Nee, het was een nog grotere slettenbak.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:35 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Was ze Hilton Paris?
Daar zou ik het ook niet op kunnen...
Schets mij een profiel, alstublieftquote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, het was een nog grotere slettenbak.![]()
Het zou mij niks verbazen als zijn meerdere spunk culturen in haar wangzaken kon verzamelen gedurende een avond.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Schets mij een profiel, alstublieft![]()
Beter nog, snel pils halen. anders moet ik net als gister die kou inquote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef Tafkahs het volgende:
-20 in Duitsland, snel trek de muur op!
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sodemieteren is het :p. Maar je hebt gelijk.
Oh, is zij de uitvinder van Valess?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als zijn meerdere spunk culturen in haar wangzaken kon verzamelen gedurende een avond.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Iblardi het volgende:
[..]Floripas had me wijsgemaakt dat het van "Sodom en Gomorra" afkomstig was!
Met oprechte excuses voor het vernachelen (?) van uw mooie taal.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Lijkt me ook wel logsich maar ja in het mooie Nederlands wil dat niet zeggen dat je dan ook sodomieteren schrijft
.
ja, of je moet het thuis ontdooien...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Beter nog, snel pils halen. anders moet ik net als gister die kou in
Bah, van bevriezen sterft bier.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, of je moet het thuis ontdooien...
vous ve wattuh????quote:Op maandag 23 januari 2006 12:50 schreef Iblardi het volgende:
Ik heb een klien vraagje: ik ben de conventies en mores aan het leren, noemt men hier iedereen 'je', of vousvouyeert men hier ook mensen?
Op dit forum overigens nietquote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ouderen worden vaker gevousvoyeerd....
quote:Ivo Niehe: 'Kijkcijfers Talpa enorm wennen'
Ivo Niehe zegt zich in de GPD-bladen thuis te voelen bij Talpa, maar de kijkcijfers zijn 'enorm wennen geblazen’. De registratie van Ivo's theatershow trok nog geen half miljoen kijkers. ‘Wegens succes verlengd’, jubelde de zender, maar de oud TROS-presentator is minder enthousiast.
"Natuurlijk is het ontzettend slikken als je zo lang gemid- deld anderhalf miljoen kijkers hebt weten te bereiken", aldus Niehe bij de GPD. "Ik ben altijd voor ‘veel’ gegaan. Dit hadden we zeer zeker niet verwacht. Toen John de Mol mij in 2004 - ik meen als eerste presentator voor zijn nieuwe zender - vroeg, waren we in de vooronderstelling dat we iets swingends neer zouden zetten. Hier gaat iedereen plat voor, dachten we. Nu blijkt daar toch eerst een lange, moeizame weg aan vooraf te moeten gaan."
Niehe vermoedt dat zijn eigen kijkerspubliek - dat ‘niet tot de doelgroep 13-20 jaar behoort’ - al zappend allang ergens is blijven hangen alvorens het aanbod van Talpa tot zich te nemen. Aan de program- mering ligt het niet. "De voetbalverslaggeving doen ze hartstikke goed. En Barend en Van Dorp zijn echt niet opeens drie keer zo slecht geworden als vroeger." Wat Talpa wel parten speelt, is het gebrek aan sympathie van de kijker voor de zender, meent hij. "Het publiek ziet Talpa toch als een veel te duur bij elkaar gekocht voetbalelftal. Dat is in mijn geval trouwens onterecht. Ik ben de enige die nu minder verdient dan bij zijn vorige werkgever. Maar ik heb wel een groter programmabudget, dat vond ik belangrijker." Zijn nieuwe programma Ivo is donderdag te zien bij Talpa.
Ja, dat had ik al geleerd, ik bedoelde op dit forum.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ouderen worden vaker gevousvoyeerd....
Hier maakt het ook niet uit omdat de ouderen toch rampzalig zijnquote:
Ah, nee.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al geleerd, ik bedoelde op dit forum.
Je kunt het ook niet zien. Dat maakt het wel irritanter, dat duale systeem.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hier maakt het ook niet uit omdat de ouderen toch rampzalig zijn
tutoyeren wel maar die ander nietquote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Vousvouyeren, tutoyeren. Zijn dat geen bekende termen?
Tutoyeren ken ik wel, maar wist niet dat daar ook een andere vorm van bestond. Rotterdammmert he, daar kennen we dat niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Vousvouyeren, tutoyeren. Zijn dat geen bekende termen?
Ik had het verkeerd gespeld, op z'n Frans, maar: hoera! Ik heb een Nederlander thesaurisch verbeterd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |