NiN heeft ook in het voorprogramma gestaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef Boefjetim het volgende:
[..]
Weet niet....schat Axl hoger in dan James, maar we zullen het niet weten tot de nieuwe plaat er is.
Maar wilde Axl in '95 nou de Industrial-kant op met Guns N' Roses?![]()
Ja, inderdaad en daarom komt het nooit meer goed tussen Steven en Axl. Juist, Steven.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je vriendin bijna overlijdt omdat ze een speedball (coke en heroine) van je vriend krijgt en daarna gearresteerd wordt omdat hij zijn naalden en shit in jou stortbak verstopt heeft dan denk ik dat het nooit helemaal goed meer komt.
ik weet zeker dat die reunie er gaat komen, waarbij ik dan een rol zie voor Sorum ipv Adler en Izzy ipv Gilby.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:35 schreef Boefjetim het volgende:
Wat ik laatst in het interview met Slash en het interview met Axl Rose heb gelexen klonk niet echt alsof ze echte ruzie hebben gehad, ze waren zelfs lovend over elkaar. (althans, zo interpreteer ik het) Het kan natuurlijk anders zijn, ik ben zo'n typische '10 jaar-te-laat-fan'![]()
Dude, ik geloof Mick Wall en Jeff Boerio eerder dan een paar wazige internet sitejes als het gaat om GnR Factsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef JimBob het volgende:
Paradise City bass idd, maar de tekst niet.
Was eerst iets van.. 'take me down to the paradise city where the girls are fat and have big titties' ofzo, door Slash bedacht.
Duff had een aandeel, meer niet.
Slash speelde de SCOM intro, maar had er eenhekel aan.
Axl was juist degene die het geweldig vond, daarom is het ook opgenomen.
Slash en Duff waren ook juist tegen nrs als Estranged en Nov. Rain, te zacht.
www.gnrinfo.tk en www.gnrontour.com zijn ook goede site's ervoor.
Is dat dezelfde Mick Wall die op Get In The Ring genoemd wordt? Ja, die zou ik ook geloven.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dude, ik geloof Mick Wall en Jeff Boerio eerder dan een paar wazige internet sitejes als het gaat om GnR Facts
Dat verdient een ereplaatsje: ingelijst en alquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef JosD. het volgende:
http://editorial.gettyimages.com/source/search/details_pop.aspx?iid=56812926&cdi=0
Nou maar hopen dat ook naar NL komen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Zon het volgende:
Wooooohooooo! Guns gaat weer touren (festivals)
www.novarock.at (oostenrijk)
Rock in Rio (lissabon):
http://rockinrio-lisboa.sapo.pt/artigo.html?id=644730&lang=en
Waah, ik was vroeger zo vlieft op Axlquote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Dat verdient een ereplaatsje: ingelijst en al![]()
[afbeelding]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |