Het zal vast niet lang meer durenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef peaceman het volgende:
Geinig dat de Topictitel al 4 jaar lang stand houdt![]()
En ja, dit jaar gaat het echt gebeuren natuurlijk
![]()
Denk dat Rock in Rio eind mei geloofwaardiger is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Zou het dan eindelijkZou vet zijn als ze op Lowlands kwamen, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat Album er voorlopig nog niet komt
In 2002 waren ze wel op pukkelpop maar toen had ik al Lowlandskaart gekocht. Balenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Zou het dan eindelijkZou vet zijn als ze op Lowlands kwamen, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat Album er voorlopig nog niet komt
Heb je al gekeken op www.large.nl, stonden een jaar terug wel veel dingen van GnR..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou tof zijn!
Ben momenteel op zoek naar coole shirts / hoodies van GnR? Iemand een goede NL site? Of anders buitenlandse?
Is alleen jammer dat de originele bezetting er niet staat. Alleen Axl.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op www.large.nl, stonden een jaar terug wel veel dingen van GnR..
Als ze in nederland op gaan treden, en de prijs een beetje fatsoenlijk is (niet zo als the eagles 90 euro), ga ik er zeker heen.. hopelijk op lowlands dus
.. Zie het eerlijk gezegd niet echt komen, maar ok ik hoop het wel natuurlijk..
Dat zou idd geweldig zijn, maar ik denk niet dat het gebeurt.....lijkt me erg sterk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien komtie (tijdelijk) terug....zou geweldig zijn!
Niet voordat deze Guns versie succesvol is gebleken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien komtie (tijdelijk) terug....zou geweldig zijn!
En die platenbaas na een luisterbeurt dan zeggen: "Da's niks, begin maar overnieuw!"quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef SpaceSpiff het volgende:
http://www.stubru.be/node/54613
"Is het nu dan eindelijk echt waar? Volgens een Amerikaanse site hebben Guns 'n' Roses een afgewerkte kopie van 'Chinese Democracy' aan hun platenfirma bezorgd.
Axl Rose werkt ondertussen 14 jaar aan die plaat. De productiekosten zijn opgelopen tot ruim 8 miljoen euro.
En jij bent in volle overtuiging dat deze foto niet bewerkt isquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef SpaceSpiff het volgende:
Wat een foto... Lijk wel een kruising tussen Ali G. en een houthakker...
Na zoveel jaar is de verwachting zou opgevoerd dat het dan ook zeker tegen zal vallen (net als die slechte starwars prequels).quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef DSGamer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de liedjes tot nu toe nog niet echt geweldig vind, mischien nog een luisterpoging wagen, maar tot dusver valt het me eigenlijk vies tegen
bronquote:The leaked tracks are:
'Better'
'The Blues'
'Chinese Democracy'
'Madagascar'
'IRS'
'There Was A Time'
'Rhiad And The Bedouins'
'If The World'
'[Untitled]'
Aan al het wachten komt eindelijk een eindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mjah, GnR heeft een hoop geweldige muziek gemaakt, maar aan alle goeie dingen komt een eind.
Conform Rolling Stone volgt er volgend jaar een tour.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wel mooie titels, gaan ze nog op tournee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |