Ja hoor ik ben gekquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zat dat waarschijnlijk in je oren?Of iemand die de mic in zijn handen had? Want in het stadion was het absoluut niet te horen
En dan die aktie richting de eretribuneAls je je middelvinger wil laten zien, doe het dan richting de Bunnikside. Op de eretribune zitten de hooligans echt niet
Ik denk het wel, er waren hier en daar een paar goede aanvallen en als er dan weer geblesseerden terug komen heb je meer mogelijkheden en meer kwaliteit als wat er nu staat.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alhoewel jullie vanmiddag een puntje hebben gehaald, vraag ik me af of jullie met deze spelers in deze speelwijze echt veel punten zullen halen
Ej dat is Raf de Sensation White and Black caviaquote:
Harry staat aan de deur. Die snapt het wel...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Dus een mooie meid van 17 is niet welkom?![]()
Ik heb van de week Sin City gezien, DAAR zit pas een geil wijf in, Jessica Alba ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef JaWi het volgende:
Ik heb van the week OC ofzo gezien, maar ik vraag me nog steeds af wie dat lekkere wijf was![]()
.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Harry staat aan de deur. Die snapt het wel...
Die is best te doen jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb van de week Sin City gezien, DAAR zit pas een geil wijf in, Jessica Alba ofzo![]()
Ken ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb van de week Sin City gezien, DAAR zit pas een geil wijf in, Jessica Alba ofzo![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen hij is altijd te lui om naar binnen te gaan en gaat dan bierdrinken in het honk!
Zit jij nou echt in zijn hol met dat ge-quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen hij is altijd te lui om naar binnen te gaan en gaat dan bierdrinken in het honk!
die worden per keer beoordeeld, wie zou je graag naar binnen meenemen?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Dus een mooie meid van 17 is niet welkom?![]()
Ik zit in iedereens hol met mijn gequote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit jij nou echt in zijn hol met dat ge-de hele tijd?
Alweer muizen in Hools!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Piep.
Niet echt een specifieke voorkeur. Als ze maar aantrekkelijk isquote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die worden per keer beoordeeld, wie zou je graag naar binnen meenemen?
quote:
Wil je neger worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zit in iedereens hol met mijn gede hele tijd!
ze worden niet voor niets het echtpaar genoemendquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit jij nou echt in zijn hol met dat ge-de hele tijd?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alweer muizen in Hools!
Volgens mij is het de beroemde Groningse woelmuis![]()
Tegen wie moet ik dan pratenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen ligt ie dood in het hok![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend heb je de video inmiddels bekeken
heeft ie vaker last van, na een doelpunt nog ergens flink tegen aan trappenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef JaWi het volgende:
Heeft Niedzielan slechte ervaringen met Telfort ofzo?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens zeggen dat ik 't jammer vond dat Bon Jovi niks had opgelopen bij een vliegtuigcrash
Gezellig hè!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En de FCG en FCU nog steeds op gelijke hoogte!
zullen ze bij telfort blij mee zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef rubbereend het volgende:
heeft ie vaker last van, na een doelpunt nog ergens flink tegen aan trappen
We gaan weer ons best doen!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgende week gewoon winnen, dan pakken wij die ploeg uit Amsterdam wel![]()
Doe maar niet.quote:
Pasfoto gezeik weer, heb nog wat lijntjes lopen voor combiloos dus wie weet.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Superheld het volgende:
heb nog wat lijntjes
Kopen?quote:
Zo'n lijntje? >>>quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Superheld het volgende:
[..]
Pasfoto gezeik weer, heb nog wat lijntjes lopen voor combiloos dus wie weet.![]()
PTAquote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef VoreG het volgende:
[mig]
Hè zonde!quote:
Heb je die weleens zien lopen?quote:
Ja de kwis is niks maar het einde is altijd leukquote:
O'Sullivanquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat snooker kijken
Daarna American Dad en Family Guy op BBC
Inderdaad een leuke seriequote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
Die Nederlandse serie Van Speyk op Talpa is helemaal zo slecht nog niet.
Straks 1 tegen 100 i.p.v. koffertjes kijken.
daarom zijn de kijkcijfers ook primaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
Straks 1 tegen 100 i.p.v. koffertjes kijken.
Lijkt mijn kijkschema welquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat snooker kijken
Daarna American Dad en Family Guy op BBC
Inderdaad. Als ik dat opzet val ik gegarandeerd in slaap.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef clauwheee het volgende:
Wasser zo leuk aan snookeren?
Je moet ook niet naar Peter Ebdon kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik dat opzet val ik gegarandeerd in slaap.
vooral omdat victoria koblenco erin zitquote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Peter Ebdon kijken
Heb er idd een leuk filmpje van gezien van de uitzending van vorige weekquote:Op zondag 22 januari 2006 21:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vooral omdat victoria koblenco erin zit
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
Ronnie heeft het spel dan ook doorquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan moet je gewoon een handdoek over je hoofd heen hangen
![]()
Het was bij de opnamen wel grappig dat mensen ook aangifte wilden gaan doen bij het 'politiebureau' dat opeens in de Van Speijkstraat stond.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
Ja eersteklas sukkelquote:Op zondag 22 januari 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
Gevaar op de weg. Wat een sukkel die vent die z'n adres en naam niet wil geven
Batterijen waren leegquote:
je bedoelt vast 1 tegen 100quote:
Prima. Wel trek in een biertje, dus 2 bavaria's doen maar?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Prima. Wel trek in een biertje, dus 2 bavaria's doen maar?
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Prima. Wel trek in een biertje, dus 2 3!!! bavaria's doen maar?
als je toch bezig bent, doe maar drie danquote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Prima. Wel trek in een biertje, dus 2 bavaria's doen maar?
of vierquote:
Omdat ik toen waarschijnlijk iets anders keekquote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom kijk je lama's niet gewoon op zaterdagavond.
omdat ik gister een verjaardag hadquote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom kijk je lama's niet gewoon op zaterdagavond.
Neequote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef VoreG het volgende:
Swetsenegger is geunbanned is SCH ook weer vrij?
Dat werd tijd, schandalige ban.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef VoreG het volgende:
Swetsenegger is geunbanned is SCH ook weer vrij?
Spandoek alvast maaktquote:
SCHandalig dat Swets wel weer vrij is en SCH niet, toch? Of heb ik iets gemist?quote:
Tong er komen geen koffertjesquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Trouwens leuk.Sport Café had al tien minuten geleden moeten beginnen en ze zijn nog niet eens bij de koffertjes.
Ik hoor het net.quote:
Amen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Oh ik begreep het verkeerd las dat SCH weer kon posten. Nee dus.Totaal idioot dat mensen die andere users met lichamelijk geweld bedreigen na een onschuldige post weer de vrije hand heeft en de ander niet. Gadvedamme.
rondje overslaatquote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Suijk het volgende:
*Krat bavaria neergezet.
Banwaardig deze opmerking!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het wel lekker rustig zonder SCH.
* JaWi krat raam uitgooitquote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Suijk het volgende:
*Krat bavaria neergezet.
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Jaap says:
Vanuit Azkaban meldt SCH: het is hier tochtig en vochtig en ik mis de verveling van Clauw, de meppen op mijn schouder van golfer en het gekir van pubers als jawi en de slechte grappen van tong - Suijk mis ik niet trouwens
Dat is precies wat ik me ook afvroegquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Noca het volgende:
Waarom is een kloothommel wel unband en onze relnicht niet eigenlijk?
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Noca het volgende:
Waarom is een kloothommel wel unband en onze relnicht niet eigenlijk?
nou, dat valt wel mee zo te zienquote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum
ik heb maar meege-editquote:
oja, ik stem links hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef VoreG het volgende:
De verhouding links-rechts is nu geheel doorgeslagen. SCH hield het nog een klein beetje in evenwicht
Wie is er daar deskundigquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Van Hooijdonk naar Feijenoord volgens de deskundige in Sport Café op Talpa.
Jaap Visser een gerespecteerde journalist van de Volkskrant.quote:
* dndiek gaat nog even snooker kijken vanuit mijn bedquote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef rubbereend het volgende:
Snooker gaat nog wel even durendus ik kan nog niet naar bed
Hugo zei het ook bij SV, ik zie het ook wel gebeuren.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Van Hooijdonk naar Feijenoord volgens de deskundige in Sport Café op Talpa.
Nog in Hoogerheide geweest?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hugo zei het ook bij SV, ik zie het ook wel gebeuren.
Gaaf. En ik maar rondkijken naar een kerel met een NS petje.quote:
Ik heb niks met de NS hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaaf. En ik maar rondkijken naar een kerel met een NS petje.
Best druk ook, veel Belgen. Maar de organisatie was perfect en Daphny vd Brand is wel heel lief!![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:00 schreef AirRaid het volgende:
rondje van de nieuwe coach van Jong ACFU
Fokking Brilliant weer...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de video van 24 bekijken.
Niet te stoer doen één van de vier grand slams is bezig en we zien alles op eurosport.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Ze hebben 't nu al over snooker hier.
Is er niks leukers?
Geen Australian Open, alleen Wimbledon en US Open. Roland Garros is bij de NOS te volgen.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
Doet RTL5 geen tennis meer?
Ik kijk af en toe de Aussie open, heel af en toe.
Eurosport doet het goed. Helaas geen Jacco.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
volgens mij heeft RTL5 nooit de Australian open gehad. Jaco mag weer tijdens Wimbledonquote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe de Aussie open, heel af en toe.
Ah vandaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft RTL5 nooit de Australian open gehad. Jaco mag weer tijdens Wimbledon
quote:
Trusteh en pas op straks met het richten bij het plasje doen.quote:
ja die kon haar vorige wedstrijd krachten sparenquote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Haas-Chela
tie-break
mauresmo was snel klaar
Het is Kiefer tegen Chela, numbnutsquote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Haas-Chela
tie-break
mauresmo was snel klaar
Brrr dat zit er koud uit!quote:Op maandag 23 januari 2006 07:06 schreef Againzender het volgende:
sientje
Het is hier ook wat frissser dan gisteren
[afbeelding]
yupquote:Op maandag 23 januari 2006 07:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je vervroegd terug dus?
Hoe dan ook, veel plezier nog!
En goeiemorgen aan de anderen.
och haas, kiefer, één pot natquote:Op maandag 23 januari 2006 02:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is Kiefer tegen Chela, numbnuts
* Againzender zet de V-Boys opquote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Het is koud....waterkoud....berekoud
vooral als je versnelling steeds van z'n 1 naar z'n 3 schiet en de 2 verrdwenen lijkt te zijn. Volgens mij heb ik toch iets niet goed gedaan bij het vastzetten van het achterwiel gisteren...quote:Op maandag 23 januari 2006 08:28 schreef Suijk het volgende:
Daar word je wel wakker van ja, van dat fietsen...
Mijn versnelling zat gewoon vastgevroren.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
vooral als je versnelling steeds van z'n 1 naar z'n 3 schiet en de 2 verrdwenen lijkt te zijn. Volgens mij heb ik toch iets niet goed gedaan bij het vastzetten van het achterwiel gisteren...
Blijf dan ook thuis!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
Vertel mij es een keer dat ik thuis moet blijven als ik me niet lekker voel, ik blijf aan het sukkelen zo. Dank u!
* clauwheee is steeds duizelig![]()
van je fiets neem ik aan?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Mijn versnelling zat gewoon vastgevroren.
graagquote:
Zal idd niet goed zijn als de versnelling van m'n auto vast zat...quote:Op maandag 23 januari 2006 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
van je fiets neem ik aan?
dat kan bij mij niet het probleem geweest zijn, had het al gelijk bij het wegrijden uit de garage.
Prachtig winterweertje ondertussen, zonnetje er bij
inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 09:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zal idd niet goed zijn als de versnelling van m'n auto vast zat...
komt allemaal goed SCHatquote:Op maandag 23 januari 2006 09:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee blij is
Mijn slot zat ook vastgevroren
Ik ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef DarkShine het volgende:
Helpdesk bij @Home is ook weer eens niet vooruit te branden...
K-k-k-k-k-kom je straks wel ff lekker opwarmenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
K-k-k-k-k-kouuuuddd!!!
Ok-k-k-k-k-k-e danquote:Op maandag 23 januari 2006 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
K-k-k-k-k-kom je straks wel ff lekker opwarmen![]()
SCHeerSCHuimquote:
Jij ook welkom.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:58 schreef Scheerschuim het volgende:
[..]
Waarom ben jij blauw? Loop je vaak een blauwtje of zo![]()
Beter dan een bruine halen?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:58 schreef Scheerschuim het volgende:
[..]
van de kou natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 09:58 schreef Scheerschuim het volgende:
ik heet nou Bjoro en straks ook nogquote:Op maandag 23 januari 2006 10:04 schreef Scheerschuim het volgende:
Wie heet er nou Bjoro?
niet dat ik weet, vertoon ik symptomenquote:Ben je dyslectisch?
Daarom vertel ik het even. Ik ben ervoor opgericht de domme mensen op Fok! een handje te helpen.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Fryslan groppe, Limburg Boppe
Helaas is SCH er tijdelijk niet dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef Scheerschuim het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het even. Ik ben ervoor opgericht de domme mensen op Fok! een handje te helpen.
Wie is dat?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas is SCH er tijdelijk niet dan.
Komen hier ook homo's dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef Lionheaad het volgende:
Toch is het fijn als we een reserve-homo hebben
U bent opgericht ?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef Scheerschuim het volgende:
Daarom vertel ik het even. Ik ben ervoor opgericht de domme mensen op Fok! een handje te helpen.
staat wel op de planning, maar is nog niet zeker !quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Bjoro, kom je nog met Carnaval?
toeval??????quote:Op maandag 23 januari 2006 10:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je, en beide username's beginnen met SCH![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:19 schreef Againzender het volgende:
Scheren, dat ben ik vergeten!
gelukkig was ik mijn muts niet vergeten!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig was ik mijn muts niet vergeten!
nee, heb rome gekeken op SBS6 en ben daarna naar bed gegaan.quote:
Denk dat die ontdooispray heeft.quote:
niet gezien ...iets gemist ?quote:
ik heb er een speciale anti-vries coating op zitten, dus dat was niet nodig.quote:
Bestaat die combinatie?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lange F. en Baas B. waren er. Was echt goed.
Lange F en Baas B in combinatie met met "goed" bedoel je ?quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lange F en Baas B in combinatie met met "goed" bedoel je ?
waren ze nou stoned ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:40 schreef DeTolk het volgende:
ze hebben niet gerapt, dus het was voor de verandering eens leuk om te zien
maar vanavond wordt het nog leukerquote:
mooi spandoek trouwens tijdens AZ-FCG !quote:
Geestig inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 11:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi spandoek trouwens tijdens AZ-FCG !
"Blind moet blijven !"![]()
Mooi he...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef Lionheaad het volgende:
Hé DD, Toni staat 1e in de Gouden Schoen![]()
Ik dacht al.......quote:Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi he...
Over de lama's: vrouwlief was vorige week op tv, ze is naar een van de shows geweest...
Het grote Gouden Schoen topicquote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef Lionheaad het volgende:
Hé DD, Toni staat 1e in de Gouden Schoen![]()
Yepz. Net ff mijn contract doorgenomen, en ik wacht nog op feedback van de vakbond. En dan volgende week woensdag aan de slag.quote:
nog niet lang genoeg vrij gehad de laatste tijd??quote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz. Net ff mijn contract doorgenomen, en ik wacht nog op feedback van de vakbond. En dan volgende week woensdag aan de slag.
Kan ik meteen de helft van mijn vrije dagen op gaan nemen...
Nee, dat niet, maar ik heb al diverse buitenland-tripjes geplanned staan (en carnaval uiteraard!)quote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
nog niet lang genoeg vrij gehad de laatste tijd??![]()
Neen. De tripjes waren weliswaar al geboekt voor ik bij mijn vorige baas wegmoest. Valt nog wel mee trouwens, 1 dag in maart en 2 dagen in april, 5 dagen begin augustus. Denk alleen dat die 3 dagen met Carnaval nog wel eens problemen op konden leveren.....quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef Lionheaad het volgende:
Ik neem aan dat je dat van te voren a hebt doorgesproken met je nieuwe baas??
griepje denk ikquote:Op maandag 23 januari 2006 12:31 schreef DeTolk het volgende:
Hey Bloem
Ja, leuk weekend
Wat heb je onder de leden?
geen vogelgriep tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |