijkt wel het gejank van een kat.
En dat hij daarna als een ouwe man staat uit te hijgen is dan ook wel logisch.
TBH. G/R had de scene en ze konden doen wat ze wilden, alleen moest hr Roze er van tussen.
Nu is ie een ouwe lul, en staat er eigenlijk niemand meer op te wachten denk ik.
Slap aftreksel van wat je ooit was Axl.
Misschin kun je nog in de verzekeringen.
Stef
Ik wil de echte fan dan ook niet afvallen, maar om eerlijk te zijn vind ik het dan ook niet vreemd dat er zoveel mensen waren, ik bedoel iedereen is benieuwd wat er met de frontman van de jaren 90 aan de hand is, pas als hij weer een aantal jaar mee draait en misschien met iets overtuigends komt zal ik hem ook weer voor vol aan zien, tot nu lijkt het me een kwestie van zakken vullen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:02 schreef OutKast het volgende:
[..]
If so, dan ben jij in ieder geval op de juiste plaats.
[..]
Er stonden in totaal in Europa toch zo'n 700.000 mensen op hem te wachten in krap 2 maanden tijd. Lijkt me best veel, zeker voor een artiest die al 15 jaar geen origineel materiaal heeft uitgebracht. Dus je kan maar beter niet denken.....al leek het er sowieso al op dat je dat niet deed.
En nog een tip, voordat je een concert bezoekt, zorg dat je nuchter bent, en niet zo stoned als een knik eend,. want dan zal alles wel goed in de oren klinken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:02 schreef OutKast het volgende:
[..]
If so, dan ben jij in ieder geval op de juiste plaats.
[..]
Er stonden in totaal in Europa toch zo'n 700.000 mensen op hem te wachten in krap 2 maanden tijd. Lijkt me best veel, zeker voor een artiest die al 15 jaar geen origineel materiaal heeft uitgebracht. Dus je kan maar beter niet denken.....al leek het er sowieso al op dat je dat niet deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |