En jij bent in volle overtuiging dat deze foto niet bewerkt isquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef SpaceSpiff het volgende:
Wat een foto... Lijk wel een kruising tussen Ali G. en een houthakker...
Na zoveel jaar is de verwachting zou opgevoerd dat het dan ook zeker tegen zal vallen (net als die slechte starwars prequels).quote:Op zondag 22 juni 2008 14:14 schreef DSGamer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de liedjes tot nu toe nog niet echt geweldig vind, mischien nog een luisterpoging wagen, maar tot dusver valt het me eigenlijk vies tegen
bronquote:The leaked tracks are:
'Better'
'The Blues'
'Chinese Democracy'
'Madagascar'
'IRS'
'There Was A Time'
'Rhiad And The Bedouins'
'If The World'
'[Untitled]'
Aan al het wachten komt eindelijk een eindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mjah, GnR heeft een hoop geweldige muziek gemaakt, maar aan alle goeie dingen komt een eind.
Conform Rolling Stone volgt er volgend jaar een tour.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wel mooie titels, gaan ze nog op tournee?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:32 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wanneer komt de single in Ned uit.
Gewoon ff mergen die topics.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Jossie, weleens van editen gehoord![]()
Is het niet handig ff 2 topic dicht te gooien want momenteel zijn er 3 actieve G 'n R topics, die allemaal over tour en/of CD gaan
Goed idee ja...quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gewoon ff mergen die topics.Guns 'n Roses
Nee ik sla Metallica over. Het was sowieso niet gelukt, ik bleef maar naar het einde van de wachtrij gekieperd worden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed idee ja...
Ik zal ff een modje vragen
PS: heb je nog kaartjes voor Metallica kunnen bemachtigen?
Ik heb er uiteindelijk 6 (quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee ik sla Metallica over. Het was sowieso niet gelukt, ik bleef maar naar het einde van de wachtrij gekieperd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |