Denk niet dat die Kermit in Nederland te koop zal zijn... Maar idd even wachten nog... De release is begin maart!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar je die kan halen?
M'n vriendin MOET die dingen hebben, ze flipt helemaal door hier
En wat is een goede webshop om sneakers uit de US te bestellen t.z.t?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef earthquake het volgende:
[..]
Denk niet dat die Kermit in Nederland te koop zal zijn... Maar idd even wachten nog... De release is begin maart!
Btw... Eindelijk heb ik Tiffany dunks!![]()
![]()
![]()
Zwart/wit/groen vind ik ze 'aantrekklijker'quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef FokLex het volgende:
[..]
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht bij Players in Utrecht in de aanbieding voor 55 euro, terwijl ik juist die dag had besloten dat ik er wel 109 voor wilde betalen![]()
Bestel nooit sneakers uit de US... Dus geen idee... Die Kermit komt vast wel ergens in maart op eBay maar verwacht dan wel hoge prijzen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat is een goede webshop om sneakers uit de US te bestellen t.z.t?
95gallery.comquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat is een goede webshop om sneakers uit de US te bestellen t.z.t?
vetquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
De Doggy Biscuitz lijn van Snoop Dogg (Pony)![]()
Ze zijn wel vet moet ik je meegeven, maar of het nou echt sneakers zijn betwijfel ikquote:
Hey schatje meschien moeten we eens een compleet list maken van alle goeie sites om in de gaten te houden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
95gallery.com
airjordan.nl
caliroots.se
eightsandnines.com
extralaces.com
instyleshoes.com
jkickz.com
justsoles.com
kickback-berlin.de
kicks-r-us.com
kickz.com
kickzstore.com
krazykickz.com
main-source.co.uk
kix-files.com
nortberlin.com
originalsfootwear.com
pickyourshoes.com
rareairshoes.com
shoe-planet.com
sneakershop.net
sneakersnstuff.com
solebox.de
solestop.com
trainerstation.com
vintagekicks.com
![]()
Goed idee. Dan kunnen we er een mooie openingspost van maken voor het volgend deel. En dan gewoon met sneakers i.p.v. patta's in de topictitel. Spreekt wellicht veel meer mensen aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey schatje meschien moeten we eens een compleet list maken van alle goeie sites om in de gaten te houden?
Weet iemand trouwens of de Doggy Biscuitz lijn bij Britain te verkrijgen is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef new_born89 het volgende:
[afbeelding]
De Doggy Biscuitz lijn van Snoop Dogg (Pony)![]()
heb het berichtje even ge-edit en fototjes erbij gedaan. Dat vind ik echt de mooiste uit de hele adicolor series.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
en welke zijn dat?
En wie is wij? En welke adidas schoenen precies?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef Providentia het volgende:
Die Adidas schoenen gaan wij verkopen...
De Adicolor lijn, die je hierboven ziet staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En wie is wij? En welke adidas schoenen precies?
Is dat in bataviastad of gewoon in het centrum? En ook die zwart met roze en zwart witte met die ingekleurde logo's??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Providentia het volgende:
[..]
De Adicolor lijn, die je hierboven ziet staan.
Wie is wij? Adidas Store Lelystad
Batavia.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat in bataviastad of gewoon in het centrum? En ook die zwart met roze en zwart witte met die ingekleurde logo's??
Volgens mij komen ze in Maart uit. Weet je zeker dat je ze dan aan het einde van de zomer hebt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef Providentia het volgende:
[..]
Batavia.
En als het goed is krijgen wij de hele lijn. Maar dat zou pas een half jaar later zijn dan dat ze uitkomen.
nee, ligt eraan hoe goed ze verkopen. Al onze collecties zijn MINIMAAL een half jaar oud.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze in Maart uit. Weet je zeker dat je ze dan aan het einde van de zomer hebt?
Dus jullie krijgen wat overblijft van de adidas stores in Nederland??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Providentia het volgende:
[..]
nee, ligt eraan hoe goed ze verkopen. Al onze collecties zijn MINIMAAL een half jaar oud.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus jullie krijgen wat overblijft van de adidas stores in Nederland??
Niet van de Adidas stores.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus jullie krijgen wat overblijft van de adidas stores in Nederland??
Naar wat ik begrepen heb wordt de meest exclusieve uit die adicolor serie niet in nederland verkocht. Dus ik ben bang dat ik naar Antwerpen moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:17 schreef Providentia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alleen de medewerkers kunnen alles bestellen voor zichzelf![]()
Maar daar gaan ze volgens mij niet die adicolor verkopen. Alleen de meest gangbare maar die wil ik nou juist niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef Providentia het volgende:
[..]
Niet van de Adidas stores.
Van de winkels waar ze het gaan verkopen.
Footlocker, Perry etc etc.
Alle adidas-stores zijn Oulets, behalve de personeelsshop.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze volgens mij niet die adicolor verkopen. Alleen de meest gangbare maar die wil ik nou juist niet.
Main Source UK heeft een UK9.5 staan, dat is een 44,5.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef fretclick het volgende:
hebben jullie toevallig nog de nike air zoom fc fret click staan in maat 44,5 @ boardloard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |