Welke bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef fretclick het volgende:
die is ook stoer. die is toch ontworpen door een kiddo die terminaal is? tijdens dat doernbercher ofzo? je hebt ook nog een andere Zoom FC. Met roze.. die is ook sick
strak..punt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef floydvisser het volgende:
had deze vandaag weer eens aan denk post ff een foto..
[afbeelding]
foto had wel wat beter gekunt..![]()
Om eerlijk te zijn zou ik dat verhaal niet weten.quote:
Tnx dat is wel interresant zeg. Hmmz die gaan dus ook maar weer in de doos dat is dus weer een mooi collecters paar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:24 schreef fretclick het volgende:
kijk hier eens marty
http://www.rareairshoes.c(...)rity_Series_Leah.htm
wel he vond ik ook wel maar ja allemaal costums zal wel weer moeilijk aan te komen zijnquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:15 schreef fretclick het volgende:
zijn allemaal digitaal gemaakt.. dus dan zit er niks anders op dan uitprinten en op je huidige sneakers te plakken
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef fretclick het volgende:
binnenkort (lees: binnen 2 weken) gaat head-phones weer online. er komen dan wat items over sneakers, cd's, columns en aanverwante. en dat wordt dan dagelijks vernieuwd + een track van de week + aanraders van de week
houd het in de gaten zou ik zeggen, er komen om te beginnen een aantal leuke interviews online
ben benieuwdquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef fretclick het volgende:
ja, shit is dik! mooie lay-out, verse items, leuke crew.. maar back 2 sneakers
ik heb gister een paar rucanors besteld haha, ik zal zo een foto posten
Die zien er goed uit. Heb ze zelf namelijk ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef NiekieW. het volgende:
heb vanmiddag deze gehaald
[afbeelding]
mag ik vragen waar je die gekocht heb ?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef NiekieW. het volgende:
heb vanmiddag deze gehaald
[afbeelding]
Ik zou rodolfo's eens proberen. Die hebben toch wel de meest uitgebreide vans collectie in nederland. Of anders naar Vans zelf bellen. Hun kantoor zit op de maanlander in Amersfoort. Kan ff zo snel geen telefoonnr vinden maar dat mag je zelf maar ff zoeken dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:29 schreef JanNL het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die gekocht heb ?
ik zoek zelf namelijk deze (de rechter).. en die zijn hetzelfde type
[afbeelding]
er zijn inderdaad een aantal leyp-costum's die ik erg graag in mijn bezit zou willen hebben!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Marty26 het volgende:
Ik draag het nooit het is collectors item
Leijp Is gewoon een must in de collectie...
Britain in eindhoven heb ik deze gehaald, maar ik zocht eigenlijk ook diegene op dat plaatje van jou, maar die kon ik nergens vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:29 schreef JanNL het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die gekocht heb ?
ik zoek zelf namelijk deze (de rechter).. en die zijn hetzelfde type
[afbeelding]
Ben die kleurencombo's niet tegengekomen. Maar heb wel wat soortgelijke adidas bij subzero zien liggen. Ik weet alleen niet of het de zx800 is. Ben niet zo thuis in de adidas modellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:30 schreef Modus het volgende:
Heeft iemand de onlangs geretro-de Adidas ZX800 al ergens in een NL shop gespot?
[[url=http://www.finishline.com/store/images/products/lg451868gry.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.finishline.com/store/images/products/lg451870tur.jpg]afbeelding][/url]
DAMN!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:45 schreef Schum1 het volgende:
Ik vind deze toch ook wel erg tof:
[afbeelding]
Converse Jack Purcell trainers
Iemand een idee waar ik die vandaan ga halen?
Damn lelijk ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef Setambre het volgende:
[..]
DAMN!![]()
Mocht je weten waar je kan halen laat het mij dan ook even weten!![]()
In ieder geval dus ASOS: http://www.asos.com/Converse-Jp-Ox/Prod/pgeproduct.aspx?iid=69767&cid=1588quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef Setambre het volgende:
[..]
DAMN!![]()
Mocht je weten waar je kan halen laat het mij dan ook even weten!![]()
Waar heb je die gekocht. En heb je er een foto van??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef FokLex het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Gerd Muller Adidasjes gehaald(wit/grijs suede). Wel even wennen die metalen knopjes aan de onderkant.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto'squote:Op woensdag 8 februari 2006 01:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht. En heb je er een foto van??
OMG die wil ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |