tja, voor je weet is het al weer vrijdagquote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef Againzender het volgende:
pff, middag alweer....
En dan is het weer weekendquote:Op maandag 23 januari 2006 13:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, voor je weet is het al weer vrijdag
Die opleidingen van tegenwoordig stellen ook niks voorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
Geen schooldagen voor mij t/m woensdag.
Yupz. De ervaringen bij mijn vorige werkgever hebben mij geleerd dat het belangrijk is om een rechtsbijstandverzekering te hebben, of om lid te zijn van een vakbond.quote:
lijkt me wel gezellig !quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn er nog meer Fokkers die met de Carnaval komen afzakken?
Van een afzekkertje nemen heb ik nooit zo'n probleem gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Flat
Een Britse vrouw heeft een wedstrijd uitgeschreven waarmee haar flat in het noorden van Londen is te winnen. Voor iets meer dan 3,60 euro mogen kandidaten raden hoeveel de woning waard is. Diegene die het precieze bedrag weet, krijgt de flat cadeau. De 33-jarige vrouw vertelde dinsdag de Britse omroep BBC dat het haar tot op heden niet was gelukt om de woning te verkopen. Door de ludieke actie hoopt de gefrustreerde vrouw genoeg geld bij elkaar te verdienen om spoedig te kunnen verhuizen. De wedstrijd eindigt op 1 februari.
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, wel deur zakkenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Oeteldonk rulezquote:
Vast wel, maar ik hoor 'r niet bijquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik hoor 'r niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |