quote:Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef DionysuZ het volgende:
sorry maar wiskunderegels zijn afgesproken. Afgesproken zodat we over andere dingen conclusies of uitspraken kunnen doen.
Als je dan zegt: jah maar we hadden het ook zo kunnen afspreken, dat had inderdaad gekund, maar dan moet ook weer de consistentie daarvan aangetoond worden en dan moet alles dat gebruik maakt van de oude wiskunde anders omschreven worden. Er is totaal geen nut daarvoor. En de wiskunde die rude introduceert is niet consistent en kan dus direct verworpen worden.
Ook definities van woorden. We hebben gedefinieerd dat een afgelegde weg een afstand is. Het is alleen maar verwarrend als je dan afgelegde weg als snelheid gebruikt.
Ja, er zijn in TRU ook zo veel andere topics over de RT.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:10 schreef Mirage het volgende:
Maar dit is gewoon een open topic, van een serieuze user.... en hij blijft nog binnen het topic ook.
Precies !quote:Op maandag 13 februari 2006 23:13 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, er zijn in TRU ook zo veel andere topics over de RT.
Ik heb daar al meermaals op gereageerd. Je kan het verschillende keren terug vinden op de afgelopen bladzijden.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef LostFormat het volgende:
En hoe zat het ook al weer met die ban? Of geef gewoon toe dat je die vraag negeert.
Je snapt niet wat ik bedoel, hij blijft in dat ene topic omdat er geen ander topic in TRU is waar hij wat te zoeken heeft. In WFL blijft hij wel vaak genoeg bezig in de topics over de RT.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef Mirage het volgende:
een tru take over is natuurlijk niet de bedoeling,
maar daar is hier absoluut geen sprake van.
Sorry hoor, maar ik heb niks banbaars gezien. Ook heb ik geen duidelijke uitleg voor z'n ban gezien. Zou je me nog even een plezier willen doen en me aanwijzen waarom hij precies geband is? En verschuil je alsjeblieft niet achter 'ik mag niet praten over bans'. Ik zou door zo'n doofpot bijna in complottheorieen gaan geloven.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb daar al meermaals op gereageerd. Je kan het verschillende keren terug vinden op de afgelopen bladzijden.
Het zou heel makkelijk zijn om de zaken hier op een rij te zetten wat die ban betreft,
maar daar zijn simpelweg regels voor.
Daar heb ik mij aan te houden, net als jullie.
Daarnaast zijn hier een hele serie users die vragen stellen,
ik doe ontzettend mijn best die allemaal te beanwoorden.
Ik heb maar één paar handen.... die ik ook nog nodig heb om mijn koffie mee te pakken...
niet alle reacties kunnen dus gelijk geplaatst worden.
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gatverredamme
weet je jullie moete je eens aanmelden bij de story en de prive, kunnen jullie lekker mee ouwehoeren stelletje theemutsen hier![]()
Ik hoop echt dat iemand dit ooit over jouw kind gaat zeggen, mafkees
wie denk je wel niet wie je bent dat je mag oordelen over anderen?
ik vraag een slotje aan voor dit zieke topic
morons![]()
Hier is een snellink:quote:Op maandag 13 februari 2006 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach wat nou?
tss ga jij ff uittreden aub, kun je een vreemde aan je muts laten zitte
![]()
![]()
![]()
heb je toch nog wat whoehahahahahaha
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:24 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb niks banbaars gezien. Ook heb ik geen duidelijke uitleg voor z'n ban gezien. Zou je me nog even een plezier willen doen en me aanwijzen waarom hij precies geband is? En verschuil je alsjeblieft niet achter 'ik mag niet praten over bans'. Ik zou door zo'n doofpot bijna in complottheorieen gaan geloven.
Ik wil ook wel graag weten waar CTD banbaar voor is. Verwijzing naar de posts moet kunnen lijkt me.quote:
Hoelang neuken jullie al?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:48 schreef nokwanda het volgende:
Aye Mirage.........als ik nou ga zeggen dat ik je een schat van een mod vind, zou men dan ook gaan vragen hoelang wij al neuken?![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen willen blijkbaar vaak liever een politierechter ipv een mod. Of men vindt dat je als mod de hele godsganselijke dag de peuterklas in de gaten moet houden. Dacht dat hier wel verstandiger mensen kwamen. Maar blijkbaar is dat niet zo. Blijkbaar zijn er zelfs mensen die vinden dat ze onder een kloon ook nog kinderachtig moeten gaan piepen als ze een ban aan hun reet hebben omdat ze vinden dat ze het recht hebben om flauw te baggeren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef 14.gif het volgende:
Snelheid licht #7
Oversight is duidelijk alleen maar aan het trollen.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Langer dan jij in staat bent om te rukken..!
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef 14.gif het volgende:
Snelheid licht #7
Oversight is duidelijk alleen maar aan het trollen.![]()
Als je de topics daadwerkelijk had gevolgd dan zou je weten dat dat de eerste ontopic opmerking in het hele topic was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef Mirage het volgende:
De eerste 2 posts waren volledig ontopic.
OP plus de post daaronder.
De eerste paar reacties van andere users waren volledig offtopic, niet relevant of onzinnig...
"piesen met richting van de trein mee",
Jaja, ik blijf graag op de hoogte. Wat een grap.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:55 schreef Mirage het volgende:
*proest !!*
je-terug-vind post.... L-F
![]()
hij mag blijven staan hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |