nice ones!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef truSteh het volgende:
Mijn nieuwe patta's (kutwoord)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo exclusief zijn ze niet maar et zijn wel me eerste Nikes
Nee, google had ik ook al geprobeerd, kan 'm echt niet vinden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef floydvisser het volgende:
is moeilijk vinden als ik niet precies het model zie ofzo, deze foto heb ik wel terug gevonden..
maar ja die had jij al..
google (met plaatjes) nike purple ..
http://images.google.nl/images?q=nike+purple&svnum=10&hl=nl&lr=&start=60&sa=N
sttat ie daar ergens tussen?
Als je volgens mij je spijkerbroek goed achter je flap doet dan gaat je spijkerbroek er de hele dag niet meer overheen. Ik zelf vind dat niet zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef truSteh het volgende:
Hoe krijg je dat eigenlijk voor mekaar wat je veel ziet, zo die flap voor de broek en een strikje in de vetersGewoon de veters door dat dingetje wat op de flap zit halen ofzo
Vind et er wel grappig uitzien
Ik ben een dame, dus dat scheeltquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Stansfield het volgende:
Misschien die lage blazer. Die liggen nu bij frontrunner. Zijn volgens mij dames schoenen maar wel een gruwlijk model voor in de zomer.
Had niet zo goed gekeken, was al laat he maar ja dan komt het dus goed uit. Zijn er in wit en zwart geloof ik. Leuke zomerschoentjes.quote:
Nice shoesquote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Schubbekut het volgende:
[afbeelding]
Ze kosten 105 euro en dan moet nog de bezorgkosten vanuit duitsland..![]()
Tering zijn die echt?? die zijn behoorlijk wat geld waard. Netjes hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef floydvisser het volgende:
had deze vandaag weer eens aan denk post ff een foto..
[afbeelding]
foto had wel wat beter gekunt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |