Ja hoor ik ben gekquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zat dat waarschijnlijk in je oren?Of iemand die de mic in zijn handen had? Want in het stadion was het absoluut niet te horen
En dan die aktie richting de eretribuneAls je je middelvinger wil laten zien, doe het dan richting de Bunnikside. Op de eretribune zitten de hooligans echt niet
Ik denk het wel, er waren hier en daar een paar goede aanvallen en als er dan weer geblesseerden terug komen heb je meer mogelijkheden en meer kwaliteit als wat er nu staat.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alhoewel jullie vanmiddag een puntje hebben gehaald, vraag ik me af of jullie met deze spelers in deze speelwijze echt veel punten zullen halen
Ej dat is Raf de Sensation White and Black caviaquote:
Harry staat aan de deur. Die snapt het wel...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Dus een mooie meid van 17 is niet welkom?![]()
Ik heb van de week Sin City gezien, DAAR zit pas een geil wijf in, Jessica Alba ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef JaWi het volgende:
Ik heb van the week OC ofzo gezien, maar ik vraag me nog steeds af wie dat lekkere wijf was![]()
.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Harry staat aan de deur. Die snapt het wel...
Die is best te doen jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb van de week Sin City gezien, DAAR zit pas een geil wijf in, Jessica Alba ofzo![]()
Ken ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb van de week Sin City gezien, DAAR zit pas een geil wijf in, Jessica Alba ofzo![]()
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen hij is altijd te lui om naar binnen te gaan en gaat dan bierdrinken in het honk!
Zit jij nou echt in zijn hol met dat ge-quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, alleen hij is altijd te lui om naar binnen te gaan en gaat dan bierdrinken in het honk!
die worden per keer beoordeeld, wie zou je graag naar binnen meenemen?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Dus een mooie meid van 17 is niet welkom?![]()
Ik zit in iedereens hol met mijn gequote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit jij nou echt in zijn hol met dat ge-de hele tijd?
Alweer muizen in Hools!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Piep.
Niet echt een specifieke voorkeur. Als ze maar aantrekkelijk isquote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die worden per keer beoordeeld, wie zou je graag naar binnen meenemen?
quote:
Wil je neger worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zit in iedereens hol met mijn gede hele tijd!
ze worden niet voor niets het echtpaar genoemendquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit jij nou echt in zijn hol met dat ge-de hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |