quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef kokos het volgende:
Waar koop ik die dope kicks, toffe patta's, gruwlijke shoe's, masterlijk schoeisel, dikke batas, verse shoeba's en natuurlijk de vette stompers.
Post hier je meest dope kicks.
(het gaat hier om sneakers)
je kunt ze daar vandaag gewoon bestellen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand misschien waar ze deze nog meer verkopen? Internet of misschien wel winkels in nederland wat ik betwijfel.
http://www.pickyourshoes.(...)on3_wht_blk_crim.htm
Jah ik vind patta's ondanks ik ze wel spaar etc ook echt een kut naam maar goed he dat is er zo bij ingeslopen geloof ik.. Ik persoonlijk vind Sneakers een betere benaming/quote:Op maandag 23 januari 2006 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Vette patta's?
Effe voor de duidelijkheid, het gaat hier om schoenen?
Eensch. Veeeeel beter.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah ik vind patta's ondanks ik ze wel spaar etc ook echt een kut naam maar goed he dat is er zo bij ingeslopen geloof ik.. Ik persoonlijk vind Sneakers een betere benaming/
Ja klopt maar die reclame was ook gewoon erg erg goedquote:Op maandag 23 januari 2006 11:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eensch. Veeeeel beter.![]()
Alhoewel ik het wel leuk vond passen in de Douwe Egberts reclame met die oma's
Verder een absoluut K.U.T. woord.
*laatste, om er geen SC van te maken*quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja klopt maar die reclame was ook gewoon erg erg goed
nee nog niet doe eens mailenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
*laatste, om er geen SC van te maken*
Heb je die nieuwe ook gezien? Van die kerel die met zijn smoel onder de Senseo hangt, omdat de hele vaat vies op het aanrecht staat.(Nieuw, nieuw, al weer een tijdje op het net, maar toch...)
Ja dat weet ik alleen zijn de verzendkosten en de prijzen bij PYS echt inmens hoog. Dus ik vroeg me af of iemand een site weet waar ze goedkoper zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
je kunt ze daar vandaag gewoon bestellen hoor
Ik heb ze niet gezien hier in NL.. Meschien dat je in Berlijn of londen wel kans maakt..
Moeilijk denk ik... zowieso worden er hoge prijzen gevraagt op Internet... Ik zou eens op ebay zoeken als ik jou was daar maak je meer kans op een koopjequote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja dat weet ik alleen zijn de verzendkosten en de prijzen bij PYS echt inmens hoog. Dus ik vroeg me af of iemand een site weet waar ze goedkoper zijn.
Klopt daar heb je gelijk in... Dus goed zoeken naar de kenmerken en vragen of die foto's wil maken die duidelijk zijn.. Of mensen nemen die gewoon heel erg goede feedback hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:07 schreef earthquake het volgende:
Tja gelukkig staat eBay niet vol met fakes...Je moet echt wel iets van sneakers weten voordat je ze via eBay koopt... Anders krijg je echt snel fakes en die HAAT ik!
![]()
Adamquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zag een paar leuke pradaatjes op www.shoesempire.com maar is dat een beetje te vertrouwen, niemand ervaring met deze toko?
zo vet model zeg, zeker nieuw?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik zag een paar leuke pradaatjes op www.shoesempire.com maar is dat een beetje te vertrouwen, niemand ervaring met deze toko?
aloha!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:10 schreef fretclick het volgende:
omdat ik toendertijd niet genoeg geld had hehe.. en nu zijn ze er niet meer naar mijn weten
ze bestaan al sinds 2004 dhl american expres, diners club..quote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
44,5 (10,5)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef floydvisser het volgende:
[..]
aloha!
fretclicks... welke schoenmaat draag je?
zijn nog niet overal op nl..
groetjes...
![]()
Dat is toch bij outlawz in delft?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:09 schreef floydvisser het volgende:
ze vallen klein heb ze hier nieuw liggen voor je maar 's maatje 11
check hier morgen wel ff
![]()
Klik hier voor een lijst met online winkelsquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
airjordan.nl
caliroots.se
instyleshoes.com
justsoles.com
kickz.com
pickyourshoes.com
sneakershop.net
sneakersnstuff.com
solebox.de
Wie weet er nog meer van dit soort online winkels?
Voor dit topic.
jep...net weer aant werk hiero..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch bij outlawz in delft?
Wat voor sb's hebben jullie nog in maat 11 dan? Ik zoek die nike dunk stussy. Roze met bruin.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:32 schreef floydvisser het volgende:
[..]
jep...net weer aant werk hiero..
koffie jointje...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor sb's hebben jullie nog in maat 11 dan? Ik zoek die nike dunk stussy. Roze met bruin.
Hehe die zoek ik ook nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor sb's hebben jullie nog in maat 11 dan? Ik zoek die nike dunk stussy. Roze met bruin.
Ola...!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Marty26 het volgende:
Floyd wat hebben jullie nog aan Airmaxen staan of doen jullie alleen SB;s? en dunks?
Heb je toevallig nog Stussy's in 9?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:48 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Ola...!
o ehmmm alleen sb's sorry..
oeps terug naar de kroeg maar..
gr...![]()
denk het niet maar je weet maar nooit stuur ze een mailtje..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef fretclick het volgende:
het ligt er natuurlijk aan waar je ze voor gaat gebruiken. ga je er intensief mee skaten, dan zijn ze waarschijnlijk zo versleten. doe je het rustig aan en trek je ze alleen aan naar school ofzo dan zal het inderdaad wel meevallen.
maar Floyd, denk je dat ze bij die site nog een maatje 10,5 hebben? en weet jij (of iemand anders natuurlijk) nog een adresje voor Nike 'Zoo York' Blazers? Zelfde maat.. die blauw/grijs/witte
nee alleen grotere maten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef earthquake het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog Stussy's in 9?![]()
dit is een blazer mid, geen sb misschien hebben ze em bij concrete in den haagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef fretclick het volgende:
nog een adresje voor Nike 'Zoo York' Blazers? Zelfde maat.. die blauw/grijs/witte
Jammer! Weet je al wanneer de Todd / Send Help binnen komt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef floydvisser het volgende:
[..]
denk het niet maar je weet maar nooit stuur ze een mailtje..![]()
hebbie al een paartje andere fc's?
[..]
nee alleen grotere maten...
kweenie heb ff niet opgelet, zal s ff kijken wanneer..quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef earthquake het volgende:
[..]
Jammer! Weet je al wanneer de Todd / Send Help binnen komt?
Coolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kicks. Jordan 0'sJordan droeg deze toen hij nog bij north carolina speelde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nice ones!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef truSteh het volgende:
Mijn nieuwe patta's (kutwoord)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo exclusief zijn ze niet maar et zijn wel me eerste Nikes
Nee, google had ik ook al geprobeerd, kan 'm echt niet vinden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef floydvisser het volgende:
is moeilijk vinden als ik niet precies het model zie ofzo, deze foto heb ik wel terug gevonden..
maar ja die had jij al..
google (met plaatjes) nike purple ..
http://images.google.nl/images?q=nike+purple&svnum=10&hl=nl&lr=&start=60&sa=N
sttat ie daar ergens tussen?
Als je volgens mij je spijkerbroek goed achter je flap doet dan gaat je spijkerbroek er de hele dag niet meer overheen. Ik zelf vind dat niet zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef truSteh het volgende:
Hoe krijg je dat eigenlijk voor mekaar wat je veel ziet, zo die flap voor de broek en een strikje in de vetersGewoon de veters door dat dingetje wat op de flap zit halen ofzo
Vind et er wel grappig uitzien
Ik ben een dame, dus dat scheeltquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Stansfield het volgende:
Misschien die lage blazer. Die liggen nu bij frontrunner. Zijn volgens mij dames schoenen maar wel een gruwlijk model voor in de zomer.
Had niet zo goed gekeken, was al laat he maar ja dan komt het dus goed uit. Zijn er in wit en zwart geloof ik. Leuke zomerschoentjes.quote:
Nice shoesquote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Schubbekut het volgende:
[afbeelding]
Ze kosten 105 euro en dan moet nog de bezorgkosten vanuit duitsland..![]()
Tering zijn die echt?? die zijn behoorlijk wat geld waard. Netjes hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef floydvisser het volgende:
had deze vandaag weer eens aan denk post ff een foto..
[afbeelding]
foto had wel wat beter gekunt..![]()
zijn echt maar met een kleine schoonheids fout, vlekkie op m'n tenen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tering zijn die echt?? die zijn behoorlijk wat geld waard. Netjes hoor.
Ook al besta je wel lang. De kans is volgens mij heel erg groot dat je met al die paraplu's en regenjassen en stropdassen blijft zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:41 schreef floydvisser het volgende:
ik vond het ook al onzin..![]()
bestaan nog niet zo lang hier kannie zoveel risico nemen..
Zieke shoes trouwens!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef earthquake het volgende:
Januari is echt een k*t maand... Totaal niks boeiends uit
heb deze maand totaal niets gedaan qua uitzoeken, ff rustig aan gedaan..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef Stansfield het volgende:
Wat komt er in februari uit dan?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb deze maand totaal niets gedaan qua uitzoeken, ff rustig aan gedaan..
als het goed is komen er wel wat leuke schoenen..
zal van de week ff een lijstje maken en fotootjes zoeken.
![]()
Dank je voor het quoten van mijn post op NSBquote:Op maandag 23 januari 2006 22:53 schreef earthquake het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten via die gasten... Hier een reply van een ander forum:
"If the site you're talking about is Boardlords.nl I'll have to dissapoint you, they can't get most the stuff they got on the website. It's a small store with almost no stock so they'll have to order straight from Nike and they think they still can get the older models. Ordered a pair of Tweeds there but no luck. Nice guys, but they don't know a lot about Nike's way of working."
Februari release als ik me niet vergis, Japan en Australie hebben ze al.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
kweenie heb ff niet opgelet, zal s ff kijken wanneer..
![]()
vergeten... doe'k morgen wel...cheers
wat is berrent?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef thaWarhead het volgende:
Shirt is vanaf Februari verkrijgbaar Berrent.
Eire's staan waarschijnlijk voor maart en de Andy Jenkins (die echt te dik zijn) hebben nog gee vaag idee van een releasedate.
Heb je foto? ik heb hawai SB'squote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef earthquake het volgende:
In Japan is de Hawaii dunk ook al uit... Waarom komt het daar allemaal zo snel?
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef fretclick het volgende:
die is ook stoer. die is toch ontworpen door een kiddo die terminaal is? tijdens dat doernbercher ofzo? je hebt ook nog een andere Zoom FC. Met roze.. die is ook sick
strak..punt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
Om eerlijk te zijn zou ik dat verhaal niet weten.quote:
Tnx dat is wel interresant zeg. Hmmz die gaan dus ook maar weer in de doos dat is dus weer een mooi collecters paar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:24 schreef fretclick het volgende:
kijk hier eens marty
http://www.rareairshoes.c(...)rity_Series_Leah.htm
wel he vond ik ook wel maar ja allemaal costums zal wel weer moeilijk aan te komen zijnquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:15 schreef fretclick het volgende:
zijn allemaal digitaal gemaakt.. dus dan zit er niks anders op dan uitprinten en op je huidige sneakers te plakken
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef fretclick het volgende:
binnenkort (lees: binnen 2 weken) gaat head-phones weer online. er komen dan wat items over sneakers, cd's, columns en aanverwante. en dat wordt dan dagelijks vernieuwd + een track van de week + aanraders van de week
houd het in de gaten zou ik zeggen, er komen om te beginnen een aantal leuke interviews online
ben benieuwdquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef fretclick het volgende:
ja, shit is dik! mooie lay-out, verse items, leuke crew.. maar back 2 sneakers
ik heb gister een paar rucanors besteld haha, ik zal zo een foto posten
Die zien er goed uit. Heb ze zelf namelijk ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef NiekieW. het volgende:
heb vanmiddag deze gehaald
[afbeelding]
mag ik vragen waar je die gekocht heb ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef NiekieW. het volgende:
heb vanmiddag deze gehaald
[afbeelding]
Ik zou rodolfo's eens proberen. Die hebben toch wel de meest uitgebreide vans collectie in nederland. Of anders naar Vans zelf bellen. Hun kantoor zit op de maanlander in Amersfoort. Kan ff zo snel geen telefoonnr vinden maar dat mag je zelf maar ff zoeken dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:29 schreef JanNL het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die gekocht heb ?
ik zoek zelf namelijk deze (de rechter).. en die zijn hetzelfde type
[afbeelding]
er zijn inderdaad een aantal leyp-costum's die ik erg graag in mijn bezit zou willen hebben!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Marty26 het volgende:
Ik draag het nooit het is collectors item
Leijp Is gewoon een must in de collectie...
Britain in eindhoven heb ik deze gehaald, maar ik zocht eigenlijk ook diegene op dat plaatje van jou, maar die kon ik nergens vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:29 schreef JanNL het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die gekocht heb ?
ik zoek zelf namelijk deze (de rechter).. en die zijn hetzelfde type
[afbeelding]
Ben die kleurencombo's niet tegengekomen. Maar heb wel wat soortgelijke adidas bij subzero zien liggen. Ik weet alleen niet of het de zx800 is. Ben niet zo thuis in de adidas modellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:30 schreef Modus het volgende:
Heeft iemand de onlangs geretro-de Adidas ZX800 al ergens in een NL shop gespot?
[[url=http://www.finishline.com/store/images/products/lg451868gry.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.finishline.com/store/images/products/lg451870tur.jpg]afbeelding][/url]
DAMN!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Schum1 het volgende:
Ik vind deze toch ook wel erg tof:
[afbeelding]
Converse Jack Purcell trainers
Iemand een idee waar ik die vandaan ga halen?
Damn lelijk ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef Setambre het volgende:
[..]
DAMN!![]()
Mocht je weten waar je kan halen laat het mij dan ook even weten!![]()
In ieder geval dus ASOS: http://www.asos.com/Converse-Jp-Ox/Prod/pgeproduct.aspx?iid=69767&cid=1588quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef Setambre het volgende:
[..]
DAMN!![]()
Mocht je weten waar je kan halen laat het mij dan ook even weten!![]()
Waar heb je die gekocht. En heb je er een foto van??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef FokLex het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Gerd Muller Adidasjes gehaald(wit/grijs suede). Wel even wennen die metalen knopjes aan de onderkant.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto'squote:Op woensdag 8 februari 2006 01:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht. En heb je er een foto van??
OMG die wil ikquote:
Heb je enig idee waar je die kan halen?quote:
Denk niet dat die Kermit in Nederland te koop zal zijn... Maar idd even wachten nog... De release is begin maart!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar je die kan halen?
M'n vriendin MOET die dingen hebben, ze flipt helemaal door hier
En wat is een goede webshop om sneakers uit de US te bestellen t.z.t?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef earthquake het volgende:
[..]
Denk niet dat die Kermit in Nederland te koop zal zijn... Maar idd even wachten nog... De release is begin maart!
Btw... Eindelijk heb ik Tiffany dunks!![]()
![]()
![]()
Zwart/wit/groen vind ik ze 'aantrekklijker'quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef FokLex het volgende:
[..]
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht bij Players in Utrecht in de aanbieding voor 55 euro, terwijl ik juist die dag had besloten dat ik er wel 109 voor wilde betalen![]()
Bestel nooit sneakers uit de US... Dus geen idee... Die Kermit komt vast wel ergens in maart op eBay maar verwacht dan wel hoge prijzen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat is een goede webshop om sneakers uit de US te bestellen t.z.t?
95gallery.comquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat is een goede webshop om sneakers uit de US te bestellen t.z.t?
vetquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
De Doggy Biscuitz lijn van Snoop Dogg (Pony)![]()
Ze zijn wel vet moet ik je meegeven, maar of het nou echt sneakers zijn betwijfel ikquote:
Hey schatje meschien moeten we eens een compleet list maken van alle goeie sites om in de gaten te houden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
95gallery.com
airjordan.nl
caliroots.se
eightsandnines.com
extralaces.com
instyleshoes.com
jkickz.com
justsoles.com
kickback-berlin.de
kicks-r-us.com
kickz.com
kickzstore.com
krazykickz.com
main-source.co.uk
kix-files.com
nortberlin.com
originalsfootwear.com
pickyourshoes.com
rareairshoes.com
shoe-planet.com
sneakershop.net
sneakersnstuff.com
solebox.de
solestop.com
trainerstation.com
vintagekicks.com
![]()
Goed idee. Dan kunnen we er een mooie openingspost van maken voor het volgend deel. En dan gewoon met sneakers i.p.v. patta's in de topictitel. Spreekt wellicht veel meer mensen aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey schatje meschien moeten we eens een compleet list maken van alle goeie sites om in de gaten te houden?
Weet iemand trouwens of de Doggy Biscuitz lijn bij Britain te verkrijgen is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
heb het berichtje even ge-edit en fototjes erbij gedaan. Dat vind ik echt de mooiste uit de hele adicolor series.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
en welke zijn dat?
En wie is wij? En welke adidas schoenen precies?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef Providentia het volgende:
Die Adidas schoenen gaan wij verkopen...
De Adicolor lijn, die je hierboven ziet staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En wie is wij? En welke adidas schoenen precies?
Is dat in bataviastad of gewoon in het centrum? En ook die zwart met roze en zwart witte met die ingekleurde logo's??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Providentia het volgende:
[..]
De Adicolor lijn, die je hierboven ziet staan.
Wie is wij? Adidas Store Lelystad
Batavia.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat in bataviastad of gewoon in het centrum? En ook die zwart met roze en zwart witte met die ingekleurde logo's??
Volgens mij komen ze in Maart uit. Weet je zeker dat je ze dan aan het einde van de zomer hebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef Providentia het volgende:
[..]
Batavia.
En als het goed is krijgen wij de hele lijn. Maar dat zou pas een half jaar later zijn dan dat ze uitkomen.
nee, ligt eraan hoe goed ze verkopen. Al onze collecties zijn MINIMAAL een half jaar oud.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze in Maart uit. Weet je zeker dat je ze dan aan het einde van de zomer hebt?
Dus jullie krijgen wat overblijft van de adidas stores in Nederland??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Providentia het volgende:
[..]
nee, ligt eraan hoe goed ze verkopen. Al onze collecties zijn MINIMAAL een half jaar oud.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus jullie krijgen wat overblijft van de adidas stores in Nederland??
Niet van de Adidas stores.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus jullie krijgen wat overblijft van de adidas stores in Nederland??
Naar wat ik begrepen heb wordt de meest exclusieve uit die adicolor serie niet in nederland verkocht. Dus ik ben bang dat ik naar Antwerpen moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef Providentia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen de medewerkers kunnen alles bestellen voor zichzelf![]()
Maar daar gaan ze volgens mij niet die adicolor verkopen. Alleen de meest gangbare maar die wil ik nou juist niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Providentia het volgende:
[..]
Niet van de Adidas stores.
Van de winkels waar ze het gaan verkopen.
Footlocker, Perry etc etc.
Alle adidas-stores zijn Oulets, behalve de personeelsshop.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze volgens mij niet die adicolor verkopen. Alleen de meest gangbare maar die wil ik nou juist niet.
Main Source UK heeft een UK9.5 staan, dat is een 44,5.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef fretclick het volgende:
hebben jullie toevallig nog de nike air zoom fc fret click staan in maat 44,5 @ boardloard
Ik heb ook schoenen van die lijn. En wel dezequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel waren ze bij Britain?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:55 schreef ikJur het volgende:
[..]
Ik heb ook schoenen van die lijn. En wel deze
[afbeelding]
Ik wou eerst nike sb's halen maar toen ik deze bij de Britain zag was ik meteen verliefd![]()
Ik heb trouwens niks met snoop dogg en hiphop is ook niet helemaal mijn ding (beetje wel). maar toch
t is heel simpel hoor (als je een credit card heb teminste)quote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef fretclick het volgende:
ik moet dat ebayen ook maar eens onder de knie krijgen
Hoeft niet per se, ik koop al jaren dingen op internet zonder een creditcard. Internet bankieren en Paypal zijn meestal de enige dingen die je nodig hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
t is heel simpel hoor (als je een credit card heb teminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |