abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39572253
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Per toeval online tegen gekomen, maar wil ik graag met jullie delen:

Een video opname van Guns N' Roses waarin Axl 'Patience' ten gehore bracht:

klik hier

Is dit toevallig een opname van het gegeven concert in Nijmegen?
Ja, want dat "you're a fucking idiot" zei 'ie tegen iemand met een Slash shirtje aan.
pi_39573509
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:34 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Per toeval online tegen gekomen, maar wil ik graag met jullie delen:

Een video opname van Guns N' Roses waarin Axl 'Patience' ten gehore bracht:

klik hier

Is dit toevallig een opname van het gegeven concert in Nijmegen?
Ja dat was in Nijmegen, hij noemde iemand een idioot omdat diegene de hele tijd een Slash shirt omhooghield!

ps: kut dubbel
pi_39574180
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]
ps: kut dubbel
Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit bijna 40 minuten tusen!
pi_39578417
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:51 schreef Zon het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Zit bijna 40 minuten tusen!
Tijdje weggeweest van pc maar pagina open laten staan. Ik had idd beter ff kunnen refreshen!
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:27:36 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39578478
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Zon het volgende:

[..]

Ja, want dat "you're a fucking idiot" zei 'ie tegen iemand met een Slash shirtje aan.
Aha, ik zag die gast eerder al lopen (of iemand met zo'n shirt iig) dacht nog : dat is nou niet zo slim .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39579303
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:25 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Tijdje weggeweest van pc maar pagina open laten staan. Ik had idd beter ff kunnen refreshen!
Ja zo krijg je dat voor elkaar.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:29:28 #107
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_39618212
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Zon het volgende:

[..]

Geweldig! Dat van die fan dan: da's lef hebben
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:30:26 #108
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_39618239
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aha, ik zag die gast eerder al lopen (of iemand met zo'n shirt iig) dacht nog : dat is nou niet zo slim .
Met Axl is dat inderdaad vragen om moeilijkheden.
Maar ach, negatieve aandacht is ook aandacht: die fan is in elk geval aangesproken door meneer Rose in eigen persoon
pi_39619853
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Met Axl is dat inderdaad vragen om moeilijkheden.
Maar ach, negatieve aandacht is ook aandacht: die fan is in elk geval aangesproken door meneer Rose in eigen persoon
En dat is natuurlijk ook waar die attention-ho het om te doen was. Pfff, met zijn gelul van "ik vind nou eenmaal dat Slash erbij hoort".....dude, hij is al 10 jaar weg. Get over it.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 06:37:10 #110
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_40408684
Video Break Down (compilatie, gemaakt door een fan.) klik hier ... een nog jonge Axl ...

Opnames van het concert in Nijmegen dit jaar: klik hier
pi_40728597
Is dit een meisjes forum ofzo?
Laten we het eens over zijn zingen hebben.
Laatst een concert gezien van g/r
Ik moet zeggen, deze brother moet een strekkere broek hebben.
Lijkt wel het gejank van een kat.
En dat hij daarna als een ouwe man staat uit te hijgen is dan ook wel logisch.
TBH. G/R had de scene en ze konden doen wat ze wilden, alleen moest hr Roze er van tussen.
Nu is ie een ouwe lul, en staat er eigenlijk niemand meer op te wachten denk ik.
Slap aftreksel van wat je ooit was Axl.
Misschin kun je nog in de verzekeringen.

Stef
Hence to fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting.
pi_40728806
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Jup, hij lanceerde al eerder Nine Inch Nails van Trent Reznor en was zelf ook behoorlijk geïnteresseerd. Blijkt ook wel uit het feit dat-ie zowel Chris Vrenna als Robin Finck bij de band haalde. Ook Buckethead heeft redelijk wat invloeden in die richting.
NIN heeft één keer in het voorprogramma gestaan van Guns n Roses en heeft verder niets te danken aan een lancering door GnR.

Robin Finck was zo high en heeft een miljoenentransfer gekregen om bij GnR te spelen en nieuwe songs te maken. Nieuwe nummers van GnR hebben ook niets met industrial te maken IMHO.
pi_40737420
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:36 schreef Jadaswaar het volgende:

Stef

Natuurlijk is het uit elkaar gaan van GnR alleen Axl zijn schuld, en gelukkig gedroeg de rest zich ook niet als losgeslagen idioten.
En misschien had je naar Nijmegen moeten gaan om met je eigen ogen te bekijken dat hij wellicht wel beter zong dan in hun gloriedagen.
pi_40758882
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:36 schreef Jadaswaar het volgende:
If so, dan ben jij in ieder geval op de juiste plaats.
quote:
Laten we het eens over zijn zingen hebben.
Laatst een concert gezien van g/r
Ik moet zeggen, deze brother moet een strekkere broek hebben.
Lijkt wel het gejank van een kat.
En dat hij daarna als een ouwe man staat uit te hijgen is dan ook wel logisch.
TBH. G/R had de scene en ze konden doen wat ze wilden, alleen moest hr Roze er van tussen.
Nu is ie een ouwe lul, en staat er eigenlijk niemand meer op te wachten denk ik.
Slap aftreksel van wat je ooit was Axl.
Misschin kun je nog in de verzekeringen.

Stef
Er stonden in totaal in Europa toch zo'n 700.000 mensen op hem te wachten in krap 2 maanden tijd. Lijkt me best veel, zeker voor een artiest die al 15 jaar geen origineel materiaal heeft uitgebracht. Dus je kan maar beter niet denken.....al leek het er sowieso al op dat je dat niet deed.
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:33:46 #115
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_40759959
....ja...das waar....

pi_41236592
Ome Axl gaat een award presenteren a.s. donderdag bij de VMA's. Joepie de poepie, misschien heeft hij wel meer nieuwtjes.

bron: http://www.heretodaygonetohell.com
pi_41264374
Is dat nieuwe album nu al uit?
pi_41683080
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:02 schreef OutKast het volgende:

[..]

[..]

Er stonden in totaal in Europa toch zo'n 700.000 mensen op hem te wachten in krap 2 maanden tijd. Lijkt me best veel, zeker voor een artiest die al 15 jaar geen origineel materiaal heeft uitgebracht. Dus je kan maar beter niet denken.....al leek het er sowieso al op dat je dat niet deed.
Ik wil de echte fan dan ook niet afvallen, maar om eerlijk te zijn vind ik het dan ook niet vreemd dat er zoveel mensen waren, ik bedoel iedereen is benieuwd wat er met de frontman van de jaren 90 aan de hand is, pas als hij weer een aantal jaar mee draait en misschien met iets overtuigends komt zal ik hem ook weer voor vol aan zien, tot nu lijkt het me een kwestie van zakken vullen.
En wat ik bedoel met "meisjes forum" het gegiechel deed me eigenlijk een beetje pijn aan de oren.
Deze heer is weg gegaan op het moment dat hij de wereld in de zak had, ik ben alleen niet zo overtuigd van zijn terug keer.
Hence to fight and conquer in all your battles is not supreme excellence; supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting.
pi_41683880
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:02 schreef OutKast het volgende:

[..]

[..]

En nog een tip, voordat je een concert bezoekt, zorg dat je nuchter bent, en niet zo stoned als een knik eend,. want dan zal alles wel goed in de oren klinken.
Maar wat jou tevreden maakt lijkt me! ik vond het een erg zielig concert van iemand die zijn bar rekening niet meer kan betalen.
pi_41684216
En toch gaat die reunie er komen... let maar op.
pi_41687815
Dat is cool, en eerlijk gezegd was ik ook een gigantische g/r fan.
Ook ik was verast toen Axl weer op kwam dagen.
Alleen ben ik niet echt onder de indruk op dit moment.
Maar natuurlijk kijk ik ook er naar uit wat eventueel gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')