Daar dacht ik aan toen ik de TT zagquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
Plaast hier "vrouwen" die eigelijk een ranzige mannenkop hebben:
[afbeelding]
Big Brother Kelly
Huh?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
Plaast hier "vrouwen" die eigelijk een ranzige mannenkop hebben:
Jennifer Aniston
Ja logisch, dat WAS er echt een.quote:Big Brother Kelly
euh, niets mis met dionne hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef El_Rolando het volgende:
Dione de Graaff..
Die heeft een paardenkop, geen mannenkop.quote:
Zoiets heb ik ook gehoord ja. Haar lichaam zag er toch behoorlijk vrouwelijk uit in "True Lies".quote:
Ze is ook een vrouw, alleen geen inwendige vrouwelijke organen of zo, geen baarmoeder.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:51 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehoord ja. Haar lichaam zag er toch behoorlijk vrouwelijk uit in "True Lies".
Ik vind haar anders aardig wat weg hebben van Ron Perlman.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heeft een paardenkop, geen mannenkop.
ik bedoel dus niet dat ze een omgebouwde vent is, maar een vrouw met een extra Y tjequote:
Doe eens even normaal. Zij is gewoon 100% vrouw. Niks mannelijks aan haarquote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is ook een vrouw, alleen geen inwendige vrouwelijke organen of zo, geen baarmoeder.
zucht.... haar gezicht heeft wat mannelijke trekken, haar figuur absoluut niet, zo goed dan, mijn kindquote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Zij is gewoon 100% vrouw. Niks mannelijks aan haar
en dan nog zou ik haar afwijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Google maar eensquote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of juist niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef BrauN het volgende:
TS, homo?
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel dus niet dat ze een omgebouwde vent is, maar een vrouw met een extra Y tje
WTF...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Google maar eens
-
Lieke van Lexmond heeft ook wel iets mannelijks in haar gezicht.
[afbeelding]
Is dat WackoJacko of madonna?quote:
Ja klopt, het is ook niet dát, maar ik weet wel dat ze geen baarmoeder heeft, er is dus 'iets' aan de hand wat ms die mannelijke trekken zou kunnen verklaren.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef MrBean het volgende:
milagro, XXY is het Klinefelter syndroom, volgens mij komt daar alleen een mannetje uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |